Etsitään haastateltavia lehtijuttuun ihmisistä, jotka yllätyksekseen ovat löytäneet nettitreffeiltä jotain ihan muuta, kuin mitä ovat lähteneet hakemaan. Oletko sinä nettitreffeillä tutustunut Sen Oikean sijaan uuteen harrastuskaveriin tai uuteen parhaaseen ystävään? Onko sinulle käynyt niin, että oletkin lopulta päätynyt lyömään hynttyyt yhteen nettitreffiseuralaisesi kämppiksen tai veljen kanssa? Laita viestiä, jos haluat kertoa tarinasi!
Etsin haastateltavia
6
221
Vastaukset
- heh hee.
kerro sinä vaan tarinoitasi.
- porin_pukki1
Mä suostun ...ja tarinaa riittää kirjan edestä.. koska aloitetaan???
- huussissa
Joo, etsin kunnollista miestä ja tutustuin varattuun patologiseen valehtelijaan. Siinäkin olisi aineksia juttuun.
- hsissa
Mutta onnea jutullesi! Varmasti nettitreffit on ollut monelle avain johonkin odottamatton ihanaan kohtaamiseen.
- onneksi ei oma juttu
Aivan kuin tuon PELIMIES TÄÄKIN "ei edes kaveri" tarinasta..sielläkin varmaan ois monta tarinaa...eikä kivoja!
- rumamies
Musta sais hyvän jutun. Olen ruma ja en saa ikinä tyttöystävää. En ole ikinä käynyt treffeillä ja ei mulle ei ole ikinä kukaan vastannut takaisin.Mulla ei ole edes yhtään kaveria eikä varsinkaan tyttö kaveria. Naiset ei tykkää minusta.
Eikö olisi hiukea juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1994303"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992853Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202816Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p892626Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark502257Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332087- 192051
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371941- 851939