Alan olla surullinen parisuhdetilanteestani. Yritin tavata eron jälkeen suomalaisia miehiä, en kelvannut sitten kumminkaan. Sen jälkeen tapailin Lähi-idän miehiä, kelpasin paremmin, mutta eipä elämästä heidän kanssan tule mitään kun en ole impi. Itsetuntoni on tyystin mennyt, kun olen niin "huono" ja mitä kaikkea. Olen alkanut miettimään, kelle sitten voisin kelvata. Millaisia ovat aasialaiset miehet etenkin ajattelen Japania tai Koreaa. Olen luonteeltani kaikkea muuta kuin keskipiste. Olen joukosta vetäytyvä, alistuvakin (sen takia varmaan periaatteessa kelpaa Lähi-Idän miehille mutta en kumminkaan), hyvin avarakatseinen ja hyväksyvä ihmisten erilaisuuden suhteen, huono tekemään tuttavuutta vieraisiin ihmisiin, älykäs, koti-ihminen, hyvätuloinen. En käytä alkoa lainkaan. Sopisinko aasialaiselle miehelle tai kelle? Intiaanit ovat komeita, mutta heitä ei Suomessa ole :(.
minkä maalainen mies sopisi minulle?
18
700
Vastaukset
- ........
Valitse aasialainen mies. Miksi et kelvannut suomalaiselle miehelle ?
Itse olen miehenä hieman samantyyppisessä tilanteessa kuin sinä.
En kelpaa suomalaisille, enkä muillekkaan valkoihoisille naisille mutta en kuitenkaan halua eri rotuista naista itselleni. - takapaju
Ota joku tukijussi ukokses.
Jos olet työteliäs ja riski ne ottaa hyppien keikkuen sinut 'emännäksi'...nooohhh...avioehdot tiätty pitää tehtä.- hyvin yksinäinen
En halua, että joku on kanssani rahan takia :(. Mies vaan käyttäisi hyväkseen ja sitten kun menee paremmin, niin jättäisi minut. Sama pätee elintasopakolaisiin.
- 16+19
hyvin yksinäinen kirjoitti:
En halua, että joku on kanssani rahan takia :(. Mies vaan käyttäisi hyväkseen ja sitten kun menee paremmin, niin jättäisi minut. Sama pätee elintasopakolaisiin.
Jos tarkoitit maanviljelijää, niin en ymmärtänyt alkuunkaan "käyttää hyväksi" ja "jättää kun menee paremmin"-kohtia. Miksi joku olisi kanssasi rahan takia? Jos olet kovasti ylipainoinen, laihduta ja kuntoile, jne. mutta vain oman itsesi, oman onnesi ja tyytyväisyytesi eteen tee työtä. Et taida osata olla terveellä tavalla itsekäs, siten että jos joku sanoo tai kohtelee rumasti, niin heti samantien ylväsryhtisenä pidät puolesi, asetat rajat toisen touhuille jne. Elämisentaitoa taidat kaivata eniten, sitten vasta puolisoa. Muuten päädyt sarjaan huonoja suhteita ja lopulta "viisastuneena" vetäydyt kokonaan miessukupuolesta eroon, käsityksenäsi että he kaikki ovat itsekkäitä julmureita.
Totuushan on, että jos olet kynnysmattomainen jees-nainen, se houkuttelee miehestä kuin miehestä itsekkäitä, jopa narsistisia sävyjä arkiseen käytökseen pitkässä liitossa.
Miksi olet absolutisti, oliko lapsuudenkodissasi alkoholisteja?
- Chom chom
Mielestäni on järjetöntä hakea puolisoa synnyimaan perusteella. Lähinnä sun pitäisi nyt keskittyä itseesi ja miettiä, mitä haluat, eikä käyttää aikaa sen pohtimiseen, kelle kelpaat ja millä ehdoilla. Aina ei vain jonkun kanssa synkkaa, mutta ei se silti tarkoita, että olisi ihmisenä huono tai ei kelpaa. Itsetunto ja arvostus ei saisi olla sen varassa, että sattuu kelpaamaan jollekin miehelle.
- 2345455
Hoida itsetuntoasiasi kuntoon. Uskoisitko, jos sanoisin, että ongelmasi ei ole mies-, saati kansallisuuskysymys? Tai ehkä olenkin väärässä, ja ratkaisu kaikkiin ongelmiisi on uljas apassisoturi!
- zakke1
Seuraa stereotypioita:
Japanilainen/Korealainen mies voisi sopia sinulle, mutta silloin sinun on hyväksyttävä heidän kulttuurinsa joka ei ole erityisen avarakatseinen ja hyväksyvä. Muuten pääosin fiksuja. Tosin useimmat haluavat kauniin ja hoikan naisen.
Etelä-Amerikkalaisia miehiä riittää Suomessa, heistä osalla on intiaaniperimää. Tunnen muutaman, suuri osa sovinisteja ja pukkeja mutta muutama fiksu ja mukavakin sopii joukkoon. - aasialaisen nainen
Ei naisen pidä alistua kenellekään miehelle. Jos mies on kunnollinen, se ei alista. Leuka pystyyn ja rinta rottingille. Ota mies, joka kunnioittaa sinua ja jota sinä kunnioitat.
Ota aasialaismies. Mieluiten sellainen joka on hieman länsimaalaistunut, mutta tuntee myös kotimaansa kulttuuria. Heillä on perhearvot kohdallaan ja he eivät juurikaan juo. :) - Ronsukka
Etsi persoonia, älä kansallisuuksia.
- halal-liha
Ihan sama muuten, kunhan pysyt erossa arabeista ja muista muslimeista. Heidän näkemyksensä tasa-arvosta ja naisten asemasta ovat yhteensovittamattomat länsimaisen kulttuurin kanssa. Alussa saatetaan esittää vaikka kuinka maallistunutta, mutta usein se totuus selviää hyvin nopeasti.
- hyvin yksinäinen
No mutta arabin kanssa useamman vuoden seurustelleena minun itsetuntoni tosiaan meni lähes kokonaan. Nykyisin tunnen itseni vaan huonoksi, lähes ala-arvoiseksi. Liian kauan kuuntelin, kuinka huono olen :(.
- adam1212
olen aasialainen Vietnamilainen, olen 23 vuotta vanha. Olen nyt suomessa. olen naimaton.
- Viet Nam :P
Mmmmmmmmmm, vietnamilainen mies kelpais ainakin mulle, en tosin ole tuo aloittaja...
- ww ww ee
Gambi-mies ja muslimi.Eikä tämä ole vitsi.
- China Dragon
Aika lapsellista ehdottaa jotain kansalaisuutta, ikäänkuin se takaisi joitain ominaisuuksia.
Huomauttaisin että välillä tulee ripuli vaikka kakka tulee samasta paikasta joka tuottaa yleensä normaalia shittiä.
Samaa se on ihmisten suhteen, ne jotka toisin väittävät eivät ole olleet monen ulkomaalaisen ihmisen kanssa. Elävät omassa umpiossaan uskoen kaikilla olevan sama tilanne.
Jokainen joka väittää ihmisten olevan mukavia, ihania ja mahtavia jos he tulevat jostain maasta voin vain todeta ettei maan päällä ole paratiisia nyt eikä koskaan tule olemaan.
Ota vastuu itsestäsi, ei kannata sysätä omia halujaan muiden vietäväksi. Jo perusajatus on väärä jos puolisoa etsitään pelkän kansalaisuuden perusteella.
Joka maasta löytyy niin hyviä kuin täysin kelvottomiakin yksilöitä eli kansalaisuus itsessään ei takaa mitään.
Muista myös että epäonnistumisen mahdollisuus on sitä suurempi, mitä erilaisemmasta kulttuurista toinen ihminen tulee.
Myös seurustelu toisessa maassa asuvan henkilön kanssa tuo ongelmaksi sen ettei toiseen pääse kunnolla tutustumaan koska yhdessäolo jää vain lyhyeksi loman vietoksi eikä hänen kanssaan pääse oikeaa arkea viettämään.
Myös Suomeen eri syistä rantautuneet kolmannen maan kansalaiset harvoin edustavat sitä kyseisen maan parasta ainesta joten heidänkin kanssaan pitää olla erittäin varauksellinen.
Ohjeeksi sanoisin että älä väkisin etsi puolisoa vaan odota että oikea ihminen osuu etsimättä kohdalle ja tutustu häneen sen jälkeen ihan oikeasti äläkä tulkitse pelkkää ihastumista rakkaudeksi.- ......
Tuota noin... Kysymys ei kuulu, että kenelle Sinä kelpaat vaan kuka kelpaa SInulle! Siitä aloitetaan!
Älykäs ja hyvätuloinen... jees :) Aloita opiskelu, etsi jokin itseäsi kiinnostava asia ja ilmoittaudu koulutukseen/ kursseille... Lue kirjallisuutta ja hanki tietoa.
Aloita uusi harrastus! Jotain aivan kahjoa, sellaista mikä poikkeaa tyylistäsi/ aiemmista kokemuksistasi.
Jos ei ole allergioita, niin oletko harkinnut koiraa? Tai muuta lemmikkiä?
Nyt Sinun pitää vain ensin löytää se oma ihana Itsesi; se ainutlaatuinen jollaista ei ole ketään toista koko maailmassa! - rhsrfsjsrj
Ehkä et kelpaa sen takia, kun et arvosta etkä rakasta itseäsi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456