Millaisia kokemuksia Oulusta sinkkukaupunkina?

ououou

Itse oululaisena sinkkumiehenä olen miettinyt tätä kotikaupunkini sinkkumarkkinoita, ja huomattu on, että ei taida olla ihan paras mahdollinen paikka sinkuille, etenkään miessinkuille. Ouluhan on tunnettu opiskelu, osaamis, lätkä, sekä tapahtuma ja kulttuurikaupunkina, joten Oulun sinkkumarkkinoilla pärjäävät ehkä paremmin hyvin menestyvät ihmiset, sekä Oulussakin on sinkkunaisille paljon ottajia, suuren miestarjonnan takia, joista ehkä valikoituvat parhaiten juuri ne menestyvimmät. Olen huomannut, että myöskin pintaliito cityelämä jyllää Oulussakin, ja Oulun yöelämässäkin on aika vähän paikkoja tavallisemmille sinkuille. Pintaliitomestoja riittää kyllä. Oulun naisista vielä, että olen huomannut, että harvemmin täällä tapaa sellaisia aidompia ja tavallisempia sinkkunaisia, vaan ne ovat enimmäkseen näitä pinnallista cityelämää viettäviä valikoivia naisia, tai sitten kiireisiä opiskelijoita. Oulussa myös järjestetään hyvin vähän mitään sinkkutapahtumia, kun nekin keskittyvät enimmäkseen tuonne etelään. Mutta mistä oululainen sinkkumies voisi seuraa hakea? Olen pohtinut, että näistä Oulun läheisistä maalaiskunnista, kuten Muhokselta, Oulunsalosta, Limingasta tai Kiimingistä voisi ehkä löytyä vielä ihan kivoja ja aitojakin sinkkunaisia potentiaalisiksi kumppaniehdokkaiksi ajateltuna.

Millaisia kokemuksia muilla Oulun sinkuilla on kotikaupungistaan, sinkkujen kannalta?

25

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katse peiliin

      Itse löysin Oulusta hyvin naisseuraa aikanaan, huomattavasti vireämpi paikka kuin Itä-suomen paskakaupungit Joensuu, Imatra ja Kuopio.

      Jos et löydä Oulusta seuraa, etsit väärästä paikasta tai väärällä tavalla.

    • Jaa a täällä päin nykyisin asustellessa voin sanoa et ei oo kyllä hyvä tilanne. Muistaakseni jostain luin hiljattain että täällä on esim. mun 18-39v ikäluokassa on yli 2000 miestä enemmän kuin naisia. Ei tuon tilanteen lukeminen ainakaan mun mielestä helpota yhtään, päinvaston vähä huononee tuon takia.

      Tosi on tuoki et sellaista luonnollisen tyylistä naista on kovin hankala tavata missään, sit jos sattuu tapaankin niin erittäin suuri todennäköisyys on siihen että varattu. Se on ainaki mulle vähän hankalaa kun itteäni ei viehätä mikään tommonen bling bling meikkaus ym. vaan luonnollisuus/tavallisuus on se joka viehättää, mut sellaisen sopivan vapaan naisen kohtaamistodennäköisyys on minimaalinen.

      • Rohkeesti radalle

        No mieti tätä: puolet siitä 2000 miehestä on niin moniongelmaisia luusereita, että niillä ei ole mitään toivoakan saada naista paitsi väkisin ottamalla. Jäljelle jäävistä puolet on rumempia ja tyhmempiä kuin sinä. Eli siinä läänissä on 500 miestä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin sinä. Niistäkin kolmasosa on homoja.

        Eli aika hyvät mahkut on naisen löytämiseen kuitenkin.


      • pohdin
        Rohkeesti radalle kirjoitti:

        No mieti tätä: puolet siitä 2000 miehestä on niin moniongelmaisia luusereita, että niillä ei ole mitään toivoakan saada naista paitsi väkisin ottamalla. Jäljelle jäävistä puolet on rumempia ja tyhmempiä kuin sinä. Eli siinä läänissä on 500 miestä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin sinä. Niistäkin kolmasosa on homoja.

        Eli aika hyvät mahkut on naisen löytämiseen kuitenkin.

        no ei kaikki naisetkaan kiinnosta


      • Oikaisu21
        Rohkeesti radalle kirjoitti:

        No mieti tätä: puolet siitä 2000 miehestä on niin moniongelmaisia luusereita, että niillä ei ole mitään toivoakan saada naista paitsi väkisin ottamalla. Jäljelle jäävistä puolet on rumempia ja tyhmempiä kuin sinä. Eli siinä läänissä on 500 miestä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin sinä. Niistäkin kolmasosa on homoja.

        Eli aika hyvät mahkut on naisen löytämiseen kuitenkin.

        Tuo artikkeli kyllä tarkoittaa, että miehiä on 2000 enemmän kuin naisia, ei sitä, että miehiä olisi 2000.


      • Rohkeesti vaan
        Oikaisu21 kirjoitti:

        Tuo artikkeli kyllä tarkoittaa, että miehiä on 2000 enemmän kuin naisia, ei sitä, että miehiä olisi 2000.

        Niin no tilanne os nilti sama, ei siellä ole kuin parisataa miestä jotka kykenisivät/haluaisivat kyetä suhteeseen naisen kanssa.


      • On mulla ollut profiilia tässä vuosien aikana useampaankin otteeseen... tuohon toiseen taasen en sano mitään, kuin että siihen ei kuka tahansa kelpaa.


      • cardboard selects
        itmies kirjoitti:

        On mulla ollut profiilia tässä vuosien aikana useampaankin otteeseen... tuohon toiseen taasen en sano mitään, kuin että siihen ei kuka tahansa kelpaa.

        pahvi valkkaa


      • mummelisinkku

        Kyllähän nuoret naiset meikkaa ja laittaa itseään kauniiksi ja leikkivät kovista Oulussakin. Pitää malttaa katsoa pinnan alle. Turha hätäillä. Joskus sitä voi kohdata mukavan sinkun yllättävissä paikoissa. Esimerkiksi harrastusryhmissä. Ja ei kai nuo tilastot mitään merkkaa. Haluaako tämä miessinkku runsaan määrän naisia, vai oliko tarkoitus vain yksi löytää kumppaniksi. Pitää jaksaa seuloa.


    • .-,

      Jos puhutaan suurin piirtein samankokoisista kaupungeista, joissa on jokin korkeakoulu niin on naurettavaa väittää että yksi kaupunki olisi sinkulle jotenkin helpompi tai vaikeampi kuin toinen. Esim Turku ja Tampere, tai Oulu ja Kuopio.

    • En tiiä Oulusta

      mutta onhan Kemissä niitä poroja.

    • 2 7

      Varmaan on helppoa, jos tulee jostain isommasta kaupungista ja vähän imartelee "on teillä hieno ja iso kaupunki täällä"...

    • Paska kaupunki
    • psk kaupunni

      Muutin Oulusta isompaan kaupunkiin osittain juurikin tämän aloittajan esilletuoman asian vuoksi.

    • heikko taso...

      Naistarjonta Oulussa on kyllä ala-arvoista. Naiset ovat joko niitä yökerhojen vakkari-pissis-mamupatjoja tai lestadiolaisia. Hieman kankeaa seuraelämä täällä.

    • Lapin perukoille

      Mene Lappiin asti. Oulu on täys zero

    • Mies1985

      Olen viettänyt pitkiä aikoja Oulussa ja Limingassa mutta en enää asu lähelläkään.

      Olin tavallaan poissa markkinoilta suuren osan Oulussa oloni ajasta koska lähinnä sulkeuduin asuntooni. Tällöin joku vanhempi nainen ehdotti minulle jotain kirkon sinkkupiirejä. Olin myös huomattavasti ylipainoinen mikä varmaan vähensi mahdollisuuksia; jotkut eivät edes moikanneet takaisin aivan ilmiselvässä tilanteessa.

      Sitten kun paino oli karissut ja siirryin Liminkaan, vierailin usein Oulun yöelämässä ja tällöin yksi OK-näköinen tuli kyllä viereeni ja juttelemaan. En vain nyt taida muistaa tarkalleen mitä hän sanoi mutta hän oli hymyilevä ja positiivinen. Siinä oli muitakin akkoja mukana toki, sössimässä sitä tilaisuutta. Muistan että minulta oli unohtunut kännykkä sinä iltana ja lähestyin samaa naista vielä uudelleen samaisena iltana kysyen kelloa baaritiskillä. Minulla on myös sellainen muisto että naisen kaverit olisivat jollain tavalla torpanneet tätä tutustumista kiskomalla häntä etäämmälle...jossain vaiheessa.

      Limingassa oli useita miellyttäviä paikallisia, niin miehissä kuin naisissakin. Vaihdoin yhteystietoja yhden paikallisen naisen kanssa vaikkakin tämä oli varattu. Se jäi sitten siihen.

      • Älä liikoja luule

        Jotkut naiset vaan ovat ystävällisiä jopa niille kaikkein luusereimman näköisille jätkille. Ei se sitä tarkoita, että sinun seurasi olisi jotenkin vakavemmassa mielessä kiinnostanut.


      • Mies1985
        Älä liikoja luule kirjoitti:

        Jotkut naiset vaan ovat ystävällisiä jopa niille kaikkein luusereimman näköisille jätkille. Ei se sitä tarkoita, että sinun seurasi olisi jotenkin vakavemmassa mielessä kiinnostanut.

        Huh. Kylläpä sinua helpotti kun sait sanottua niin. Olisihan se hirveää jos joku josta et pidä menestyisi ja olisi onnellinen. Se vasta luuserimaista onkin.


    • tiedä sitten

      Ei ole Oulusta kokemuksia, mutta tuskin sen parempi tai huonompi paikka sinkkujen kannalta. Ei Suomessa se ilmapiiri ole missään kovin paljoa muita erilaisempi, paitsi ehkä sinkkujen määrässä.

    • Siis

      Jotenkin vaikea uskoa tuota tilastoa, että Oulussa olisi tuossa ikäluokassa enemmän miehiä kuin naisia sillä Oulu on kuitenkin yliopistokaupunki ja yleensäkin kaupunki ja sellaisena vielä suurehko Suomen mittakaavassa ja naiset ylipäätään haluavat asua enemmän kaupungeissa kuin miehet.

      Mutta jos kerran tilastot kertovat noin niin uskottava se on. Tilastothan eivät koskaan valehtele.

      • p<osdjg

        Lähialueen kunnista miespuoliset suuntaavat pohjoiseen 'pääkaupunkiin' kun naiset taitavat mennä suurella joukolla eteläsuomen pitäjiin.


    • Veijo ex-oulu

      Oulu on paska paikka...meen rajan taa Ruottiin

    • Anonyymi

      Muutin Hesasta reilu 10v tänne pohjoiseen, en ole kotiutunut, olen sinkku nainen, ja asiallinen, en juokse miesten perässä, mutta jotenkin ulkopuolinen olo. Yllättävän paljon asunnoissa asuu erityislapsia joilla ei ole mitään sääntöjä, en ole löytänyt viihtyisää kotia, naiset kyräilevät yksin kulkevaa naista ja en ole toivottu täällä, kaupunki on viihtyisä muuten, siinä ei valittamista.

      • Vanha alotus, mutta vastaan nyt, kun olihan meillä mökki lähes Oulun keskustassa. Mä en oo oikein koskaan päässy selville oululaisten mielen maailmasta, toisaalta ihan kivoja, mutta ei oikein syvemmälle pääse. Onhan se yliopistokaupunki, mutta taitaa olla miesvaltaista, kun tekninen puoli vielä näin tasa-arvon aikaankin vetää miehiä enempi. Faija ton teknisen yliopiston tai korkeakoulu se sillon oli. Niin sen kävi. En tiedä silti onko noi teekkarit sen kummosia kun ammattikorkeen opiskelijat. Että sen puolesta en yliopistoo nyt niin arvosta, kun ei se kuitenkaan mikään Oxford ole.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      88
      2514
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1730
    3. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      81
      1649
    4. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      79
      1624
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      33
      1541
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      359
      1444
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      86
      1209
    8. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      256
      1162
    9. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1136
    10. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      63
      1119
    Aihe