Silmienväri mikä paras ja ihanin miehellä?

Risto vaan

Mikä on miehellä paras ja ihanin sekä halutuin/haetuin silmien väri jos nainen yrittää löytää seurustelu suhdetta/parisuhdetta miehestä? Toki jokaisella naisella on ne omat mieltymykset ja kaikilla erilaisia mutta palstalaisilta haluaisin tietää? Mitkä ovat ehkä haetuimmat/halutuimmat silmien värit miehellä maapallolla suurimmalla osalla naisista?

53

6020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brown Eyes

      Muista en tiedä, mutta itseäni viehättävät siniset silmät eniten. Sitten harmaat tai vihreät, aivan sama. Ruskeat eivät sytytä ollenkaan.

    • Tummasilmäinen tyttö

      Ehdottomasti siniset ykkösluokassa ja tokana aivan tummat niinkun usealla ulkomaalaisella miehellä tai sinivihreät. Nämä on omat mieltymykseni.

    • vkui

      siniset ja harmaan ehdottomasti. vähiten miellyttävät ruskeat

    • Richard!

      Sinisilmät tuntuu olevan kyllä todella haluttua tavaraa ja ihan ykköskärkipäässä kaikkien naisten ihanteissa. Ennenkin on näitä asioita aprikoitu täällä ja siniset on tullut aina naisilla kärkipäässä. Se on kyllä fakta,että sinisilmäinen mies on yleensä todella komea ja kauniskasvoinen mies.

      • dhfdfhdhf

        LoL, ei toi kyllä mikään fakta ole. Mutta pakkomielteinen trollihan sä oletkin.

        Yleensä sinisilmäisillä on vaaleat piirteet, ja ne eivät tunnetusti naisia viehätä. Joku tummahiuksinen ja sinisilmäinen varmaan iskee moneen, koska sellainen yhdistelmä on niin harvinainen.


    • Typy

      Siniset tai ihan tummat!

    • Tytt.

      Vaaleat silmät aina miellytti mua eniten; vaaleansiniset, -vihreät yms.. Mutta kas, niin on tuo rakas aviomies ruskeasilmäinen, tummanruskeat vieläpä.:) Niihin tottuu.;)

    • Vihersimmut

      1. Vihreä
      2. Sininen
      3. Harmaa
      4. Ruskea

      Vihreä on pop, kun itsellänikin on vihreät silmät :)

    • lovely woman

      Omalla miehelläni on ruskeat mutta ei silmien värillä sinänsä ole minulle väliä.

      Hiusten värillä on ennemminkin. En tahtoisi miestä jonka tukka on kuin lampaan turkki.

    • smauh

      Vihreät tai siniset on kuumimpia :) Jostain syystä en ole koskaan ollut kiinnostunut ruskeasilmäisistä miehistä :o En saa jotenkin yhteyttä ruskeasilmäisiin, silmistä pystyy niin paljon kuitenkin muuten lukemaan.

      • dgsg

        Niin kun tosi tummista silmistä ei näe, laajeneeko pupillit vai ei :D Sehän tekeekin tumman ruskeista silmistä ihanan salaperäiset.


    • Rahan vihreä

      Mielellään euron merkeillä vielä.

    • N19.

      Ite en juurikaan kiinnitä huomiota ihmisten silmien väriin eli melko samantekevä juttu mulle. Lähinnä ruskeet silmät erottuu muista ku vihreis ja sinisis on vaa pieni sävyero :D Eli ei oo todellakaan tärkeä asia mulle. Paljo enemmän kiinnitän huomiota miehis hiusten värii. Täl hetkel tykkään vaaleenruskeista

    • Suomalaiset huorat

      Paskan ruskeet, niinkuin sossun lurppaturvalla on !

      • dfgjfjfgj

        Tai suklaan ruskeat.

        Vain paskanen mieli näkee paskaa kaikkialla ja vertaa kaikkea paskaan.


    • 878

      Ruskeat silmät sattuu iskemään aika hyvin ,mutta ihan oikeasti ei sillä ole mitään väliä.

      • Suomalaiset huorat

        Joo ei ole mitään väliä, kunhan mies on vain musta.

        T: Kaikki suomalaiset huorat


      • 878
        Suomalaiset huorat kirjoitti:

        Joo ei ole mitään väliä, kunhan mies on vain musta.

        T: Kaikki suomalaiset huorat

        Joo no en kyllä mustan miehen kanssa panis vaikka puukolla uhattais. Hohhoijaa


      • Piru itse
        Suomalaiset huorat kirjoitti:

        Joo ei ole mitään väliä, kunhan mies on vain musta.

        T: Kaikki suomalaiset huorat

        Ei silläkään ole väliä minkälainen nainen on kun on aito pikkupojan vartalolla varustettu thai. Tai oikeestaan ei sen ole väliä onko nainenkaan vai onko trans-thai kunhan on thai. T.Kaikki suomalaiset kaappihomot mieshuorat.


    • Sinisilmä

      Siniset silmät iskee ;) Samoin vihreät. Ruskeet ja harmaat tulee perässä.

    • miinuspaska

      PASKAN RUSKEAT ON KAIKISTA IHQUIMMAT. ANTAKAA MIINUS.

    • lifemocker

      kuka hemmetti sitä nyt katsoo tai pitää minään kriteerinä?!

      • .........

        Naiset nyt ainakin pitävät mustaa ihonväriä tärkeänä kriteerinä, joten ruskeat silmät tulevat mukaan samassa paketissa.


    • Blue Eyes N

      Kokonaan siniset kaikkein parhaat.Sitten tulevat ihan tummat sekä sinivihreät. Tämä siis minun oma henkilökohtainen mieltymyslistani miesten silmien väriin ja kaikilla naisilla on ne omansa:)

      • Paula koivuniemi

        Tummat (ruskeat) silmät ja ruskea tukka!


    • 19+3

      Jos saisi ihan katalogista valita unelmamiehen pala palalta niin suklaanruskeat tai kirkkaan vihreät. Suomalaisilla miehillä on kuitenkin useimmin siniset silmät, eikä ole koskaan kiinnostus ihmiseen lopahtanut silmien värin takia :D Itselläkin on tylsän tavalliset haaleat siniharmaat silmät, luulen että pidän ruskeita silmiä viehättävimpinä koska haluaisin itsellenikin moiset. Vaalea iho ja vaaleahkot hiukset yhdistettynä intensiivisen tummiin silmiin on "eksoottisuutensa" takia meikäläisen silmää kovasti miellyttävä yhdistelmä :P

      • .........

        Totta! Blondille sopii hyvin musta mies jolla on tummat silmät.

        Tässä se taas nähtiin että blondeista pitää pysyä erossa, koska kaikki vaaleat naiset ovat eksoottisuuden perään.


      • buzzzz
        ......... kirjoitti:

        Totta! Blondille sopii hyvin musta mies jolla on tummat silmät.

        Tässä se taas nähtiin että blondeista pitää pysyä erossa, koska kaikki vaaleat naiset ovat eksoottisuuden perään.

        "Vaalea iho ja vaaleahkot hiukset yhdistettynä intensiivisen tummiin silmiin on "eksoottisuutensa" takia meikäläisen silmää kovasti miellyttävä yhdistelmä :P"

        Mä kyllä ymmärtäisin ton niin et tykkää vaaleista miehistä joilla on ruskeat silmät. Sulta on selvästi joku musta mies vieny joskus blondin kainalosta. Muuta syytä en keksi tolle sun päähänpinttymälle. Suurin osa suomalaisista naisista ei ole vähimmässäkään määrin kiinnostuneita tummaihoisista miehistä.


      • ........
        buzzzz kirjoitti:

        "Vaalea iho ja vaaleahkot hiukset yhdistettynä intensiivisen tummiin silmiin on "eksoottisuutensa" takia meikäläisen silmää kovasti miellyttävä yhdistelmä :P"

        Mä kyllä ymmärtäisin ton niin et tykkää vaaleista miehistä joilla on ruskeat silmät. Sulta on selvästi joku musta mies vieny joskus blondin kainalosta. Muuta syytä en keksi tolle sun päähänpinttymälle. Suurin osa suomalaisista naisista ei ole vähimmässäkään määrin kiinnostuneita tummaihoisista miehistä.

        Ymmärsin, että kirjoittajalla on vaalea iho ja vaaleahkot hiukset :D

        Minulla ei ole koskaan ollut naista ja mitä tulee tähän maniaani, niin se perustuu tutkimuksiini ja havaintoihini.


      • nainenkphfryuk

        Näin! Vaalea tukka ja tummat silmät. Se on paras yhdistelmä.


    • Koirallani on ruskeat silmät ja apinalla. Tapasin kerran oikein maukkaan naisen Ranskassa mutta vaikka kaikki vaikutti ihan tip top ei kuitenkaan kiinnostanut sillä tavalla. Sitten tajusin mikä oli vikana. Ruskeat silmät. En ole rasisti mutta en osaa niin kuin "lukea" ruskeita silmiä. Vihreät, harmaat ja siniset käyvät hyvin mutta ruskeat napit vie minut ihan ulalle.

      • .........

        No naiset nyt ovat yleensä apinoista kiinnostuneita.


    • Mystic green

      Vihreät tietysti, uuuuhh...!

    • justsaying

      Tumma tukka, ruskeat silmät... nam:)

    • vihreäsilmätär

      Ruskeat. Sinisilmiä tulee vastaan joka mutkassa.

    • miuha

      Ei mitään söpöjä ruskeita nallesilmiä hyyyi! Okei, on söpöä joo mutta mieti ku pitäis seurustella ja joskus tietenki riidellä sellasen kanssa ni kyllä alkaa viduttamaan ku toinen vaan kattoo nappisilmillä >:(

      Mielummin on vähän ilkeemmän näköset siniset tai vihreet silmät ni ne on paljon seksikkäämmät :) miuh

    • Risto vaan

      No siis minähän tarkoitin just tässä kysymyksessä että mikä on silloin paras silmien väri miehellä jos nainen haluaa ihan välttämättä löytyy kunnollisen sekä pitkäaikaisen parisuhteen/seurustelu suhteen miehen kanssa eikä mitään leikkimistä. Parisuhteen jossa ollaan kunnolla yhdessä ja seurustellaan!

    • RUSKEAT TAI VIHREÄT

      Siniset silmät on ehdottomasti out, koska ovat tässä maassa ne ovat liian tavalliset (tylsät). Mutta kun miehellä on ruskeat tai vihreät silmät (kumpikin ihania) ja jos on lisäksi vielä vaaleat hiukset niin on ihana yhdistelmä. No se on vaan oma ihanne, mutta ei noilla silmien tai hiusten värillä loppujen lopuksi mitään merkitystä ole.

    • tummaVIHREÄsilmäinen

      Parasta on tumma tukka ja (kirkkaan)vihreät silmät! Eipä noilla tee mitään, jos mies on muuten siivottoman juntin näköinen. Miehen pitää olla koko olemukseltaan tietynlainen, sitten vasta silmät ovat oleelliset.

    • Nnnnnniinaa

      Ruskeet ehdottomasti. melkein kaikilla poikaystävilläni on ollut ruskeet silmät!!

      • Joku223345

        Vihreät silmät on aika kovat.
        Ruskea silmät on huijareita ja valehteliota, näkeehän se jo etelä euroopan kriisistäkin


      • Anonyymi

        "Ruskeet ehdottomasti. melkein kaikilla poikaystävilläni on ollut ruskeet silmät!!"

        Eli olet ilmeisesti paikallinen kyläpyörä, onnea siitä!


    • ...

      Ruskeat silmät ehdottomasti. Suomessa on liikaa "sinisilmäisiä" eli silmät ovat haalean tiskiveden väriset, eivätkä siis oikeasti edes siniset.

    • ööh

      No voi huhhuh. Niinkuin niillä silmien värillä olisikin jotain suurempaa merkitystä?

    • Vaikka punaiset

      Värillä väliä kunhan ovat silmiinpistävät katseenvangitsijat positiivisella tavalla!!

    • miestenrakastaja

      Kaikissa on oma juttunsa:
      -vihreät on luotettavat ja huumorintajuiset
      -siniset komeat ja flirtit sekä energiset
      -harmaat rauhalliset lempeät ja luotettavat
      -ruskeat seksikkäät ja miehekkäät

      Onko joku täällä samaa/miltei samaa mieltä kanssani? :)

    • Anonyymi

      Se mikä on ihme että mua suorastaan ällöttää kaikki muut värit miesten silmissä kuin ruskeat! En tiiä mikä niissä ruskeissa silmissä (ja hiuksissa) mulla niin on mutta ne vaan on yhessä niin täydellisyys!! Esimerkiksi vihreät ja siniset silmät kuuluu mun mielestä enemmän naisille🤷🏽‍♀️ Mulla itelläni Sini vihreäut :D

      • Anonyymi

        Mulla on sinivihreät ja olen mies. Väri combot on vanhemmilta perittyjä. Tiesitkö, että sininen silmien väri on periytynyt tummaihoisilta ihmisiltä alunalkaen? Näin uusin tutkielma on selvittänyt.


    • Anonyymi

      Kyllä ruskeasilmäisiä on ehdottomasti eniten. Jokaiselta löytyy ainakin yksi.

    • Anonyymi

      Taivaan tai Välimeren siniset tai siltä väliltä. Ei ruskeat tai tummat.

    • Anonyymi

      Siniset tai vihreät.

    • Anonyymi

      Kusen väriset on kivat kans hei.

    • Anonyymi

      Vetiset, verestävät, punaiset silmä(muna)t.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe