Oletko ahnehtijatyyppiä?
Kuinka paljon on riittävästi?
5
69
Vastaukset
Se mikä tuntuu riittävän. En ole ahnehtija.
Sopivasti, niin soon ain ollu.
Sun sopiva, mun sopiva, kyllä siitä sopu saadaan, sotakin ihan helposti :)Hamstraamista en siedä. Vaikka krääsää kaatuu niskaan, ei se hamstraajalle ole koskaan riittävästi.
Itselleni riittää oikein hyvin, kunhan tarvittavia tavaroita ja toimivia vekottimia on tarpeeksi. Ei yltäkylläisyys tee ketään onnelliseksi.
Ei kannata ahnehtia mitään, siitä koituu vaan vaikeuksia.- onko julmaa sanoa ei
Kohtuus kaikessa, sano...
Tällä hetkellä vastaanotan silmittömän määrän haukkuja vaikka en tekisi mitään.
Miten sekin on mahdollista? Olen kotona lomalla, yksin ja katson leffoja. Aina silloin tällöin avaan s24 treffit ja luen kaiken maailman sontaa Saapuneet kansiosta ja jos sanon "ei kiitos" niin saan vielä haukut päälle. Olisin kai voinut olla ystävällisempi, mutta miten sellaiseen voi vastata ystävällisesti? En ole kaatopaikka, enkä psykiatri. Kauheasti vaatimuksia..
Enkä pitäisi luovuttaa sekin Olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372