Erosin pari vuotta sitten entisestä aviomiehestäni, joka oli narsisti. Hän yritti tappaa minut kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta oli kun istuimme olohuoneessa katsomassa televisiota. En ottanut aviomiestäni huomioon, sillä ajatukseni pyörivät äidissäni, joka oli huolestunut minusta syystä, jota en nyt muista. Sitten aviomieheni kiivastui ja haki keittiöveitsen keittiöstä ja yritti puukottaa minut kuoliaaksi. Hän tuli minua kohti ja huusi "Mä tapan sut!". Onneksi aviomieheni isä ehti väliin. Olin tuolloin raskaana. Tuon tapahtuman jälkeen hän raiskasi minut ja hakkasi minua säännöllisesti viikkojen ajan. Sitten eräs ilta sain keskenmenon suihkussa. Menimme sairaalaan ja minulta kaavittiin sikiö pois kohdustani. Matkustimme jonkin ajan kuluttua pääkaupunkiin ja siellä aviomieheni yritti tönäistä minut metron alle. Onneksi ehdin väistää viimetipassa. Syyksi hän sanoi, että minä tapoin syntymättömän lapsemme. Nyt olen kuitenkin päässyt tuosta miehestä eroon ja niin myös noista kamalista tapahtumista.
Tapasin nykyisen poikaystäväni noin vuosi sitten ja synnytin yhteisen lapsemme viime heinäkuussa. Poikaystäväni on ihana ja hyvin kiltti minua kohtaan. Silti joskus nään hänessä entisen aviomieheni (luultavasti syystä, että hänkin on mies). Sitten saan kamalia ahdistuskohtauksia esimerkiksi seksin aikana tai muissa tilanteissa, joissa hän koskee minua. Silloin en kestä mitään lempeää kosketusta. Näin ei kuitenkaan ole aina. Välillä seksi ja muukin läheisyys tuntuu aivan ihanalta hänen kanssaan. Kuitenkin kohtaukseni ovat lähes aina hyvin väkivaltaisia. Potkin häntä ja hakkaan esimerkiksi paistinpannulla tai millä vaan, mistä saan otteen. Olen myös käyttäytynyt väkivaltaisesti tuntemattomia miehiä kohtaan. Olen yrittänyt hankkia ammattiapua, mutten ole ennen kyennyt kertomaan väkivaltaisuudestani rehellisesti kenellekkään. Pelkään myös joskus antaa lastani hänen isänsä hoiviin sillä välillä minusta tuntuu, että olen kadottanut luottamuksen miehiin täysin. Mitä voin tehdä?
Väkivaltaisuuteni on ottanut vallan elämässäni...
10
567
Vastaukset
- apua voi pyytää
Sinä tarvitset apua ja hyvä alku sen saamiseen on esim. kun otat kopion tuosta tekstistäsi ja menet apua hakemaan
kriisi tai ensikoti yksiköstä. Pystyt vielä muuttumaan ja unohtamaan nuo traumat jotka tulee noin käytöksessä läpi.
Olet ilman apua varsinainen pommi koska saatat satuttaa sekä miestä että lastasi.- vituiletakas
On muakin miehet hakanneet läpi elämän jotenki vaa ajaudun väkivaltasiin suhteisiin äidin mies hakkas äidiltä syntymättömän lapsen ja eka kihlattu hakkas millon mistäkin sanomisista kun pääsin eroon aattelin en ikinä enää .... ja sitten jouduin selkkaukseen parisuhteen väliin ja naisen kaveri hakkas mut nainen tosin. Koskaan en oo ite käyttäytyny väkivaltasesti tästä huolimatta voin kyllä olla kova suustani ja inhottava ainakin nuorempana väkivaltaa sekin.
Suhteiden välissä uus poikaystävä hakkas kolme kertaa ja se riitti likkakaveri pakkas sen kamat.
Eniten vitutti pitkän suhteen jälkeen pettäjä ja jättäjä siitä selvisin puutarha hommilla ja liikunnalla.
Koitin käydä psykiatrilla mutta lääkkeet tekivät minusta väkivaltaisen joten en suosittele.
Uus poika ystävä mokas kerran ja potki selän kännissä. Soitin poliisit ja laiton maksamaan 800e ei oo sen jälkee hakannu. - itsenäinen10
Chosen muita ottaa koko purkki niitä sinisä pillereitä ku meet nukkuman illalla.ota varmuudeks kaksi luuseri idiootti!Lopeta typerä kommentointis tyhjäpää.Loukkaat ihmisiä.Kellekään ei tu sua ikävä voit oll avarma...
- MakkeF
Ilman muuta kannattaa hakeutua ammatillisen avun piiriin sellaiseen paikkaan, jossa oikeasti ymmärretään trauma-asioita ja sitä, että konkreettista väkivaltaa on omassa käytöksessä ollut.
Naisille olen tottunut suosittelemaan Väkivalta-apua -palvelua. Se toimii tosin vain helsingissä tällä hetkellä. Löytyy tuolta www.vakivalta-apua.fi - kiiuskainen22v
kiitos rohkaisevista vastauksistanne
Hei.
Kerroit, että olet aikaisemmin joutunut aviomiehesi pahoinpitelemäksi, minkä seurauksena olet itse alkanut käyttäytymään väkivaltaisesti nykyistä poikaystävääsi kohtaan. On hienoa, että ymmärrät, että väkivalta myös sinun taholtasi on väärin ja että olet jo yrittänyt hakea ammattiapua.
Apua tarjoaa myös Maria-Akatemia, jonka Demeter-työ on suunnattu naisille, jotka käyttävät tai pelkäävät käyttävänsä henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Siellä sinun ei tarvitse häpeillä omaa väkivallan käyttöäsi. He ovat tottuneet työskentelemään juuri näiden kysymysten kanssa. Lisätietoja löydät internetistä osoitteesta http://www.maria-akatemia.fi.
Ystävällisin terveisin
Stella
Rikosuhripäivystys
www.riku.fi- EiMitäänHätääsiAuttavaa
Ihan normaali nainen (itsekäsluuska) olet, lähes kaikki suomalaiset naiset ovat aivan samanlaisia ! , te olette aina oikeassa ja hallitsette miehiä, noita saatanan paskiaisia jotka pahoinpitelevät teitä saatanan LUUSKIA !!! Hukuttaudu !
Niin KUKA on NARSISTI LUUSKA ?????????- itsenäinen10
Sulle kusipää ei mitään hätäää nimimerkki.Mikä vittu sä luulet olevas, yksi näistä juopoista narsistipaskoista...Suomalaiset isomahaset paskapäät jotka hakkaa kaiken minkä kiinni saa...joten pidähän paskaläjä turpas kiinni!
- muusimasa
Se hetki, kun mummo kaivoi muunnettua maissitärkkelystä kaapista tehdessään vellistä muusia; se ei hevillä unohdu.
Herneproteiinin maanläheinen ja vieno tuoksu leijaili keittiössä kun mummo painoi sidekudosproteiinia, naudan rasvaa sekä hernekuitua lihamyllyn läpi lihapullamassaa varten. Nam, se jos mikä oli turvatun lapsuuden tuoksu.
Kovetettu palmurasva muodosti pyhän liiton hydrolysoitujen rypsi-ja maissiproteiinien kanssa mummon häärätessä ruokaa pienessä keittiössään. Aitoa kermajauhetta ja sokerikulööriä ei säästelty kun mummo loihti muunnetun maissitärkkelyksen turvin täydellisen hunnun tälle lapsuuteni lempiruoalle. Kiitos mummo.
Tämä tuote kuuluu 'kunnon arki' tuoteperheeseen, mutta minulle sen nauttiminen oli silkkaa juhlaa", suomalaismies kommentoi Atrian Facebook-sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758