miehen exä

mimmi

onko kenelläkään mitään kauhukokemuksia miehen exästä? millaisia ja miten ootte niistä selvinny?

4

1439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZZZ

En nyt sanoisi että nämä mitään varsinaisia kauhukokemuksia on, mutta inhottavia kuitenkin:

Exä numero 1 oli pidemmässä suhteessa miehen kanssa ennen minua. Oikeastaan mies jätti exän lopullisesti elämästään minun takiani.Nainen halusi alussa tavata miehen, käyttäytyi oudosti baareissa kun näki meidät (yritti tehdä miestä mustasukkaiseksi,saada tämän huomion jne.)Laitteli viestejä ja sähköposteja silloin tällöin. Meille tuli ero ja nainen oli samantien kokeilemassa taas onneaan. kiikutti tälle joulukorttia postilaatikkoon ja yritti tulla yökylään baarin jälkeen jne. Siis ihan selvää yrittämistä, samalla pyrki pääsemään selville miksi olimme eronneet. No palasimme yhteen ja nainen laitteli vielä joulunakin jotain viestejä tälle miehelle, ei ilmeisesti tiennyt että olin joulun vietossa hänen kotonaan. Vielä kuukausi sitten näimme hänet ja käskin miestä tervehtimään tätä naista kun hän selvästi halusi hänen huomionsa. No olihan exä ihan myyty huomiosta, mutta ei tainnut tajuta, että minä käskin reiluuden nimissä miestä tervehtimään. Hänestä tulee jotenkin mieleen, että tietää mitä on menettänyt eikä ole vielä samanlaista löytänyt. Uskon, että jos mies menisi pyytämään hänet takaisin, hän suostuisi vielä näinkin pitkän ajan jälkeen. Minusta on vaan ihmeellistä pyrkiä kontaktiin exän kanssa (tältä naiselta), kun ei kuitenkaan enää mitään yhteistä ole.Pelkkä menneisyys ja sekin ilmeisesti lopussa hyvin riitaisa jne. Minusta olkoot ystävä, jos suostuu edes kerran tervehtimään myös minua...

exä numero 2
      Oli eromme aikana ollut pieni säätö. Sittemmin hän sai jäädä. Kun olimme palanneet miehen kanssa yhteen, tämä nainen näki meidät baarissa. Sinne hän tuli meidän lähistölle tanssimaan ja tuijottamaan miestä. Sitten itki ja lähetti kaveriaan jututtamaan miestä. Sen jälkeen päätti lähennellä tätä itse siinä onnistumatta ja lopulta vaan tuijotti meitä jostain muutaman metrin päästä. Oli mukavasti se ilta pilalla!Sitten kun lähdimme, hän päätti mennä miehen kaverille tilittämään kuinka oli jättänyt poikaystävänsä tämän minun mieheni takia, eikä hän edes tervehdi. Oli vaatinut miehen puhelinnumeroa!No kaveri ei sitä antanut ja koko jutusta tuli yleinen naurunaihe. Itse toisaalta säälin koko tyttöä ja näin kyllä, ettei miestä olisi voinut enää vähempää kiinnostaa, olihan hän jättänyt naisen jo aikaisemmin sillä, ettei enää kiinnostanut...

Eli tällaisia tarinoita.Onneksi omat exäni eivät ole missään vaiheessa häirinneet meitä baarissa. Fiksusti ovat moikkailleet jostain kauempaa ja hymyilleet. Sitten en ole heitä illan aikana nähnyt!Eivätkä yritä ottaa minuun kontaktia, ovat iloisia että olen onnellinen!Ihmeellistä logiikkaa ainakin näiltä kahdelta naiselta. Itse en miehen perässä missään vaiheessa roikkunut, kovan työn takana oli, että sai minut edes takaisin elämäänsä!

• Muumimamma

Ensimmäisessä pitkässä suhteessa ex piti tiiviisti yhteyttä mieheeni, kävivät "kahvilla" ja yöllä tuli tekstiviesti "että ollaankin baarissa, menee pitkään". Silti jaksan uskoa että olivat aina vaan kavereita. Tapasin exän kerran, pari, vaikutti ihan OK ihmiseltä mutta miehessä oli vikaa kun valehteli minulle mitä olivat menossa tekemään. No mutta kuitenkin erosimme.

Toisessa pitkässä suhteessa ex roikkui miehessä kuin iilimato, milloin piti mennä korjaamaan konetta, milloin muuttoavuksi ymsyms. Tapasivat myös kahvien merkeissä, halaillen, suukotellen. No, aika jätti tästäkin suhteesta :-)

Sitten tapasin ihanan miehen, jolla oli kuulemma aktiivinen seksisuhde exänsä kanssa, suhde jäi sille tielle.

Ja edellisin miekkonen oli juuri eronnut exästään ja n.2kk minun kanssa heilastelun jälkeen ex pyysi miestä takaisin, mies sanoi ei, ex uhkasi itsemurhalla ja ovat sen jälkeen olleet 1,5 vuotta jotenkuten yhdessä :-)

Nykyisen mieheni ex asuu ulkomailla ja välit menivät erossa ikävästi poikki, vaikka pahaa en toivo kellekään, olen ihan onnellinen että exää ei ole sotkemassa kuvioita :-)

Mutta ei kaikki exät ole hirviöitä, vaan joistakin kuoriutuu kypsiä ja fiksuja kansalaisia, joiden kanssa voi ihan oikeasti olla ystävä. :-)

• huh

Hauska kuulla, että eksien kanssa voi olla vain ystävä. Mieheni pitää yhteyttä eksäänsä (ei eelliseen vaan sitä edelliseen) ja vakuuttamalla vakuuttaa, että suhde on vain kaverillinen. Uskon sen.

Olen myös sitä mieltä, ettei minulla ole oikeutta puuttua mieheni elämään ja "seksittömiin" ystäviin, vaikka sattuisinkin olemaan hänen sydämensä oikea valittu!

• Moonspell

On tosiaan kauhukokemuksia mieheni exä:stä, tämä nainen vielä 2 vuoden eron jälkeen yrittää pitää yhteyttä milloin minkin jutun varjolla.On jopa soitellut mulle ja suoraan käskenyt jättämään mieheni,olen kuulemma hänen tiellään ja en muka merkitse miehelleni mitään.parina kertana kun tämä nainen on ollut humalassa on mulle tullut viestejä jopa 30 illassa.Myös miehelleni tulee viestejä lähes viikottain,mieheni ei vastaa hänen viesteihin (tosin näyttää ne mulle)eikä soittoihin, vaan toivoo että joskus tämä tajuaa lopettaa.En voi ajatella muuta kuin että tämä nainen on jotenkin henkisesti sairas, ei tuollainen käytös ole ihan tervettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe