Joululahjaksi poikaystävälle?!

tiivitaavi6

Oon miettinyt jo pään puhki, mitä annan joululahjaksi poikaystävälleni joka täyttää pian 17? Ehkä paras idea tähän mennessä on sydämenmuotoinen avaimenperä, jossa olisi meidän kuva... Riittääkö se? :/

12

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdgsadg

Uskoksä todella että jotain 17 v jonnea kiinnostaa joku sydämenmuotoinen avaimenperä teidän kuvalla varustettu?:D

• Tiivitaavi6

Ei se nyt mikää jonne oo, rakastetaan toisiamme ja kyl se siit pitäis.
      Mut et lisäks ostaisin oikeesti jotain miehekkäämpää, mut mitä?

• Erhfaq

Fleshflight jos pihtaat ni mies säilyy silti

• dfsfs

Mietin kanssa, että ei nyt ihan kuulosta sellaiselta lahjalta, mistä ihan oikeasti tuon ikäinen poika pitää. Aina voi esittää, mutta oikeasti jos saa valita, taitaa tuo olla viimeisiä mitä halutaan.

Osta vaikka kylpyläviikonloppu teille kahdelle, näkee sinut biksuissa ja samalla yhdessäoloa. Helposti saa sellaisen alle 50€ kummallekin. Tai leffaliput. Käyttää itse tai sinun kanssa.

• 16+18

Voi apua, no älä nyt ainakaan mitän sydämenmuotoista avaimenperää - oikeasti! Se voi tuntua naispuolisena hyvältä idealta, mutta ei ne äijät moista ymmärrä. Pahimmillaan jotuuu käyttämään sitä "pakolla", ja mitä ne kaveritkin nyt sitten sanois... Joillakin kakslahkeisilla kun on taipumusta kavereiden edessä esittää vähän "kovaa kundia" :D

Mutta kuten tuossa edellä jo oli, esim. leffaliput on hyvä idea. Joihink leffavuokraamoihin myydään lahjakortteja, voisit sellaisenkin hankkia ja vaikka ison kasan irtokarkkia kyytipojaksi.

Itse olen orastavassa parisuhteessa ja olen hieman taustatöitä jo tehnyt sen eteen, mitä ostaisin miesystävälleni joululahjaksi. Koska tiedän, että hän pitää tulisesta ruuasta, tilasin netin kautta vähän harvinaisempia tulisia soosseja sekä myös hieman eksoottisempaa karkkia (mm. kirkasta toffeeta, jossa oikea, syötäväksi tarkoitettu skorpioni sisällä), lisäksi ostin myös pari maailman tulisinta chiliä. Maitopurkin ajattelin myös siihen mukaan lykätä, tosin sitten täytyy varmistaa, että jääkaappi on oikeasti lähellä ettei maito mene pilalle ;) Juu tiedän, ei kovin romanttiset lahjat mutta meidän parisuhteemme ei ehkä ole kaikkein tavanomaisin... Mutta sen tiedän, että tuo uppoaa kuin häkä ko. mieheen ;)

• 4 + 17

"mitä ne kaveritkin nyt sitten sanois"

Mies, joka pohtii tuollaisia, ei ole kypsä parisuhteeseen. Yksi parisuhteen perusjuttuja on, että kumppani on elämän numero ykkönen. Vanhemmat, kaverit, naapurit yms jäävät kakkoseksi. Eli puolisoa ei hävetä ikinä, ja jos hävetään, sitä ei vihjaillenkaan tunnusteta.

Toinen juttu on sitten, että miesväki ei niin lahjoista perusta eikä osaa myöskään lahjoja hankkia. Lahjojen saaminen ja varsinkin lahjojen antaminen ovat ahdistavia tilanteita. Miehet eivät annakaan toisilleen lahjoja.

Anna hänelle kortti ja vie hänet ravintolaan syömään.

• Tiivitaavi6

Päädyin ideaan että anna kortin missä on ajatusta, Jack&jonesin lahjakortin (Hän ostaa lähes aina vaatteensa sieltä, ja hänen kavereiltaan kuulin että tykkää varmasti), ja suklaata koska siihen on kauhea himo eikä sitä ole ikinä tarpeeksi.

• jonsku11

heippa. Emp:ltä olen itse tehnyt hyviä löytöjä poikakaverille lahjaksi..sielä on levyjä,vaatteita ja koruja...sielä tais olla jopa sellaisia koruja myös,jossa voi toisen "puolen"korusta antaa poikakaverille...:) kannattaa käydä kurkkaamassa www.emp.fi

• ei sydämenmuotoista!

Itse ostin avaimenperän mutta kylläkin ympyränmuotoisen (sydämenmuotoinen on vähän liian lälly miehelle...) lasisen jossa on hologrammina mun kuva, joten sitä ei nää muuta kuin tarkasti katsomalla oikeasta kulmasta. Poikaystävä tykkäsi kovasti.

Itse asiassa hän pudotti tuon avaimenperän myöhemmin lattialle, joten se meni rikki, mutta päätti itse ostaa uuden samanlaisen mun kuvalla ja halusi ostaa myös minulle hänen kuvallaan.

Joten suosittelen, mutta ei mitään sydämenmuotoisia juttuja. Niitä ei kaikki kehtaa käyttää, varsinkaan miehet.

• lifemocker

hankit itelles jonkun kivan alusasu-setin ja sitten.....lempipändin levyn ;)

• kalkkar

Sorry, mutta minusta tuo avaimenperä kuulostaa aika lapselliselta...

• esko995

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33