Ostin vuonna 2010 Chervolet Aveon Espanjassa. Tulli.fi sivun mukaan auton arvo olisi 7007e ja CO2-päästöt 140 g / km. Tietääkö kukaan miten voin laskea autoveron, joka minun täytyy maksaa, jos haluan tuoda auton Suomeen muuttoni yhteydessä?
Vastaukset 6
- durrr
Muuttoautolla saa 13540 € alennusta autoverosta. Koska vero on 7k luokkaa, et maksa yhtään veroa tuodessasi sen muuttoautona.
- burr a
Jos muuttoautosäännöt täyttyvät.
- ffffffffffffffffffff
Jos uudessa Aveossa on bensa malleissa verot 2500-300€ ja päästöt toki pienemmät 95-119g/km, niin eihän vero ole missään tapauksessa suurempi kuin tuo määrä.
En kylläkään ymmärrä, miksi tuoda tuollaista keksintöä muuttoautona ollenkaan.
Jos olet siellä vielä 6kk ja asunut yli vuoden, niin osta jokin parempi auto muuttoautoksi, mutta jokainen tyylillään.- epatietoinenKANADA
onko muuttoauton vero tosiaan nain
- veikkaus20
En ole varma mutta olisiko se:
0,123 * 140 4.95 = 22.17 % (veroprosentti)
Eli 7007 € hinnalla se olisi noin 1555 € = 8562€- mb€€s500
Jos on kyseessä alle 40 tuhannen euron auto niin ei mene tullia.
Tuoppas muuttoautona mb s joka maksaa Suomessa noin 120tuhatta euroa.
Kyllä joudut maksamaan tullia ja paljon....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435