Olisiko tästä teillä mitään tietoa?
Jos siis Jumala jotain teki, niin kai te pystytte kertomaan miten sen teki.
Miten Jumala loi kaiken?
5
<50
Vastaukset
Teki miten teki mutta pirun kestäväksi kuitenkin teki. Ihmisen loi kuitenkin heikoimmaksi lenkiksi.
Kosmologian käsittämättömiä ajanjaksoja käsitellään logaritmisesti, kosmologisina dekadeina. Nyt on menossa kymmenes dekadi (10E10). Tämä ajanjakso käsittää aikajanan 10-99 miljardia vuotta. Kymmenes dekadi on vasta alussa mutta aurinkomme ei näe seuraavaa 11 dekadia (100-999 miljardia vuotta) vaan kuolee ennen kuin tämän dekadin seuraava kymmenesosa ylittyy.
Aurinkokunnallemme sallittu aika maailmankaikkeudessa on siis vain silmänräpäys, seuraava merkkipaalu on dekadi 14 (10 000 miljardia vuotta x 10, joka nykyinen dekadi) jolloin viimeisetkin, tähdistä pitkäikäisimmät, punaiset kääpiöt kuolevat. Maailmankaikkeus on sen jälkeen elinkelvoton ainakin tuntemillemme elämänmuodoille. Kuolemaa maailmankaikkeus tekee sitten seuraavat 100-200 dekadia.
Aija vankka maailmankaikkeus, turhankin vankka ihmisen näkökulmasta. Ehkä jumalalla on sille jotakin muuta käyttöä pian koittavan maailmanlopun jälkeen. Vaikkapa muutama triljoona uutta ihmis- tai humanoidikoetta.Ei Jumala ole mitään luonut :)
- evp
... Jos siis Jumala jotain teki, niin kai te pystytte kertomaan miten sen teki..
Iki ajat on ymmäretty sitä rakennusmestaria joka kaupungin läpi kulkiessaan kertoi että minä tei tuon ja tuon talon.
Eikä kellekkän jäänyt epäselväksi ettei tuo kertoja koskenut yhteenkään vasaraan eikä naulaan.
Tarviiko siis sinulle selittää kuka teki mitä?
Jokainen tekee parhaansa koko ajan. Sinun tekemisesi näkyy sinun tuloksistasi. Odotatko mestariltasi jotain mihin et itse tunne yltäväsi. Opettele tyytymään tuloksiisi, opit ymmärtämään mestariasi (Jumalaasi)
a-teistin laskelmista tulee mieleeni kristinuskon alkutaipaleilta vakavat keskustelut montako henkeä vai oliko se sielua mahtuu yden nuppineulan nupille.- hmm..
Talon rakentamisen pystyy ihan kuvittelemaan, mutta kaiken on vähän eri asia, selitä se.
Toiseksi, ei ole lähimaillakaan ketään "rakentajaa" joka kertoisi, että olisi rakentanut yhtään mitään.
- lue tietoa
Raamattu kertoo!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991