Onkos Ikeasta kokemuksia työnantajana? Nytkin näyttää olevan avoinna monta paikkaa. Mitähän hyllyttäjille maksetaan?
Ikea
4
1187
Vastaukset
- hesus
sutta ja sekundaa, myös palkoissa.
- Norba
niin menisin kuitenkin mieluummin töihin kuin makaisin kotona.
- Anonyymi
On niiden pakko maksaa vähintään kaupanalan työsopimuksen mukaista palkkaa, eli vähintään 11,23€/h (vuonna 2020). Kyllä kaupanalan tes on parempi kuin esim hitsaajat saavat kun koulusta menevät tehtaalle (metallialan työehtosopimuksen minimi vähän alle 9€/h) ja metallialalla ei kyllä paljoa palkkoja nostella
- hönö
olen ollut espoon ikeassa töissä parina kesänä ja joulun aikaan. se on todella raskasta työtä fyysisesti sillä sinne tulee tietenkin aivan tolkuttomia määriä tavaraa päivässä. aamulla ennen liikkeen aukeamista saatetaan joutua purkamaan esim. 11 lavallista tyynyjä, verhoja, tankoja jne. ja tämä pelkästään yhdellä osastolla. tuntuu kuin olisi ollut varastolla töissä vaikka olin tekstiiliosastolla. ja vaikka aamulla olin purkanut 8 auton kokoista laatikkoa sisustyynyä niin puolelta päivin ne oli hyllystä loppu eli ei muuta kuin varastosta hakemaan JOS siellä sattui olla lisää mutta luultavasti ei ollut.
asiakkaitahan siellä ei sitten palvella vaan kaikki saavat palvella itse itseänsä. no se on tietysti yksi syy miksi siellä on niin halpaa, ymmärrän kyllä.
työilmapiiri oli aika huono, siellä syntyi kuppikuntia. ja sanokoon kuka mitä tahansa niin niitä kuntia muodostivat suomenruotsalaiset ja esim. minä pohjalaistollo jäin taatusti ulkopuolelle. sitten vielä se, että me myyjät olimme ihan eri kastissa kuin esim. osasto- ja mainospäälliköt. hyvä jos vaivautuivat heitä sanomaan ja kävelivät nokka pystyssä. en tiedä miten on sitten vantaalla. täällä tampereella nykyisessä työpaikassani ei onneksi ole tuollaisia ongelmia.
hyllyttäjän palkasta en kyllä tiedä.
mutta lyhyesti sanottuna iso talo, helvetisti tavaraa joka on aina loppu ja palvelua on turha odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389