ketä te ootte???

mie

Minkälaista musaa te kuuntelette? Onka siinä jotain sanomaa vai mitä?? Miten te pukeudutte?

Toivon että te ette rupee heti haukkumaan. Tuol punk osastolla haukutaan heti paskaks jos kysyy jotain.

13

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristessa

Noh, suosikkiyhtyeitä on tällä hetkellä Clan of Xymox, Joy Division, The Cure, Christian Death ja enempi industrialin puolelle lipeävät In Slaughter Natives, Hocico ja Blutengel.

Näiden lisäksi viime aikoina on soinut kasarisyntsapoppi ja black metal(!?)... myös tuota neofolkia on kesällä kiva kuunnella & myös itse soitella akustisella kitaralla.

Eipä goottimusiikissa yleensä mitään sanomaa ole, enempi sellaista tunnelmointia, rakkauden perään haikailua, sitä tavallista...

Asustuksen puolella tällä hetkellä lävistykset ja kettinki ovat kova sana. "Arkipukuna" käytän mustaa miesten pukua. Juhlahetkiin plattiskengät, verkkopaitaa ja veluurisamettihame (vaikka olen siis mies...)

• Jorma Suonikas

Ei me täällä ketään haukuta.

Itse kuuntelen Reijo Taipaletta ja Kari Tapioo ja Katri Helenaa... Pukeudun yleensä Puman punamustiin nappiverkkareihin ja sandaaleihin. Talvella toppahousuihin ja toppakenkiin.

Ainakin kari tapion musiikissa on sanomaa....myrskyn jälkeen on nimittäin poutasää!

• eilinen silakka

:DD Voi jeesusmaria..
        Siis tässä viestissä on yhtä paljon järkeä kuin edellisessä :D repesin sitä lukiessa vaan aika pahasti :D

• Nocturnia
        eilinen silakka kirjoitti:

:DD Voi jeesusmaria..
        Siis tässä viestissä on yhtä paljon järkeä kuin edellisessä :D repesin sitä lukiessa vaan aika pahasti :D

niin minäkin xD! nauru pidentää ikää...

• Oot ihana

Painu punkkiin.

• alliance

verä punk anaaliis...

• GoTHiC

Mä pukeudun yleensä punaseen tai mustaan ja joskus jopa valkoseen...hiuksissa toistuu melkeimpä samat värit (ei valkosta)... Lempi musiikki menee tonne heavy metallin puolelle, mut tulee sitä kuunneltua poppia ja sen semmosta...

• grief

ja sanot itseäsi gootiksi? Mitä järkeä siinä on? En nyt oikein käsitä. Kuuntelet poppia ja pukeudut tummempiin kuin kaverisi..se ei todellakaan tee goottia/hevaria tai yhtään mitään..

• LostLight
        grief kirjoitti:

ja sanot itseäsi gootiksi? Mitä järkeä siinä on? En nyt oikein käsitä. Kuuntelet poppia ja pukeudut tummempiin kuin kaverisi..se ei todellakaan tee goottia/hevaria tai yhtään mitään..

mä pukeudun yleisimmin ns. gootti tyylin mukaan ja silti minusta Anastacialla on pari hyvää biisiä ja tykkään ihan aidosti Zen cafesta:) Siinä teillä pilkunNussijoille:)

• ...
        LostLight kirjoitti:

mä pukeudun yleisimmin ns. gootti tyylin mukaan ja silti minusta Anastacialla on pari hyvää biisiä ja tykkään ihan aidosti Zen cafesta:) Siinä teillä pilkunNussijoille:)

Anastasia on mainstreamin puolelta parhainat poppia. Ihan okei:) Myös esim. Paraati rulettaa:) ja muut goottihömpsötykset:)

• Siege

En minä kyllä keksi miksi sinä olisit gootti kun et kuuntele goottimusiikkia. Mutta ei se minulta ole pois, kutsu itseäsi miten tahdot.

• deadly
        Siege kirjoitti:

En minä kyllä keksi miksi sinä olisit gootti kun et kuuntele goottimusiikkia. Mutta ei se minulta ole pois, kutsu itseäsi miten tahdot.

ei ole mikään pakko kuunnella gootti musaa jos on gootti...itse kyllä kuuntelen entwineä ja kus ysejä mutta mielestäni parempia on stratovarius ja turmion kätilöt...."MINÄ EN TAIVU,EN"

• vampirerose

kyllä usein kun törmään uuteen Bändiin rakastuu siihen mitä se symbolisoi ja mistä se kertoo.
      harvoin tapaa sellaisia idiootti pelle Bändejä jotka eivät sanomallaan symbolisoi mitään...
      ja...no vaatetuksesta kai se sitten symbolisoi omaa itseäni ja ajatuksiani...pahus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      6939
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      49
      4024
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      7
      1684
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      49
      1588
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      96
      1485
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      260
      1376
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      1
      1311
    8. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1158
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1096
    10. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1072
    Aihe