kuka muistaa??

mie vaa..

Kertosäkeen alku: On viikonloppu eessä taas.. Mikä on biisin nimi ja kuka esittää??

Ja sit on pakko nostaa tuolt yks minkä haluisin itekki tietää....

"Sen muistan hyvin mä niin, me sillon kun kohdattiin. Elokuussa ennen kouluu me juhlittiin. Sut kaupungilla kun näin, perääs katsomaan jäin ja pian autos tuli torilta päin.
(jotkut) kiiltäen, stereoita soittaen, sä avasit sun ikkunas ja katsoit mua hymyillen. Ei me tyttöjen kaa heti arvattukkaan, kelle kyydin mahdat tarjotakkaan. Ja juuri silloin katsoit silmin, mua niin kutsuvin. Sankareina pilviin me ajellaan, ajellaan.
Ajellaan me aivan kahdestaan, ajellaan vaikka Ivaloon tai Kouvolaan. Kyytiin tuun mä taisin rakastuu, näin viikonloppu parhaiten sujuu.."
(nainen laulaa..)

5

2047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhanna

Ekan biisin esittää NeljänSuora ja kappale on nimeltään Viikonloppu.

Toinen on Heidi Kyrön Ajellaan.

• mie vaa..

kiitoksia!

• heyke

Myös Martti Servo & Napanderilla on kappale nimeltä Viikonloppu, jonka kertsissä lauletaan noin...
        Tosin ei hajuakaan onko kyse samasta biisistä, kun en ole kuunaan kuullut mistään NeljänSuorasta. ;-D

• Rhanna
        heyke kirjoitti:

Myös Martti Servo & Napanderilla on kappale nimeltä Viikonloppu, jonka kertsissä lauletaan noin...
        Tosin ei hajuakaan onko kyse samasta biisistä, kun en ole kuunaan kuullut mistään NeljänSuorasta. ;-D

Jeps, kyseessä on sama Viikonloppu biisi :) NeljänSuora oli pari vuotta sitten Kesäillan valssin house-bändinä, josta on noussut sittemmin pinnalle. Muistelen että NeljänSuora ja Martti Servo & Napander esittävät molemmat kappaleen Maailman sinisin taivas...

• mie vaa..
        heyke kirjoitti:

niin, kiitos myös sulle heyke, luulen et se on tää versio mitä etsin... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3190
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      30
      1752
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1310
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe