Etsitään haastateltavia lehtijuttuun ihmisistä, jotka yllätyksekseen ovat löytäneet nettitreffeiltä jotain ihan muuta, kuin mitä ovat lähteneet hakemaan. Oletko sinä nettitreffeillä tutustunut Sen Oikean sijaan uuteen harrastuskaveriin tai uuteen parhaaseen ystävään? Onko sinulle käynyt niin, että oletkin lopulta päätynyt lyömään hynttyyt yhteen nettitreffiseuralaisesi kämppiksen tai veljen kanssa? Laita viestiä, jos haluat kertoa tarinasi!
Etsin haastateltavia
6
230
Vastaukset
- heh hee.
kerro sinä vaan tarinoitasi.
- porin_pukki1
Mä suostun ...ja tarinaa riittää kirjan edestä.. koska aloitetaan???
- huussissa
Joo, etsin kunnollista miestä ja tutustuin varattuun patologiseen valehtelijaan. Siinäkin olisi aineksia juttuun.
- hsissa
Mutta onnea jutullesi! Varmasti nettitreffit on ollut monelle avain johonkin odottamatton ihanaan kohtaamiseen.
- onneksi ei oma juttu
Aivan kuin tuon PELIMIES TÄÄKIN "ei edes kaveri" tarinasta..sielläkin varmaan ois monta tarinaa...eikä kivoja!
- rumamies
Musta sais hyvän jutun. Olen ruma ja en saa ikinä tyttöystävää. En ole ikinä käynyt treffeillä ja ei mulle ei ole ikinä kukaan vastannut takaisin.Mulla ei ole edes yhtään kaveria eikä varsinkaan tyttö kaveria. Naiset ei tykkää minusta.
Eikö olisi hiukea juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495718Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314082Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv462570No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322348- 242123
- 132052
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h251997- 431995