Miten laardi lähtee mahasta?

Pömppis

Miten perkeleessä vatsaläskistä pääsee eroon? Olen 33-vuotias nainen, jolla vatsa on pahin kohta muuten suht. normaalissa vartalossa. Mulla kertyy siihen KAIKKI ylim. laardi, kuten joillain reisiin tai takapuoleen.

Ei ikinä kehtaa pitää mitään vatsan paljastavia kuteita. Mikä piru siinä on, että maha on niin törkee, syömäni laardi ei ikinä mene perseeseen tai reisiin?

10

9098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoo!

tuskinpa tuohon mitään ihme-patenttia on, mutta minusta tuntuu että vähähiilihydraattisen elämäntavan johdosta maharasva on ainakin valunut sinne persiiseen päin.sen verran toivoton olen, että en ole hoikistunut ihan täysin, mutta muutaman kilon kuitenkin.ja olen saanut palautetta siitä, että maha ei ole enää yhtä iso, kuulemma.mutta perää riittää ja kai hyvä niin koska se on terveellisempi kohta ihralle.tarkista ruokavaliota, sopimaton ruoka aiheuttaa konkreettista turvotusta jne.vaivaa,enkä tarkoita että sinulle vähähiilarinen olisi välttämättä se paras.jos on hiivan liikakasvuun taipuvainen,sit on varmasti apua.

• Ansku

Vähähiilihydraattinen dieetti poistaa tehoikkaimmin vatsaläskiä. Vyötärönseudulle kertyy rasvaa nimenomaan sellaisilla ihmisillä jotka lihovat helposti eli jotka ovat huonoja sietämään hiilareita.
        Kannattaa alkaa syömään proteiinipitoista ruokaa ja jättää leipä ja valkoinen vilja pois.

• Luolamies
        Ansku kirjoitti:

Vähähiilihydraattinen dieetti poistaa tehoikkaimmin vatsaläskiä. Vyötärönseudulle kertyy rasvaa nimenomaan sellaisilla ihmisillä jotka lihovat helposti eli jotka ovat huonoja sietämään hiilareita.
        Kannattaa alkaa syömään proteiinipitoista ruokaa ja jättää leipä ja valkoinen vilja pois.

että makkara sisältää huomattavan määrän vehnäjauhoa. Siispä, makkarasta pitää luopua!

• nakki
        Luolamies kirjoitti:

että makkara sisältää huomattavan määrän vehnäjauhoa. Siispä, makkarasta pitää luopua!

voihan sitä syödä gluteenittomia makkaroita..

• ???

aikuisen naisihmisen pitäis napa paljaana kulkeakaan? Minusta napapaidat pitäis laissa kieltää muutenkin (varsinkin lantiohousujen kans). Yhdistelmä istuu vain anorektisen laihan päälle muttei se kaunis ole sittenkään. Kaikilla muilla tulee vatsa- ja lantioläskit "kauniisti" esille, hyi olkoon!

• tuulia

maha lähtee lenkillä!!!mahaläskit on vielä helpommat saada pois kuin ahterissa olevat..lenkille vaan.

• pallo

Ei ainakaan mulla lähde vaikka käyn lenkillä 4-5 kertaa viikossa n. 8km kerralla. Pikemminkin jos vertaa mitä se oli vuosi sitten, niin on jopa kasvanut. Vaikka en syö yhtään enempää, pikemminkin paljon vähemmän esim. herkkuja kuin viime vuonna.
        En myöskään syö vaaleaa leipää, pastaa, valkoista riisiä. En ole laihtunut yhtään. Masentavaa. Maha on kuin potkupallo.

• #%&¤

Aivan, kyllä mullakin mahaläskit lähtee pois tosi helposti, mutta ne tulee myös mahaan "itsestään" takaisin. Olen normaalipainoinen (165/59), ja maha on tosi iso. Laihdutin pari kiloa ja kilot pysyivät poissa, mut jostain syystä se läski kai nousi sieltä perseestä mahaan. Niin käy aina. Juuri kun olen mahaani tyytyväinen, kiloja ei tule, mutta tavaraa mahaan kyllä. Kaikenlisäksi en haluaisi sitä sieltä perseestä pois... Toivotonta.

• Dragonella

Jostain kuulin, että vaikka kuinka tekisit vatsalihaksia, ne eivät kaikille tule heti näkyviin siksi, ettei rasva niiden päältä ole poistunut.

Vihjeenä sanottiin, että rasva palaisi parhaiten siten, että tekisi jotain todella rasvaa polttavaa aamulla ennen kuin on syönyt mitään.

Huhupuhetta?

• mietiskelee

kannattaaa lueskella myös pakkotoiston foorumia, himobodaajat jos ketkä luulis tietävän mistä lähteee ja miten.. tosin kaikkeeen taitaa siellä olla neuvo et isoilla painoilla :D

ruokavalio ja liikunta menee käsikädessä, ts 60% tulee liikunnasta ja 40% ravinnosta. masentavaaa...

enne aamupalaa tehty lenkki tyhjentää hiilarivarastot (? jos muistan oikein) jonka jälkeen käyttää energialähteenä rasvaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe