miksi exät ei voi jäädä exiksi?

oujee

Kertokaa, miksi miehellä jonka kanssa olen seurustellut 2 vuotta, on tarve kirjoittaa exien kanssa silloin tällöin tekstiviestejä ja sähköposteja. Varsinkin yhden tietyn.Kyseessä on nätti vapaa nainen!Nainen ilmeisesti vielä rakastaa miestä.

Olen saanut miehen monta kertaa kiinni valehtelusta, kerran on pettänyt tosin ero siitä tuli.Yhteenpaluumme jälkeen hän on ollut todella kultainen, yhteen on muutettu (hänen pyynnöstään.)sanoo minun olevan se oikea eikä ikinä enää jättäisi/tekisi minulle pahaa. Väittää ettei ole enää tehnyt sellaista, että on muuttunut.
(Mutta mitenkäs sen todistat?!?)Voiko mies todella yhtäkkiä päättää olla tekemättä sellaista?!!!

10

967

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jr. Aleksei

voi päättää olla tekemättä sellaista, mutta sehän on toki yksilöllistä onko näin oikeasti. Suhtaudu pienellä varauksella mieheen.

• Manna25

Mietin yhä miksi miespuoliset exät eivät osaa lopettaa tai irtautua suhteesta monenkaan vuoden jälkeen?

Entiset miehet (3kpl) roikkuvat lahkeissa ja vannovat yhä tulista palavaa rakkautta aina jos satumme näkemään, lähettelevät tekstiviesteinä rakkaudentunnustuksia jne, vaikka itse mokasivat aikoinaan suhteen pettämällä.

Jotkut ovat tahoillaan jo naimisissa/saaneet lapsiakin! Jos kysyn mitä nykyinen vaimo/tyttöystävä ajattelisi moisesta käytöksestä jos tulisi heidän tietoonsa, on vastaus aina sama: "ei sillä ole väliä, kun se et ole sinä".

Itseäni taas ei voisi enää vähempää kiinnostaa kyseiset henkilöt (ja olen sen suoraan sanonut monesti) enkä voi käsittää moista toimintaa millään tavalla!

Mikä siellä päässä naksahtaa niin että pitää jumiutua menneeseen eikä osata irrottaa otetta??

• nainen

tapaillut kumpaakin exääni melko säännöllisesti jo 20 vuoden ajan eli koko sen ajan kun olen ollut mieheni kanssa yhdessä. Exät ovat ystäviä enkä ymmärrä miksi heidät olisi pitänyt kokonaan unohtaa, kun parisuhteemme loppui.

• minä vain

Exiä ei tartte unohtaa.. itsekin pidän omiin exiini yhteyttä ja yhden kanssa olemma parhaita kavereita nykyään.en ymmärrä miksi pitäisi unohtaa toinen eron jälkeen. kai kavereita saa olla? ehkä miehesi on hyvä kaveri exiensä kanssa eikä siis halua unohta heitä. luota mieheesi. en tiedä millainen miehesi todellisuudessa on mutta kuvailusi perusteella hän välittää sinusta. älä siis masennu.

• Ypu

jos puoliso jää valehtelusta kiinni useasti ja siihen liittyvät vieläpä aktiiviset exät, taitaa olla jostain muusta kyse.

Ja monesti suhteet päättyvät ratkaisemattomaan riitaan - jolloin toisen lopullinen unohtaminen on enemmän kuin toivottavaa (varsinkin jos toinen osapuoli on jo päästänyt irti).

• oujee
        Ypu kirjoitti:

jos puoliso jää valehtelusta kiinni useasti ja siihen liittyvät vieläpä aktiiviset exät, taitaa olla jostain muusta kyse.

Ja monesti suhteet päättyvät ratkaisemattomaan riitaan - jolloin toisen lopullinen unohtaminen on enemmän kuin toivottavaa (varsinkin jos toinen osapuoli on jo päästänyt irti).

Sait jutuntyngästä kiinni...

kaikki kyselee vaan, miksi exät pitäisi unohtaa, niiden kanssa voi olla kaveri!

Millainen kaveri se on, jota ei esitellä uudelle kumppanille lainkaan ja joka ei ole edes kiinnostunut tutustumaan!!!Ja joka on vielä rakastunut kumppaniin vieläkin!Minusta sellaiselle pohjalle ei voi rakentee mitään exä-kaverisuhteita!Sorry vaan!

• Minttu

Minä olen erään entiseni kanssa nykyään parhaita ystäviä...toisen vakavan suhteen päätyttyä siihen, että mies petti, olisin halunnut silti olla tämän miehen ystävä, mutta mies ei kyennyt pitämään minua vain ystävänä ja haikaili perääni, eli tämä "ystävyys" hiipui kun tapasin nykyisen mieheni. Mieheni on mielestäni kuitenkin exänsä kanssa aivan liian läheinen, kertoo hänelle suhteestamme kaikki riidat ja huonot asiat, mutta ei koskaan mitään hyvää... on myös valehdellut minulle joitain asioita ja haikaillut suhteemme alkuaikoina exänsä perään ja ovat miettineet yhteenpaluuta selkäni takana...Vuoden tällä miehen entisellä oli käsitys, että mieheni haluaa erota minusta, ennen kuin mieheni "hoksasi" oikaista tämän asian...

• Horrabin

Itse en ole väleissä yhdenkään exän kanssa, en hyvissä enkä huonoissa. Kun ei olla enää yksissä niin silloin ei olla, turha siinä on entisten perässä enää roikkua. Yleensäkin tuo eron jälkeen 'ollaan kavereita' taitaa mennä enemmänkin niin, että jompikumpi toivoo, että jospa vielä sittenkin palataan yhteen. Paljon selkeämpää on, kun lopettaa kaiken kanssakäymisen eron tullessa, silloin ei jaksa kiinnostaa exän uudet, ei tarvitse kiduttaa itseään (tai toista) haaveilla yhteenpaluusta, eikä ole seliteltävää uudelle kumppanille yhteydenpidosta exiin, kun sitä ei tapahdu.

• miikka

ansku sä oot ruma

• oujee

nyt taas on???Kirjotitkohan nyt väärälle palstalle tai jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe