Kertosäkeen alku: On viikonloppu eessä taas.. Mikä on biisin nimi ja kuka esittää??
Ja sit on pakko nostaa tuolt yks minkä haluisin itekki tietää....
"Sen muistan hyvin mä niin, me sillon kun kohdattiin. Elokuussa ennen kouluu me juhlittiin. Sut kaupungilla kun näin, perääs katsomaan jäin ja pian autos tuli torilta päin.
(jotkut) kiiltäen, stereoita soittaen, sä avasit sun ikkunas ja katsoit mua hymyillen. Ei me tyttöjen kaa heti arvattukkaan, kelle kyydin mahdat tarjotakkaan. Ja juuri silloin katsoit silmin, mua niin kutsuvin. Sankareina pilviin me ajellaan, ajellaan.
Ajellaan me aivan kahdestaan, ajellaan vaikka Ivaloon tai Kouvolaan. Kyytiin tuun mä taisin rakastuu, näin viikonloppu parhaiten sujuu.."
(nainen laulaa..)
kuka muistaa??
5
2047
Vastaukset
- Rhanna
Ekan biisin esittää NeljänSuora ja kappale on nimeltään Viikonloppu.
Toinen on Heidi Kyrön Ajellaan.- mie vaa..
kiitoksia!
- heyke
Myös Martti Servo & Napanderilla on kappale nimeltä Viikonloppu, jonka kertsissä lauletaan noin...
Tosin ei hajuakaan onko kyse samasta biisistä, kun en ole kuunaan kuullut mistään NeljänSuorasta. ;-D - Rhanna
heyke kirjoitti:
Myös Martti Servo & Napanderilla on kappale nimeltä Viikonloppu, jonka kertsissä lauletaan noin...
Tosin ei hajuakaan onko kyse samasta biisistä, kun en ole kuunaan kuullut mistään NeljänSuorasta. ;-DJeps, kyseessä on sama Viikonloppu biisi :) NeljänSuora oli pari vuotta sitten Kesäillan valssin house-bändinä, josta on noussut sittemmin pinnalle. Muistelen että NeljänSuora ja Martti Servo & Napander esittävät molemmat kappaleen Maailman sinisin taivas...
- mie vaa..
heyke kirjoitti:
Tosin ei hajuakaan onko kyse samasta biisistä, kun en ole kuunaan kuullut mistään NeljänSuorasta. ;-Dniin, kiitos myös sulle heyke, luulen et se on tää versio mitä etsin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264