Mitä mieltä ohjelmastani?

timo

Tällaisen treeniohjelman tein itelleni, miltä näyttäisi..? En ole mikään asiantuntija näissä hommissa joten saa kommentoida! Sarjojen lisäksi teen yleensä pari lämmittelysarjaa kevyemmällä painolla ainakin raskaammissa liikkeissä.

Ma: Rinta:
Penkkipunnrrus 3x4-8
Vinopenkki käsipainoilla 3x6-8
Pecdeck 2x10
Flyer 2x10

Hauikset:
Hauiskääntö tangolla 3x5-10
Keskitetty hauiskääntö käsipainolla 3x8

Ke: Selkä:
Maastaveto 4x5-8
Ylätalja leveällä otteella eteen 4x6-10
Alataljasoutu 4x6-10
Alaselkä selkäpenkissä (?) 4x10

Pe: Olkapäät:
Pystypunnerrus käsipainoilla 3-4x5-10
Vipunostot sivuille käsipainoilla tai taljassa 3-4x8-10
Olankohautukset käsipainoilla tai tangolla 3x10
Pystysoutu 2x10

Ojentajat:
Ranskalainen punnerrus: 3x5-10
Ojentajapunnerrus taljassa 3-4x6-10

Su: Jalat:
Kyykky 3x5-8
Jalkaprässi 3x5-8
Lisäksi mahdollisesti muita jalkaliikkeitä jos jaksaa, kuten reidenojennus, pohkeet jne.


Vatsoja teen yleensä treenin loppuun jonkin verran, en kuitenkaan joka kerralla. Liikkeitä saatan vaihdella välillä, esim. maastavetoa ei tahdo jaksaa joka viikko tehdä, sitten jotain muuta tilalle. Välillä voi jäädä joku liike pois tai tehdä vastaavasti enemmän, mutta pääpiirteittäin tuolla tavalla...

6

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aus

      Jalkakyykyn lisäksi joku kunnon takareisiliike kannattaisi pistää. Esimerkiksi suorin jaloin maastaveto, hyvää huomenta tai jalkojen koukistus.
      Toistoja vois välillä tehdä reilusti enemmänkin.

      Muuten vaikuttaisi ihan hyvältä kierrolta. Voi tietenkin kysyä onko perusteltua pitää olkapäille oma (ja noinkin raskas) päivänsä....

      • mä vaa

        mut.. oon kyll samaa mielt ett vois tehä vähä enemmä jalkapäivänä.. ainaki koukistus lisää siihen.. ja olkapäist vois ottaa pystysoudun pois.. ku se näyttää aika raskaalt päivält.. mut testaamalla se vaa selvii


    • hoh hoijaa

      siitä vaan menox

    • juutalainen

      Yksi asia,jos aletaan pilkkua viilaamaan kunnolla....rinta&hauis on maanantaina ja selkä on keskiviikkona.

      Jos vedät haukkareille kunnon treenit niin ei varmasti ole palautunut keskiviikon selkäpäivään mennessä.Siihen maastavetoa taljavedot niin siinä on toinen hauispäivä keskiviikoksi.Jos haetaan aivan maksimaalista juttua.

      Itse tein samalla tavalla aikoinaan(1välipäivä) ja alkoi tuntumaan että haukkarit huuti leipää selkäpäivänä.Sen vuoksi otan hauikset välillä selkäpäivän yhteydessä.Tai ainakin varmistan että hauikset ottaa vastaan treeniä....jos on yksi välipäivä selkään...

      Nämä on näitä "oman kropan tuntuman" mukaan....

    • guru

      Tee selkää enemmän: ylätaljaa myös kapealla vastaotteella esim. 3x6-10; soutu käsipainolla mukaan myös, tee pari kolme sarjaa, 6-10 toistoa.

      Pystysoutu voi vahingoittaa kiertäjäkalvosinta, jätä väliin.

      Pohkeet mukaan 5 sarjaa, tee vaikka istuen. Reiden takaosaa vois ottaa 2x6-8 (esim. Dorian Yates teki vain 2 lyhyttä sarjaa).

      • jeitsi

        Dorianilla oli universumin kovimmat lääkkeet ja ylivoimaisesti suurimmat kuurimäärät.Kaveri veti hiekkalapiolla kolmen tunnin välein rojua naamaan.Tulokset oli sen mukaiset.Kaikilla ei kroppa sellaista lääkitystä kestä.Viimeinen kaveri kenen treeneistä tavallinen pulliainen ei hyödy mitään.Vaikka takareisiliikkeet kyllä hullumpia olekaan.Jos haluat takareisiin potkua...tee good morning,alataljassa läpivetoa,selänojennuksia tanko niskassa...alkaa kyykky tulokset nousemaan eri tahtiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe