Etsitään haastateltavia lehtijuttuun ihmisistä, jotka yllätyksekseen ovat löytäneet nettitreffeiltä jotain ihan muuta, kuin mitä ovat lähteneet hakemaan. Oletko sinä nettitreffeillä tutustunut Sen Oikean sijaan uuteen harrastuskaveriin tai uuteen parhaaseen ystävään? Onko sinulle käynyt niin, että oletkin lopulta päätynyt lyömään hynttyyt yhteen nettitreffiseuralaisesi kämppiksen tai veljen kanssa? Laita viestiä, jos haluat kertoa tarinasi!
Vastaukset 6
- heh hee.
kerro sinä vaan tarinoitasi.
- porin_pukki1
Mä suostun ...ja tarinaa riittää kirjan edestä.. koska aloitetaan???
- huussissa
Joo, etsin kunnollista miestä ja tutustuin varattuun patologiseen valehtelijaan. Siinäkin olisi aineksia juttuun.
- hsissa
Mutta onnea jutullesi! Varmasti nettitreffit on ollut monelle avain johonkin odottamatton ihanaan kohtaamiseen.
- onneksi ei oma juttu
Aivan kuin tuon PELIMIES TÄÄKIN "ei edes kaveri" tarinasta..sielläkin varmaan ois monta tarinaa...eikä kivoja!
- rumamies
Musta sais hyvän jutun. Olen ruma ja en saa ikinä tyttöystävää. En ole ikinä käynyt treffeillä ja ei mulle ei ole ikinä kukaan vastannut takaisin.Mulla ei ole edes yhtään kaveria eikä varsinkaan tyttö kaveria. Naiset ei tykkää minusta.
Eikö olisi hiukea juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466