Todiste uskonnon vaarallisuudesta: "jarlau" tunnusti jossain ketjussa käyttäneensä KAHDEKSAN VUOTTA satukirjan tutkiskeluun. Siinä on mennyt mielenterveys.
T: Iloinen nauraja
Todiste uskonnon vaarallisuudesta
49
81
Vastaukset
- maailman vaarat.
Totta, mutta ei Jarinkohdalla.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288511373518.html?pos=ok-nln
Lääkäreiden mukaan hän ei tule enää koskaan tuntemaan nälkää tai tyydytystä sen taltuttamisesta. Vitamiinipistokset, nestemäiset ateriankorvikkeet ja pelko syömisen aiheuttamasta kivusta tulevat olemaan osa hänen loppuelämäänsä.
Scanlon kertoo olevansa onnellinen selvittyään hengissä, mutta myös vihainen siitä, että kyseisiä drinkkejä markkinoidaan nuorille.
- En olisi voinut koskaan uskoa, että baarissa voitaisiin tarjoilla jotakin vaarallista. Kukaan ei varoittanut minua. Minun käskettiin vain odotella muutama sekunti, Scanlon kertoo. - pyh!
Viina on vienyt sulta kaiken, mielenterveydenkin.
>>> Viina on vienyt sulta kaiken, mielenterveydenkin.
Arvoisa "pyh!". Olet suuri herjaaja ja valehtelija. Viina on tuottanut minulle ainoastaan iloa. :-D
Nautin parhaillaankin shotteina raakaa jaloviinaa ja oloni on mitä mainioin. Otetaanpas taas shotti....NOIN! Pssähhhhh, se polttelee mukavasti kurkussa ja rinnassa. :-D
Kyllä tekee oikein hyvää ottaa silloin tällöin aitoa suomalaista terävää jaloviinaa ja tietysti ilman mitään "lantrinkeja". HAHAHAHAHHA! :-D
Suosittelen tätä sinullekin - se voisi hieman avata ahdistunutta lahkon raiskaamaa mieltäsi!
T: Iloinen nauraja- pyh!
iloinen_nauraja kirjoitti:
Arvoisa "pyh!". Olet suuri herjaaja ja valehtelija. Viina on tuottanut minulle ainoastaan iloa. :-D
Nautin parhaillaankin shotteina raakaa jaloviinaa ja oloni on mitä mainioin. Otetaanpas taas shotti....NOIN! Pssähhhhh, se polttelee mukavasti kurkussa ja rinnassa. :-D
Kyllä tekee oikein hyvää ottaa silloin tällöin aitoa suomalaista terävää jaloviinaa ja tietysti ilman mitään "lantrinkeja". HAHAHAHAHHA! :-D
Suosittelen tätä sinullekin - se voisi hieman avata ahdistunutta lahkon raiskaamaa mieltäsi!
T: Iloinen naurajaTuossahan itse todistat, että järkeä ei päässäsi enää ole.
pyh! kirjoitti:
Tuossahan itse todistat, että järkeä ei päässäsi enää ole.
>>> Tuossahan itse todistat, että järkeä ei päässäsi enää ole.
Arvoisa "pyh!". Enpäs todista. Minulla on vielä paljonkin järkeä jäljellä! :-D
Nauru se vain maittaa vielä paremmin kun on vähän ottanut pohjille raakaa "jallua"... ja tätähän kyllä riittää!!! HAHAHAHHAHA! :-D
T: Iloinen nauraja- viina on myrkky.
T: Iloinen naurajaAivan oiekin nauraja. Väestöliitto kirjoitti alaikäisen juopottelusta, mitä sinäkin harjoittelit, niin se jättää aivoihin väärän nautintojäljen, eikä ihminen osaa oiekata iloa hakea.
Radiosta puolenpäivänaikoihin paripäivää sitten ajellessani kuuntelin, kun asiantuntija kertoi samaa, sekä viinan aiheuttaman myrkytystilan tunteet, mitä esität mielihyväksi, niin se on vain harhaa. Se on myrkyn aiheuttama harha tunne ja juuri sitä se haettaa tyhjään ilottomaan elämään sinullakin.
Eli kahleeseen jäänyt mieli tarvitsee myrkkyä ja sitä vielä kehut.
t.s. kahleesi on kahle. Ei viinä ole ilo, vaan oire ihmisen ongelmasta.
Siellä tuli paljon asiaa myös naisten viinakäyttäytymisistä, humaltumisista jne.
Eli asiantuntijan lausunto sinun ongelmastasi, jonka puet aivan väärään muottiin. viina on myrkky. kirjoitti:
Aivan oiekin nauraja. Väestöliitto kirjoitti alaikäisen juopottelusta, mitä sinäkin harjoittelit, niin se jättää aivoihin väärän nautintojäljen, eikä ihminen osaa oiekata iloa hakea.
Radiosta puolenpäivänaikoihin paripäivää sitten ajellessani kuuntelin, kun asiantuntija kertoi samaa, sekä viinan aiheuttaman myrkytystilan tunteet, mitä esität mielihyväksi, niin se on vain harhaa. Se on myrkyn aiheuttama harha tunne ja juuri sitä se haettaa tyhjään ilottomaan elämään sinullakin.
Eli kahleeseen jäänyt mieli tarvitsee myrkkyä ja sitä vielä kehut.
t.s. kahleesi on kahle. Ei viinä ole ilo, vaan oire ihmisen ongelmasta.
Siellä tuli paljon asiaa myös naisten viinakäyttäytymisistä, humaltumisista jne.
Eli asiantuntijan lausunto sinun ongelmastasi, jonka puet aivan väärään muottiin.>>> Se on myrkyn aiheuttama harha tunne ja juuri sitä se haettaa tyhjään ilottomaan elämään sinullakin.
Ai jos minulla on hymy herkässä ja naurattaa kovasti, niin se on harhaa? Jallu sen saa aikaan ja minulla on oikein mukavaa. Se on TOTTA eikä harhaa, arvoisa ystäväiseni! ;-D HAHAHAH!
T: Iloinen nauraja- ettäs viitsitkin
>>> Tuossahan itse todistat, että järkeä ei päässäsi enää ole.
Arvoisa "pyh!". Enpäs todista. Minulla on vielä paljonkin järkeä jäljellä! :-D
Nauru se vain maittaa vielä paremmin kun on vähän ottanut pohjille raakaa "jallua"... ja tätähän kyllä riittää!!! HAHAHAHHAHA! :-D
T: Iloinen naurajaNoh, enpä sano mutta kuin että lukijat vertailkoot itse sinun ja jarlaun kirjoituksia keskenään ja arvioikoot, kumman mielenterveys on pahemmalla tolalla ja kummalla on enemmän järkeä päässä.
Ero kuin yöllä ja päivällä. ettäs viitsitkin kirjoitti:
Noh, enpä sano mutta kuin että lukijat vertailkoot itse sinun ja jarlaun kirjoituksia keskenään ja arvioikoot, kumman mielenterveys on pahemmalla tolalla ja kummalla on enemmän järkeä päässä.
Ero kuin yöllä ja päivällä.>>> kumman mielenterveys on pahemmalla tolalla
"jarlau" höpöttää koko ajan Raamatusta ja sen valheista, mutta ei ymmärrä niitä valheiksi, vaan luulee niitä tosiksi. Jostain syystä hän on myös "tehkää niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä teen"-miehiä. Ei kuulu adventistikirkkoon, mutta "suosittaa" kuitenkin sitä muille! HAHAHHAHAH! :-D
>>> ja kummalla on enemmän järkeä päässä.
Siitä ei liene mitään epäselvyyttä. Minä olen hyvin selväjärkinen ja armottoman looginen ajattelija enkä ikinä haksahtaisi Raamatun alkeellisiin valheisiin. HAHAHAHHAHA!! :-D
T: Iloinen naurajailoinen_nauraja kirjoitti:
T: Iloinen nauraja## Arvoisa "pyh!". Olet suuri herjaaja ja valehtelija. Viina on tuottanut minulle ainoastaan iloa. :-D ##
KYLLÄ tuo on harkitsemattomasti kirjoitettu! Sillä vaikka viina saattaa joillekin tuoda hetkellistä hihitystä hikkailua, se vie kaikilta asiakkailtaan HARKINTAKYVYN ja pyyhkii usein mielestä, mitä tuli harkitsemattomasti tehtyä tai sanottua tai suunniteltua. Velat muuttuvat saataviksi ja murheet iloiseksi nauruksi, mutta todellisuus palaa, kun viina loppuu.AnttiVKantola kirjoitti:
## Arvoisa "pyh!". Olet suuri herjaaja ja valehtelija. Viina on tuottanut minulle ainoastaan iloa. :-D ##
KYLLÄ tuo on harkitsemattomasti kirjoitettu! Sillä vaikka viina saattaa joillekin tuoda hetkellistä hihitystä hikkailua, se vie kaikilta asiakkailtaan HARKINTAKYVYN ja pyyhkii usein mielestä, mitä tuli harkitsemattomasti tehtyä tai sanottua tai suunniteltua. Velat muuttuvat saataviksi ja murheet iloiseksi nauruksi, mutta todellisuus palaa, kun viina loppuu.Arvoisa Antti! Niin no, pakkohan se on myöntää, että joskus hyvin harvoin olen juonut liikaa ja oksentanut eikä se ollut erityisen hauskaa. Krapulasta en kuitenkaan onnekseni juurikaan kärsi niin että voin yleensä ottaa oikein kunnolla jallua! :-D
>>> kumman mielenterveys on pahemmalla tolalla
"jarlau" höpöttää koko ajan Raamatusta ja sen valheista, mutta ei ymmärrä niitä valheiksi, vaan luulee niitä tosiksi. Jostain syystä hän on myös "tehkää niinkuin minä sanon, ei niinkuin minä teen"-miehiä. Ei kuulu adventistikirkkoon, mutta "suosittaa" kuitenkin sitä muille! HAHAHHAHAH! :-D
>>> ja kummalla on enemmän järkeä päässä.
Siitä ei liene mitään epäselvyyttä. Minä olen hyvin selväjärkinen ja armottoman looginen ajattelija enkä ikinä haksahtaisi Raamatun alkeellisiin valheisiin. HAHAHAHHAHA!! :-D
T: Iloinen naurajaRuotsissa ainakin ihmiset käyttävät tänään enemmän alkoholia kuin aikaisemmin.
Yksi kuudesta ruotsissa juo lääkärien mielestä liikaa.
Alkoholin haittavaikutuksista voisi mainita esimerkiksi lisääntynyt väkivallan käyttö ja etä alkoholi lisää tapaturmia, on syynä ylipainoisuuteen ja esimerkiksi unihäiriöhin (unettomuuteen), ahdistuneisuuteen (humala tilassa ihminen voi ikäänkuin tuntea ahdistunaisuuden pienenevän mutta iloisen illan jälkeenkin tulee aamu) liiallinen alkoholin käyttö johtaa usein riippuvaisuuteen ihmisestä tulee alkoholin orja -minkä hän 99 tapauksessa sadasta kieltää (ainakin ensin alkuun) .
Myös monet sairaudet ja häiriötilat ovat sidoksissa liialliseen alkoholin käyttöön. Jopa maltillinen juominen saattaa edistää joidenkin syöpäkasvainten kasvua, aiheuttaa maksasairauksia ja korkeaa verenpainetta - puhumattakaan tapaturmista ja väkivaltasta joka on tavallisempaa kun ihmiset ovat juovuksissa.
Tavallisesti ne jotka tuntevat suurta nautintoa "helpotusta" läyttäessään alkoholia ovat tuskaisuudesta tai muista kivuista kärsiviä ihmisiä ja kuuluvat sen vuoksi siihen riski .ryhmään joilla on suurin vaara ajautua riippuvaisuuteen.
Siinä vähän faktaa.
Olen sanonut aikaisemmin, että lasi punaviiniä - joskus vaikkapa ruuan kanssa ja jos se jää siihen - ei ole vahingollista ja olen yhä samaa mieltä :) Kuitenkin tulisi jokaisen päättää itse onko alkoholi hänelle sopivaa vai ei.. mielestäni.. Alkoholi ei anna parempaa elämää jos ihmisellä ei ole muita vakeuksia elämässään.. ja alkoholi on vaarallinen jos sitä ei osaa käyttää oikein..
alex
- jengi..t
Uskonnottoman tarjoamat vaarat.
esim.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012102716256242_vi.shtml
"Käsirysyjä joka viikonloppu" /*/
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012102716255979_uu.shtml
Mies tapettiin Savonlinnassa - yksi kiinni
Lauantai 27.10.2012 klo 16.11 (päivitetty klo 16.42)
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194689573093/artikkeli/syyttaja kaukajarven ja savonlinnan veriteot olisivat olleet vain rikossarjan alku.html
Maailma ja uskonnottoman elämä, on vaarallinen. - pimeää kaljaa.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194773983327/artikkeli/erikoisella rengasvalinnalla liikkella ollut mopoautoilija tormasi kannissa puuhun.html
/// ettet vain nauraja ole tuolle alaikäiselle rattijuopolle kantanut viiiinaa kaupasta? ///
Päivitetty 27.10.2012 13:37, julkaistu 27.10.2012 13:29
Erikoisella rengasvalinnalla liikkellä ollut mopoautoilija törmäsi kännissä puuhun
Aamulehti
Poliisin mukaan Lahdessa tavattiin lauantaiaamulla ennen kello yhdeksää kaksi epäiltyä rattijuoppoa.
Poliisi pysäytti Launeen kaupunginosassa henkilöauton, jota kuljetti 17-vuotias lahtelaismies noin1,6 promillen humalassa. Auton omistaja, 19-vuotias mies istui viereisellä paikalla.
Kuljettajaa epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta, ja auton omistajaa kulkuneuvon luovuttamisesta juopuneelle ja kortittomalle ja liikennerikkomuksesta, koska hän ei ollut rekisteröinyt autoa nimiinsä.
Samaan aikaan Nastolassa 15-vuotias mies törmäsi omistamallaan mopoautolla puuhun. Mies puhalsi myös noin 1,6 promillea.
Mopoautoilija loukkasi lievästi itseään törmäyksessä, ja hänet kuljetettiin jatkohoitoon Päijät-Hämeen keskussairaalaan. Mopoauton rengastuskaan ei ollut talvikelille sopiva, koska etuakselilla oli nastarenkaat ja takana kesärenkaat.
Nuorta miestä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta, liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja liikennerikkomuksesta.Kannatan kyllä nuorten viinankäyttöä kohtuullisessa määrin, mutta olen rattijuoppouden jyrkkä vastustaja. Älä yhtään yritä syyllistää minua!! :-D
T: Iloinen nauraja- älä venkoile nauraja
Kannatan kyllä nuorten viinankäyttöä kohtuullisessa määrin, mutta olen rattijuoppouden jyrkkä vastustaja. Älä yhtään yritä syyllistää minua!! :-D
T: Iloinen naurajaÄlä venkoile ja kiertele valheessasi. Alkoholin tuonti alaikäiselle on rikos ja piste.
Sinulla on mielenongelma ja pidät harhaasi mittapuuna oikeana.
ts. älä valhettele ihmisille ja esitä oikeuksia, mitä sinulla ei ole. - Huvinsa kullakin
Kannatan kyllä nuorten viinankäyttöä kohtuullisessa määrin, mutta olen rattijuoppouden jyrkkä vastustaja. Älä yhtään yritä syyllistää minua!! :-D
T: Iloinen naurajaPääsi on pahoin seonnut ja aivosi jo sulaneet alkoholin väärinkäytöstä, muutoin sinulla olisi parempaakin tekemistä kun roikkua täällä adventistien palstalla ainoana tarkoituksenasi vain mopata ihmisiä heidän uskostaan.
MITÄ JÄRKEE, mietippä sitä? - Huvinsa kullakin
Huvinsa kullakin kirjoitti:
Pääsi on pahoin seonnut ja aivosi jo sulaneet alkoholin väärinkäytöstä, muutoin sinulla olisi parempaakin tekemistä kun roikkua täällä adventistien palstalla ainoana tarkoituksenasi vain mopata ihmisiä heidän uskostaan.
MITÄ JÄRKEE, mietippä sitä?Huvinsa kullakin kirjoitus oli tarkoitettu tietenkin "iloiselle naurajalle!"
älä venkoile nauraja kirjoitti:
Älä venkoile ja kiertele valheessasi. Alkoholin tuonti alaikäiselle on rikos ja piste.
Sinulla on mielenongelma ja pidät harhaasi mittapuuna oikeana.
ts. älä valhettele ihmisille ja esitä oikeuksia, mitä sinulla ei ole.>>> Älä venkoile ja kiertele valheessasi.
En valehtele. Olen rehellinen!
>>> Alkoholin tuonti alaikäiselle on rikos ja piste.
Ei sitä pidä noin vakavasti ottaa. Rennosti vaan. Minähän noudatan Jeesuksen sanoja vuorisaarnassa ja tottelen kultaista sääntöä. En koskaan jätä janoista lähimmäistäni pulaan, vaan kipaisen erittäin auttavaisesti Alkossa! Enkä ota lisämaksua. Apuni on ilmaista! :-D
>>> Sinulla on mielenongelma ja pidät harhaasi mittapuuna oikeana.
Eipäs ole. Sinä olet vain kurja herjaaja!!! HAHAHAHAHA! :-D
T: Iloinen nauraja- jotain..
T: Iloinen naurajahttp://www.riihimaki.fi/Riihimaki/sosiaalipalvelut/Sosiaalipalvelut/Paihdepalvelut/Nuppi/Nuorisotietoa/Ala-hanki-alkoholia-alaikaiselle/
Älä hanki alkoholia alaikäiselle
Panimo- ja virvoitusjuomateollisuuden teettämästä alkoholiasennetutkimuksesta uutisoitiin kesäkuun alussa. Tutkimuksen mukaan 18–74-vuotiaista suomalaisista viidesosa ostaa alkoholia alaikäisille, ja kaksi kolmesta ei näe asiassa mitään tuomittavaa. Lisäksi uutisoinnin mukaan yli 60 prosenttia on valmis tarjoamaan omassa valvonnassaan vähäisen määrän alkoholia alaikäiselle.
Ehkäisevän päihdetyön näkökulmasta tulos on huolestuttava. Eikö 2/3 aikuisväestöstä tiedä tai välitä alkoholin haitallisista vaikutuksista erityisesti kehittyville nuorille? Tutkimukseen tai tutkimuskysymyksiin sen tarkemmin perehtymättömänä on vaikea ottaa kantaa tutkimuksen luotettavuudesta. Olettaa kuitenkin voi, että jotain perää tuloksilla on. .... loput linkissä jotain.. kirjoitti:
http://www.riihimaki.fi/Riihimaki/sosiaalipalvelut/Sosiaalipalvelut/Paihdepalvelut/Nuppi/Nuorisotietoa/Ala-hanki-alkoholia-alaikaiselle/
Älä hanki alkoholia alaikäiselle
Panimo- ja virvoitusjuomateollisuuden teettämästä alkoholiasennetutkimuksesta uutisoitiin kesäkuun alussa. Tutkimuksen mukaan 18–74-vuotiaista suomalaisista viidesosa ostaa alkoholia alaikäisille, ja kaksi kolmesta ei näe asiassa mitään tuomittavaa. Lisäksi uutisoinnin mukaan yli 60 prosenttia on valmis tarjoamaan omassa valvonnassaan vähäisen määrän alkoholia alaikäiselle.
Ehkäisevän päihdetyön näkökulmasta tulos on huolestuttava. Eikö 2/3 aikuisväestöstä tiedä tai välitä alkoholin haitallisista vaikutuksista erityisesti kehittyville nuorille? Tutkimukseen tai tutkimuskysymyksiin sen tarkemmin perehtymättömänä on vaikea ottaa kantaa tutkimuksen luotettavuudesta. Olettaa kuitenkin voi, että jotain perää tuloksilla on. .... loput linkissä>>> ja kaksi kolmesta ei näe asiassa mitään tuomittavaa. Lisäksi uutisoinnin mukaan yli 60 prosenttia on valmis tarjoamaan omassa valvonnassaan vähäisen määrän alkoholia alaikäiselle.
Siinä sen näette. En ole auttavaisen asenteeni kanssa ollenkaan yksin. Kyllä nuorten on saatava juoda janoonsa. :-D HAHAHAHHHH!!!
PS. Kyllä tarjosimme viime kesänä nuorillekin juotavaa vaimoni veljen kanssa. Hauskaa oli porukalla! ;-D
T: Iloinen nauraja- selvä juttu
>>> Älä venkoile ja kiertele valheessasi.
En valehtele. Olen rehellinen!
>>> Alkoholin tuonti alaikäiselle on rikos ja piste.
Ei sitä pidä noin vakavasti ottaa. Rennosti vaan. Minähän noudatan Jeesuksen sanoja vuorisaarnassa ja tottelen kultaista sääntöä. En koskaan jätä janoista lähimmäistäni pulaan, vaan kipaisen erittäin auttavaisesti Alkossa! Enkä ota lisämaksua. Apuni on ilmaista! :-D
>>> Sinulla on mielenongelma ja pidät harhaasi mittapuuna oikeana.
Eipäs ole. Sinä olet vain kurja herjaaja!!! HAHAHAHAHA! :-D
T: Iloinen naurajaOlet nimittäin syyllinen alaikäisen rattijuoppouteen, jos sinä olet ostanut hänelle alkoholia.
- rikos on rikos
>>> ja kaksi kolmesta ei näe asiassa mitään tuomittavaa. Lisäksi uutisoinnin mukaan yli 60 prosenttia on valmis tarjoamaan omassa valvonnassaan vähäisen määrän alkoholia alaikäiselle.
Siinä sen näette. En ole auttavaisen asenteeni kanssa ollenkaan yksin. Kyllä nuorten on saatava juoda janoonsa. :-D HAHAHAHHHH!!!
PS. Kyllä tarjosimme viime kesänä nuorillekin juotavaa vaimoni veljen kanssa. Hauskaa oli porukalla! ;-D
T: Iloinen naurajaEi ole mikään puolustus rikokseen, että moni muukin on rikollinen.
selvä juttu kirjoitti:
Olet nimittäin syyllinen alaikäisen rattijuoppouteen, jos sinä olet ostanut hänelle alkoholia.
>>> Olet nimittäin syyllinen alaikäisen rattijuoppouteen, jos sinä olet ostanut hänelle alkoholia.
Älä viitsi naurattaa! :-D Varmaan jos alaikäinen tekisi kännissä raiskauksen tai murhan, niin syyttäisit siitäkin viinan hakijaa??? Typerää! HAHAHAHHA!! :-D
Minä kerron sinulle miten asia todellisuudessa on. Jokainen on iästään riippumatta VASTUUSSA omasta juomisestaan ja omasta käytöksestään kännissä. Jos henkilö lähtee auton tai muun moottoriajoneuvon rattiin humalassa, saa siitä syyttää vain ja ainoastaan ITSEÄÄN.
Siinä ei kuule auta yhtään syytellä viattomia ulkopuolisia!
T: Iloinen naurajarikos on rikos kirjoitti:
Ei ole mikään puolustus rikokseen, että moni muukin on rikollinen.
>>> Ei ole mikään puolustus rikokseen, että moni muukin on rikollinen.
Arvoisa "pyh!". Tarvitset ison pullon jallua. Päätäsi puristaa vanne. :-D
>>> ja kaksi kolmesta ei näe asiassa mitään tuomittavaa. Lisäksi uutisoinnin mukaan yli 60 prosenttia on valmis tarjoamaan omassa valvonnassaan vähäisen määrän alkoholia alaikäiselle.
T: Iloinen nauraja## PS. Kyllä tarjosimme viime kesänä nuorillekin juotavaa vaimoni veljen kanssa. Hauskaa oli porukalla! ;-D
T: Iloinen nauraja ##
No tottakai on lapsillesi viinaa tarjottava, jos ei muutoin ole hauskaa edes lähisukulaisten kanssa. Mutta pitkän päälle kannattaisi miettiä, miksi ei ole iloista naurua ILMAN väkiviinaa.
Viinaan menevän elämä on kovin rajallistai. Ei autoilua, ei kuntoilua, ei kunnon ystäviä, ei kunnon seksiä ja mitä kaikkea puutostilaa onkaan rikkaan elämän sijaan.- pyh!
>>> Ei ole mikään puolustus rikokseen, että moni muukin on rikollinen.
Arvoisa "pyh!". Tarvitset ison pullon jallua. Päätäsi puristaa vanne. :-D
T: Iloinen naurajaOlet rikollinen, joka tulisi tuomita vankilaan.
AnttiVKantola kirjoitti:
## PS. Kyllä tarjosimme viime kesänä nuorillekin juotavaa vaimoni veljen kanssa. Hauskaa oli porukalla! ;-D
T: Iloinen nauraja ##
No tottakai on lapsillesi viinaa tarjottava, jos ei muutoin ole hauskaa edes lähisukulaisten kanssa. Mutta pitkän päälle kannattaisi miettiä, miksi ei ole iloista naurua ILMAN väkiviinaa.
Viinaan menevän elämä on kovin rajallistai. Ei autoilua, ei kuntoilua, ei kunnon ystäviä, ei kunnon seksiä ja mitä kaikkea puutostilaa onkaan rikkaan elämän sijaan.>>> No tottakai on lapsillesi viinaa tarjottava, jos ei muutoin ole hauskaa edes lähisukulaisten kanssa.
Tarjosimme kylläkin mietoja Bacardi Breezereitä aivan tuikituntemattomille nuorille. Vaimoni veli, joka polttaa tupakkaa, tarjosi heille myös röökiä, koska he pyysivät sitä. Zacapa-merkkistä rommia emme antaneet nuorille, koska heillä oli ikää vain 14 vuotta. Siinä iässä saavat mielestäni tyytyä siideriin, kaljaan, lonkeroon, Bacardi Breezeriin ja sellaisiin. Pari vuotta lisää niin sitten juokoot myös väkeviä!
>>> Mutta pitkän päälle kannattaisi miettiä, miksi ei ole iloista naurua ILMAN väkiviinaa.
Nauran erittäin iloisesti ilmankin viinaa, kiitosta vaan!!! :-D HAHAHAHHA!!!
T: Iloinen naurajapyh! kirjoitti:
Olet rikollinen, joka tulisi tuomita vankilaan.
>>> Olet rikollinen, joka tulisi tuomita vankilaan.
Sinä teet ns. kärpäsestä härkäsen. Käytä surkastuneita aivojasi ja mieti seuraavia ohjeita:
"Älä tuomitse, jotta sinua ei tuomittaisi"
"Älkää tehkö muille mitä ette haluaisi itsellenne tehtävän"
"Tehkää muille niin kuin haluaisitte itsellenne tehtävän"
Onko mielestäsi järkeä syyllistää ihmistä, joka on auttavainen lähimmäistään kohtaan? Oli se sitten jonkin lain mukaista tai ei???
T: Iloinen nauraja- älä pullikoi
>>> Olet nimittäin syyllinen alaikäisen rattijuoppouteen, jos sinä olet ostanut hänelle alkoholia.
Älä viitsi naurattaa! :-D Varmaan jos alaikäinen tekisi kännissä raiskauksen tai murhan, niin syyttäisit siitäkin viinan hakijaa??? Typerää! HAHAHAHHA!! :-D
Minä kerron sinulle miten asia todellisuudessa on. Jokainen on iästään riippumatta VASTUUSSA omasta juomisestaan ja omasta käytöksestään kännissä. Jos henkilö lähtee auton tai muun moottoriajoneuvon rattiin humalassa, saa siitä syyttää vain ja ainoastaan ITSEÄÄN.
Siinä ei kuule auta yhtään syytellä viattomia ulkopuolisia!
T: Iloinen naurajaAlaikäisen rattijuoppoudessa on vastuu sillä, joka hänelle on alkoholia järjestänyt. Kysäisepä poliisilta, jos et usko.
älä pullikoi kirjoitti:
Alaikäisen rattijuoppoudessa on vastuu sillä, joka hänelle on alkoholia järjestänyt. Kysäisepä poliisilta, jos et usko.
>>> Alaikäisen rattijuoppoudessa on vastuu sillä, joka hänelle on alkoholia järjestänyt. Kysäisepä poliisilta, jos et usko.
En välitä yhtään sellaisesta laista, jossa ei ole mitään järkeä. Jos tuollainen laki on, niin se on täysin naurettava ja totuudenvastainen. Yksilöillä on itse vastuu omista tekemistään. Siinä on turha alkaa syyttelemään toisia jos itse mokailee!
T: Iloinen nauraja- taivahan tosi
>>> Alaikäisen rattijuoppoudessa on vastuu sillä, joka hänelle on alkoholia järjestänyt. Kysäisepä poliisilta, jos et usko.
En välitä yhtään sellaisesta laista, jossa ei ole mitään järkeä. Jos tuollainen laki on, niin se on täysin naurettava ja totuudenvastainen. Yksilöillä on itse vastuu omista tekemistään. Siinä on turha alkaa syyttelemään toisia jos itse mokailee!
T: Iloinen naurajaYritäpä sönköttää tuollaista poliisikuulustelussa, kun alaikäinen kärähtää ratista ja kertoo sinun ostaneen tai tarjonneen hänelle alkoholia. Ei hellytä iloinen naurusi poliisisedän sydäntä.
- sitenhän näät
>>> Olet rikollinen, joka tulisi tuomita vankilaan.
Sinä teet ns. kärpäsestä härkäsen. Käytä surkastuneita aivojasi ja mieti seuraavia ohjeita:
"Älä tuomitse, jotta sinua ei tuomittaisi"
"Älkää tehkö muille mitä ette haluaisi itsellenne tehtävän"
"Tehkää muille niin kuin haluaisitte itsellenne tehtävän"
Onko mielestäsi järkeä syyllistää ihmistä, joka on auttavainen lähimmäistään kohtaan? Oli se sitten jonkin lain mukaista tai ei???
T: Iloinen naurajaEi auta Vuorisaarna kun istut oikeudessa viinan langaamisesta alaikäiselle.
taivahan tosi kirjoitti:
Yritäpä sönköttää tuollaista poliisikuulustelussa, kun alaikäinen kärähtää ratista ja kertoo sinun ostaneen tai tarjonneen hänelle alkoholia. Ei hellytä iloinen naurusi poliisisedän sydäntä.
>>> Yritäpä sönköttää tuollaista poliisikuulustelussa, kun alaikäinen kärähtää ratista ja kertoo sinun ostaneen tai tarjonneen hänelle alkoholia.
En kunnioita typeriä lakeja. Eivätkä nuoret tiedä nimeäni. Jos joku nuori pysäyttää minut kävellessäni Alkon edessä ja pyytää viinaa, tai ruokakaupan edessä pyytää kaljaa, niin miten luulet, että kukaan tietää kuka siinä oli hakijana? En minä henkkareita näytä ja Helsingissä on todella paljon väkeä! Ei ketään KIINNOSTA asia sen syvemmin! HAHAHAHAH! :-D
T: Iloinen naurajasitenhän näät kirjoitti:
Ei auta Vuorisaarna kun istut oikeudessa viinan langaamisesta alaikäiselle.
>>> Ei auta Vuorisaarna kun istut oikeudessa viinan langaamisesta alaikäiselle.
Lopeta hallusinointisi. Tiedän tekeväni oikein kun autan nuorta lähimmäistäni. Siihen ei räksyttäjien herjaaminen vaikuta millään tavalla! :-D
>>> Yritäpä sönköttää tuollaista poliisikuulustelussa, kun alaikäinen kärähtää ratista ja kertoo sinun ostaneen tai tarjonneen hänelle alkoholia.
En kunnioita typeriä lakeja. Eivätkä nuoret tiedä nimeäni. Jos joku nuori pysäyttää minut kävellessäni Alkon edessä ja pyytää viinaa, tai ruokakaupan edessä pyytää kaljaa, niin miten luulet, että kukaan tietää kuka siinä oli hakijana? En minä henkkareita näytä ja Helsingissä on todella paljon väkeä! Ei ketään KIINNOSTA asia sen syvemmin! HAHAHAHAH! :-D
T: Iloinen naurajaOlet siis taparikollinen.
- pyh!
>>> Ei auta Vuorisaarna kun istut oikeudessa viinan langaamisesta alaikäiselle.
Lopeta hallusinointisi. Tiedän tekeväni oikein kun autan nuorta lähimmäistäni. Siihen ei räksyttäjien herjaaminen vaikuta millään tavalla! :-D
T: Iloinen naurajaSinä teet rikoksen, et oikein. Sinun mielipiteesi ei merkitse mitään.
pyh! kirjoitti:
Olet siis taparikollinen.
Arvoisa "pyh!". Enpäs ole! Olen vain lähimmäisiäni pyyteettömästi auttava ihminen.
T: Iloinen naurajapyh! kirjoitti:
Sinä teet rikoksen, et oikein. Sinun mielipiteesi ei merkitse mitään.
Arvoisa "pyh!". Noudatan vain vuorisaarnan ohjeita ja autan nuoria lähimmäisiäni!
## Todiste uskonnon vaarallisuudesta ##
Se jäi sinutla iloinen_nauraja sitten kuitenkin esittämättä, mutta hienao että korostat jarlaun arvokasta tekoa - intensiivisesti tutkia hengellisiä asioita peräti 8 vuotta.
Uskonnoista harvat ovat vaarallisia. Niiden harjoittamisesta voi oppia ns. kantapään kautta. Aito uskonnonharjoittaja voidaan viisaudella johdatella sen läytämiseen, sen aarteen, jonka korvikkeita kaikki uskonnot ovat. Nimittäin mm. Paavali osasi johdatella uskonnolliset ihmiset todellisen uskon ääreen elikkä Jeesuksen Kristuksen tuntemiseen. Ateistia on vaikeampi tavoittaa viisaudella.
Ap. t. 17:23
Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle'. Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
( http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ap. t. 17:1&rnd=1351372419639 )
antti>>> Uskonnoista harvat ovat vaarallisia.
Arvoisa "Antti". Päinvastoin! USEIMMAT uskonnot ovat vaarallisia, sillä ne tekevät uhreistaan lahkonsa aivo-orjia, joilta viedään rahat ja mielenterveys ja oikeus omaehtoiseen ajatteluun. Nykyihminen ei nykymaailmassa tarvitse taikauskoja tai uskontoja, vaan niistä on päästävä pikaisesti EROON!!!
T: Iloinen nauraja- jallun juojan laulu
>>> Uskonnoista harvat ovat vaarallisia.
Arvoisa "Antti". Päinvastoin! USEIMMAT uskonnot ovat vaarallisia, sillä ne tekevät uhreistaan lahkonsa aivo-orjia, joilta viedään rahat ja mielenterveys ja oikeus omaehtoiseen ajatteluun. Nykyihminen ei nykymaailmassa tarvitse taikauskoja tai uskontoja, vaan niistä on päästävä pikaisesti EROON!!!
T: Iloinen nauraja"Järjen veit ja minusta orjan teit..."
jallun juojan laulu kirjoitti:
"Järjen veit ja minusta orjan teit..."
>>> "Järjen veit ja minusta orjan teit..."
Miksi taas herjaat? Tällä kertaa jallunjuojia. Jaloviinahan on nimensä mukaisesti JALO alkoholijuoma. Ei se sopivasti käytettynä järkeä vie ja alkoholistiksi tuleminen on kaukaa haettua propagandaa!!! KIPPIS VAAN! :-D
>>> "Järjen veit ja minusta orjan teit..."
Miksi taas herjaat? Tällä kertaa jallunjuojia. Jaloviinahan on nimensä mukaisesti JALO alkoholijuoma. Ei se sopivasti käytettynä järkeä vie ja alkoholistiksi tuleminen on kaukaa haettua propagandaa!!! KIPPIS VAAN! :-D
T: Iloinen naurajaViinankäyttäjä on saatanan orja. Ihan sama mitä väität.
pyh! kirjoitti:
Viinankäyttäjä on saatanan orja. Ihan sama mitä väität.
Arvoisa "pyh!". Oletko jo unohtanut mitä sinulle aiemmin opetin? "Saatana" on mielikuvitusolento! HAHAHAHHAHAH! :-D
### Todiste uskonnon vaarallisuudesta: "jarlau" tunnusti jossain ketjussa käyttäneensä KAHDEKSAN VUOTTA satukirjan tutkiskeluun. Siinä on mennyt mielenterveys.
T: Iloinen nauraja ###
----------
Höhö höhö .. Eiköhän se ole juuri päin vastoin - se on Jumalan Sana joka on oikaissut monta mutkaa Jarinkin elämässä.. ainakin minun elämässäni on, kun aloin tutkimaan Raamattua tosissani niin huomasin kuinka väärin (sen ilmoitusta vääristellen) siitä kerrotaan ihmisille se johti minut sitten siihen että erosin "Lutherin kirkosta" ja olen vapaa tutkimaan ja puhumaan Jumalan Sanasta sellaisenaan ilman vaikutteita mistään suunnasta..
Adventtikirkon opetus on mielestäni sinänsä raamatullisinta ainakin niistä kirkoista tai lahkoista joita olen tässä matkan varrella tutkinut - sanottuna vaikka en kaikessa samaa mieltä olekaan..
Luulisin että Jari on aika paljon samaa mieltä kanssani.. ja joka tapauksessa on Jari mielestäni tänään palstan parhaita kirjoittajia - sinusta "iloinen nauraja" ei voi puhua edes samana päivänä.. sillä kirjoituksesi ovat pelkkää asiatonta ihmisten mollaamista ja itsesi kehumista.
Se että Jari ja monet muut eivät sinun höpinöistäsi ota itseensä johtuu siitä ettei sinua kukaan varmaan ota ihan vakavasti - (tuskin teet itsekään) sinun sepustuksiasi lukiessa on kuin kulkisi hiekkalaatikon ohi jossa kolmivuotiaat leikivät ja näyttävät kieltään ohikulkojoille.. Tulee mieleen vain että Joo joo - toivotaan tuokin tuosta vielä kasvaa ja viisastuu.. :)
alexHei !
Onpas tässä ketjussa hauskaa ollut. Kyllä kalja joskus maistunut on elämän erilaisissa siirtymäviheissa hetken pätkän matkaa aina joskus.
Hulluksikin tultu varmaan välillä on.
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/2
Evankeliumilla on aina pelkkiä myönteisiä vaikutuksia. Ehtona asiassa on aina se että on Jumalan kanssa sovussa. Muuten voi tulla vaikka hulluksi. Jumalattomalla ei rauhaa ole. Niin sanoo lukuisat sananlaskutkin, etsi sellainen itse sieltä.
yst. jariLisäys;
Olen tänäkin aamuna viimeistellyt perinteitä sivuani.
Perinteitä on pirtu ja pontikka-ajoistakin vahvasti.
http://jarinhotelli.blogspot.com/2011/05/sukuvalokuvia-vanhoista-albumeista.html
Aina kun ihmisiä Jumalan Henki kutsuu, niin ihminen tekee omia ratkaisujaan joka kerta. Hylkää tai hyväksyy. Naureskelee tai ei naureskele.
yst. jari- Tutki ja sitten hutk
Poliisi siis tutkikoon, kuinka monta ihmistä Jarlau 8 vuoden Raamatun tutkimisen aikana surmasi?
Siinä tulee hänen vaarallisuutensa toteen näytetyksi! Poliisihan on Jumalan asettama!
terv.. pieni minä olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632