alkasin seurustelemaan yhen kaa, molemmat vakuutti pitävänäs toisistaan... (tää on sit tämmönen tieni rakkaus juttu) niin sehän eteni oikein mukavasti, juteltiin mukavii ja pidettii toisistamme paljon... sit tuli mieleen kokeilla hänen uskollisuuttaan... koetin toisella nimimerkillä chatissä kiinnittää häne huomionsa ja saada hänet kiinnostumaan itsestäni... aluksi kysyin että seurusteleeko hän ? vastasi että ei... sitten varmistin että ei siis oo kenenkään kaa ei oli vastaus yhä... hirvee yllätys... no... minä nyt sitten jatkoin tätä keskusteluu ja yllättävän monta asiaa näyttäytyi uudessa valossa... no, tyhmä oon ollu kun en muista ole välittäny pätkääkään... tällä vale nikilläni sain hänet kiinnostumaan erittäin paljon itsestäni tekaistuilla tiedoilla... että olipahan hyvä kun sain ajoissa totuuden selville hänestä... uusi tapaaminen tuli sovittua ja jatkan kokeilua vielä sen illan... olenpahan nyt siis täysin vapaa :D ei tarvi sitten välittää siitä :D kiinnostus lopahti nimittäin hyvin teinille tyypillisesti ihan saman tien kun asioita tuli julki...
Uskomatonta !!!
Pettynyt
1
876
Vastaukset
- Sussu
Mene sovituille treffeille. Jospa hän ei tulekkaan. Kokeile. Mene piiloon nurkan taa. Sitten ilmestyt, kun kaveri on treffipaikassa seisomassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711