Missä Suomen afrikkalaiset naiset?

Man måste fråga

Puhetta piisaa paljonkin Suomen muuttumisesta monikulttuuriseksi maaksi mutta ihmettelen vain että missäs ne afrikkalaista syntyperää olevat naiset oikein ovat jotta voisi edes yrittää sitä seurustelusuhdetta. Saatat nimittäin kammata suurimpien kaupunkien kävelykatuja tunti kausia ilman että mitään havaintojakaan tästä optiosta suomalaiselle miehelle olisi edes havaittavissa. Oulu, Helsinki, Tampere, Jyväskylä, Kuopio, Turku ja Lahti tuttuja paikkoja mutta melkein kaikki afrikkalaiset naiset ovat olleet somaleja, useat jo naimisissa enkä ehdoin tahdoin halua seurustelua sellaiseen kulttuuriin kuuluvien naisten kanssa josta voi saada jopa puukon keuhkoihinsa.

55

4582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina43

      Täällä Espoossa välillä niitä näkee, ja ainakin tuossa naapurustossa olevan yh-äidin luona käy melkoinen trafiikki, kun miehet laukkaavat siellä yhtenään...eikä ole edes kummoisen näköinen nainen...

    • 13+5

      Ei liene yllätys kenellekään, että pakolaiset (somalit) poislukien enemmistö afrikkalaisista maahanmuuttajista on miehiä. Ne naispuoliset ovat saaneet jo ensimmäiset lapsensa siinä vaiheensa kun parikymppiset isät lähtevät Eurooppaan etsimään itselleen valoisampaa tulevaisuutta rasistin valkoisen miehen helmoissa. Toki niitä naisiakin silti on, mm. Itä-Helsingissä niitä näkee päivittäin, mutta selvästi vähemmän kuin miehiä.

      • 500x100

        Joo näin se menee, mutta jos välttämättä afronaisen haluat niin kyllä sieltä muutama miljoona halukasta tulijaa varmasti löytyy :D


    • Jo on murheet

      Ehkäpä naiset on töissä tai kotona askareissaan, eivätkä odottelemassa sinua kadunkulmassa.

    • mies32

      Joka päivä minä Helsingissä näen afronaisia kaduilla, kaupoissa ja ravintoloissa.

      • Anonyymi

        Ja myös päivisin kaupoissa ja muualla istumassa itä-aasiasta, kaakkois-aasiasta ja muualtakin uralin takaa tulleita, saman näköisiä ja geeneiltä samaa afrikkalaisten kanssa, joten ei yllätä


    • Metro-Nomi

      Niitä on vähän ainakin Tampereella. Ja Itä-Helsingissäkin he ovat yleensä somaaleja.

    • C. Black chicks

      Turussa vaikka kuinka paljon. Tule Turkuun ja tutustu!

    • No harmi

      Nyt on näössä vikaa, jos ei näe tummaihoisia naisia Suomessa.

      • Fzdzfzff

        Somppuakkoja ei lasketa naisiksi.


    • Löytyyhän nuita!

      Aika erikoista on todellakin jos ei edes suurimmista kaupungeista löydy Afrikkalaista naista. Kyllä heitä löytyy runsaasti ainakin Helsingistä. Myös paljon muista maista, kuin Somaliasta tai muualta islamin valta-alueelta. Jos muistit käydä "Maailma Kylässä " festareilla varmaan jonkun bongasit sieltä, ei ollut nimittäin kovin vaikeeta.

      Kannattaa haravavoida niitä katuja muuhunkin aikaan, kuin yöllä, silloin siellä eivät kunnon naiset juurikaan liiku. Kallion etnisissä ruokakaupoissa kun luuhaat päivän, niin luultavasti saat muutaman afrikkalaisen naisen näkyviin. Miten totta lienee väite, että tänne muuttaa suurimmaksi osaksi miehiä Afrikasta. Ainakin opiskelemaan sieltä tulee aika paljon naisiakin. Tilastoja ei kyllä mullakaan ole tiedossa, lieneekö kellän?

    • queen afrca

      Siis tampereellagan on vaikka kuinka paljon. Täällä keskustassa on tosi paljon. Silmät auki tai optikolle :)

    • jorppana1

      Ei kukaan voi tosissaan väittää, etteikö homma olisi juuri noin. Eli suurin osa Suomen katukuvassa olevista tummaihoisista on miehiä (70/30), naisista suurin osa vielä somaleja tai muuten muslimeja, eli heitä ei esimerkiksi voi mitenkään lähestyä. Mustia miehiä on taas joka paikka pullollaan, kaikista maista ja uskonnoista. Monikulttuuri ei todellakaan ole tasa-arvoista.

    • joyce1

      Ystäväni on afrikkalainen nainen 31v ja etsii kumppania. Jos asia kiinnostaa, niin voi ottaa yhteyttä jättämällä sähköpostin tänne.

      • kulkijanmatkassa1

      • Tummaihoistenrakastaja

    • lasit päähän

      Ainakin naapurissani on iso perhe. Asuinalueella on varmaan kolme vastaavaa "uusioperhettä".

    • Jtse

      Ei näy baareissa tai muualla. Missä lienee parikymppiset mustat tytöt? Mua kyllä kiinnostaisi kovasti.

      • blaclady

        Stadin yöelämästä tavoitat vloppuisin..siellä liikkuvat mustat mirrit. Usko pois, mä vaan tiedän. Forum on kans hyvä paikka..sieltä tavoittaa tyylikkäimmät myöd.


    • Löytyyhän nuita!

      Jorppanan kommenttiin pitää vastata, että saatat olla osittain oikeassa afrikkalaisten miesten ja naisten suhteesta katukuvassa. Tein alkuviikosta lyhyen puolen tunnin otannan Helsingin Itä-Keskusksessa. Tulos: Naisia 19 ja miehiä 38. Oletettavasti somaleita oli puolet naisista.
      Ei tietenkään kovin tieteellistä näin maantieteellisesti ja ajallisesti rajatuttu otos ole, vaan eipä tämä mikään tiedepasta ja -yhteisö olekaan vaikka, jotkut niin luulevatkin. Jorppanan kompetenssia tunnistaa somali- ja muutenvaan musliminaiset kuitenkin epäilen. Miten teet sen tunnistuksen? Uskonto ja kansallisuus eivät aina näy päällepäin. Suomesta löytyy muuten myös ainakin yksi kristitty somalinainen.

      Alkuperäinen ihmetyksen aihe taisi olla afrikkalaisten naisten näkymättömyys katukuvassa ja mistä heitä voisi löytää. Siinhen ei taida paljon auttaa miesten määrän murehtiminen. Jos etsit joulukuusta, on mäntyjen ja katajien ihmetteleminen aika epäolennaista, lehtipuista puhumattakaan.

      Kalelta haluaisin kysyä, että puhutko nyt kokemuksesta vai oletko kenties muriaanien kuningas tai joku muu tiernapoikahahmo? Mihin muuhun tämä uskosi siis perustuu kuin siihen havaintoon, että enemmistöllä suomalaismiehistä ei ole afrikkalaisperäistä vaimoa. Sehän lienee täällä pohjoisessa periferiassa itsestään selvää.

    • Man hunt

      Täällä Kokkolassa ainakin olen muutaman afrikkalaisen naisen bongannut.
      Somaleja taitaa olla suurin osa ja varmaan Gambiastakin.
      Seurakunnan tilaisuuksissakin olen bongannut Afrikkalaisia naisia ja taitaa täällä olla seurakunnan ulkomaalaisista koostuva kuoro Afrikkalaisten ja myös Myanmarilaisten kuoro, jossa on Myanmarilaisia pakolaisia.
      Myanmarilaiset naisetkin on kauniita.
      Minun mielestäni Afrikkalainen nainen on hyvin kaunis ja on niitä täälläkin, tosi kauniita Afrikkalaisia naisia välillä tullut kaupungilla vastaan.
      Tänään bongasin tosi kauniin ja siron afrikkalaisen nuoren naisen Lidlissä.
      Piristi kummasti päivää....
      Mulle ainakin kelpais erittäin hyvin afrikkalainen nainen elämän kumppaniksi, mut miten afrikkalaista naista pitäs oikeen lähestyä

      • Osta liput

        Nairobin taI Gambian koneeseen, niin perille päästyäsi huomaat nopeasti, että lähestymisasiaa ei tarvitse miettiä ollenkaan.

        Tyrkit sitten vain rumimpia kauemmaksi...


      • Man hunt
        Osta liput kirjoitti:

        Nairobin taI Gambian koneeseen, niin perille päästyäsi huomaat nopeasti, että lähestymisasiaa ei tarvitse miettiä ollenkaan.

        Tyrkit sitten vain rumimpia kauemmaksi...

        Siis, häh...
        Toihan on sit vähän kuin unta, ei ainkaan ole täällä suomessa millään, eikä koskaan mahollista, et suomalaiset naiset lähestys samalla lailla.
        Yleensähän ne pakoilee, varsinkin jos niitä yrittää lähestyä ja pyrkivät aika nopeesti eroon tämmösestä tavallisesta talluselijasta.
        Tarvis olla joku kuuluisa viihdemaailman piireissä pyörivä tähti, et suomalaiset naiset tulis laumana kimppuun, ei kyllä muuten.

        Mut pitäs hommata ekas passi.
        Mites sit nää, kun toisinaan tulee sähköpostiin rikkailta Afrikkalaisilta nuorilta leskilä viestejä, et ottaa yhteyttä, kun hänen rikas miehensä on kuollu ja olis varmaan tulossa suomeen ja rahaakin olisi, niin jos ottas yhteyttä, niin sais naisen ja paljo rahaa.


      • Ne viestit
        Man hunt kirjoitti:

        Siis, häh...
        Toihan on sit vähän kuin unta, ei ainkaan ole täällä suomessa millään, eikä koskaan mahollista, et suomalaiset naiset lähestys samalla lailla.
        Yleensähän ne pakoilee, varsinkin jos niitä yrittää lähestyä ja pyrkivät aika nopeesti eroon tämmösestä tavallisesta talluselijasta.
        Tarvis olla joku kuuluisa viihdemaailman piireissä pyörivä tähti, et suomalaiset naiset tulis laumana kimppuun, ei kyllä muuten.

        Mut pitäs hommata ekas passi.
        Mites sit nää, kun toisinaan tulee sähköpostiin rikkailta Afrikkalaisilta nuorilta leskilä viestejä, et ottaa yhteyttä, kun hänen rikas miehensä on kuollu ja olis varmaan tulossa suomeen ja rahaakin olisi, niin jos ottas yhteyttä, niin sais naisen ja paljo rahaa.

        kannattaa poistaa ja nopeasti.

        Niitä lähettelevät nigrianpoijjaat internet-kahviloista.

        Voi niitä vedättääkin, jos haluaa, osaavat pirun hyvin englantia, joten voi olla hauskaakin...


      • Man hunt
        Ne viestit kirjoitti:

        kannattaa poistaa ja nopeasti.

        Niitä lähettelevät nigrianpoijjaat internet-kahviloista.

        Voi niitä vedättääkin, jos haluaa, osaavat pirun hyvin englantia, joten voi olla hauskaakin...

        Eipä ole tullut niihin vastailtuakaan, kun niistähän on ollut uutisointia tässä negatiivisessa valossa.
        Muuten, kummasti herää kiinnostus englantia kohtaan, jos alkaa ulkomaalaiset naiset kiinnostaan, eihän niiden kanssa muuten pysty mitään puhumaan, jollei osaa edes jonkinverran englantia, jota pidetään kansaivälisenä kielenä.
        Onks suomalaiset naiset krantumpia miehen ulkonäön suhteen, kuin ulkomaalaiset naiset, vaikkapa afrikkalaiset tai aasialaiset.
        Ainakin täällä, kun vastaan on tullut aasialais nainen suomalaisen miehen kanssa, niin ei ole mies mikään erikoisen komea, mutta onpa vaan siro ja kaunis aasialais neitonen seurana.


      • Suomaalaiset naiset
        Man hunt kirjoitti:

        Eipä ole tullut niihin vastailtuakaan, kun niistähän on ollut uutisointia tässä negatiivisessa valossa.
        Muuten, kummasti herää kiinnostus englantia kohtaan, jos alkaa ulkomaalaiset naiset kiinnostaan, eihän niiden kanssa muuten pysty mitään puhumaan, jollei osaa edes jonkinverran englantia, jota pidetään kansaivälisenä kielenä.
        Onks suomalaiset naiset krantumpia miehen ulkonäön suhteen, kuin ulkomaalaiset naiset, vaikkapa afrikkalaiset tai aasialaiset.
        Ainakin täällä, kun vastaan on tullut aasialais nainen suomalaisen miehen kanssa, niin ei ole mies mikään erikoisen komea, mutta onpa vaan siro ja kaunis aasialais neitonen seurana.

        ovat hyvin kranttuja miesten suhteen, mikäli kyse on suomalaismiehistä.

        Sen sijaan koirankin näköinen ulkomaalainen mies, oli varakkuusaste tai sovinismin taso mikä tahansa, saa Suomesta naisia miten paljon haluaa.

        Tätä tosiasiaa eivät ihmettele pelkästään miehet vaan nekin suomalaisnaiset, jotka eivät ole ulkomaalaismiehistä kiinnostuneet. Näin ainakin Helsingissä. Ja maalaisbimboihin "eksoottisuus" nyt takuulla kolahtaa vielä enemmän.

        Englantihan on toinen kotimainen, enkä edes tiennyt että joku ei sitä osaisi...


      • fiduliuf
        Suomaalaiset naiset kirjoitti:

        ovat hyvin kranttuja miesten suhteen, mikäli kyse on suomalaismiehistä.

        Sen sijaan koirankin näköinen ulkomaalainen mies, oli varakkuusaste tai sovinismin taso mikä tahansa, saa Suomesta naisia miten paljon haluaa.

        Tätä tosiasiaa eivät ihmettele pelkästään miehet vaan nekin suomalaisnaiset, jotka eivät ole ulkomaalaismiehistä kiinnostuneet. Näin ainakin Helsingissä. Ja maalaisbimboihin "eksoottisuus" nyt takuulla kolahtaa vielä enemmän.

        Englantihan on toinen kotimainen, enkä edes tiennyt että joku ei sitä osaisi...

        Eipä ne afrikkalaisetkaan naiset kovin suomimiehistä perusta. Tykkäävät oman kultturin miehistä enemmän kuin taikinanaamaisista ja tylsistä suomimiehistä-


      • hööööhöhöö
        fiduliuf kirjoitti:

        Eipä ne afrikkalaisetkaan naiset kovin suomimiehistä perusta. Tykkäävät oman kultturin miehistä enemmän kuin taikinanaamaisista ja tylsistä suomimiehistä-

        Höpö höpö, mustat naiset himoitsee valkoista valtikkaa, turhaa Sä kuvittelet toisin.


      • öokttn
        hööööhöhöö kirjoitti:

        Höpö höpö, mustat naiset himoitsee valkoista valtikkaa, turhaa Sä kuvittelet toisin.

        Älä kuvittele itsetäsi liikoja, olen kuullut juuri päinvastaista.


      • tilasto nikkarit
        öokttn kirjoitti:

        Älä kuvittele itsetäsi liikoja, olen kuullut juuri päinvastaista.

        Niin se vaan on, mustia naisia voi poimia helpostikkin mukaansa Italiassa noita on pilvin pimein itseään tyrkyttämässä. Ja netissä hakevat itselleen valkoista miestä. Valkoinen mies vaan harvoin on kiinnostunut mustista. Tämä on ihan tutkittua juttua, aasialaisnaisten kasvoja pidettiin kauniina, sit tuli valkoiset ja mustat viimeisenä. Voin laittaa sinulle kyseisen tutkimuksen esille, niin ei tarvitse nojata musta tuntuu juttuihin.


      • Toinen kokkolalainen

        Mjoo. On tullut "tutustuttua" Kokkolassa yhteen afrikkalaisenn naiseen. Suosittelen.


      • H.P. Tuulos
        fiduliuf kirjoitti:

        Eipä ne afrikkalaisetkaan naiset kovin suomimiehistä perusta. Tykkäävät oman kultturin miehistä enemmän kuin taikinanaamaisista ja tylsistä suomimiehistä-

        Jos mies on kunnollinen, hyväkäytöksinen ja rehti ei ole olemassa mitään erityistä syytä miksi afrikkalainen nainen ei voisi hänestä pitää, rakastua häneen ja mennä hänen kanssaan vaikka naimisiin.

        Vaikka muuta väitetään niin kyllä asia on pääsääntöisesti niin että ihonväriin perustuva rasismi on nimenomaan eurooppalainen asia ja eurooppalainen ongelma.


    • Mun on pakko nauraa vähän näistä viesteistä. Ite olen Turkulainen somalinainen, asun yksin, olen töissä, käyn koulussa ja ajon valmistua sairaahoitajaksi. Nyky afrikalaiset naiset ovat aika moderneja jotka elävät omaa elämänsä rohkeasti, omaa kulttuuria vastaa eli juo, bailaa, ei käyttä huivia yms....must vaan tuntuu et ihmiset katto meikäläisiä kahdella eri tavalla.
      1. Omat ihmiset ajattelee en me ollaan huvityttöjä ( minä sanon sen kauniisti verratuna mitä ne oikeasti sanoo)
      2. Suomalaiset ajattelee et me salailaan meidän käyttöstä omalta perheeltä.

      Ei ihme et ite yritän matkustaa pari kertaa vuodessa ulkomailla, siel on sosiaaliset kulttuurisuhteet vähä parempi.

      Ennen kun saan mitään negatiivisiä vastauksi- olen asunut suomessa 11v ja lontoossa 12v, selkeä ero enkään koskaan nähnyt afrikaa.

      • Siis mikä ero?

        Selkeä ero siis Lontoon ja Turun välillä vai?

        Noh, itsepä olet Turkuun mennyt, ei siitä voi kuin pahoitella:)


    • päädyin turkuun vahingossa :)

      • Kukaan ei

        päädy Turkuun vahingossa! Niin hullua ihmistä ei olekaan!


      • Kukaan ei kirjoitti:

        päädy Turkuun vahingossa! Niin hullua ihmistä ei olekaan!

        Olen stadilainen joka aina vannoi että ei ikinä päätyis turkuun koska se on jumalan selän takana.....nyt mietin et selän takana varjossa ei oo kaa niin paha paikka :)
        Niin kauan kun pääse tauoille....


      • No onko
        book_worm kirjoitti:

        Olen stadilainen joka aina vannoi että ei ikinä päätyis turkuun koska se on jumalan selän takana.....nyt mietin et selän takana varjossa ei oo kaa niin paha paikka :)
        Niin kauan kun pääse tauoille....

        turkuseest löytynyt miestä?

        Näin eilen todella kauniin somalinaisen, avan uskomattomat kasvot kuin jollain huippumallilla. Ilmeisesti oli naimaton kun katsoi takaisin minuun parikin kertaa vielä kaukaakin, Siis sillä tavalla kun nyt hunnutettu nainen katsoo eli nopeasti ja laskee sitten katseensa. Vääräuskoista miestä ei kai saa kovin pitkään tuijottaa.


      • Man hunt
        No onko kirjoitti:

        turkuseest löytynyt miestä?

        Näin eilen todella kauniin somalinaisen, avan uskomattomat kasvot kuin jollain huippumallilla. Ilmeisesti oli naimaton kun katsoi takaisin minuun parikin kertaa vielä kaukaakin, Siis sillä tavalla kun nyt hunnutettu nainen katsoo eli nopeasti ja laskee sitten katseensa. Vääräuskoista miestä ei kai saa kovin pitkään tuijottaa.

        Mä kävin tänään Lidlissä ja yks syy, et käyn Lidlissä on, et siellä näkee useimmin näitä afrikkalaisia naisia ja myös aasialaisia naisia, kuin esim. Cittarissa, Minimanissa tai Prismassa.
        Pitäs varmaan käydä etniesessä ruokakaupassa, jos siellä näkis enemmän ulkomaalaisia naisia.
        Tänään näin yhden, arvelisin hänen olevan somalialainen nuori nainen ja oli muuten uskomattoman kaunis.
        Suomen kieltäkin hän vaikutti osaavan, kun yksi suomalainen keski-ikäinen nainen jotain hänen kanssaan keskusteli.
        Se on niinku päivän hienoin hetki, kun afrikkalanen nainen katsoo sinua silmiin.
        En tiiä oonko mä vähän höperö, mut mun mun mielestä afrikkalaiset ja asialaiset on kyllä niin kauniita, et meinaa jalat mennä alta, onhan suomalaisissakin naisissa tosi kauniita,et en suomalaisiakaan väheksy.

        Mä en tajua niitä ihmisiä, jotka on rasisteja ja vihaavat ulkomaalaisia, mä en vois ainkaan.
        Mulle kelpais ainakin afrikkalainen tai minkä maalainen nainen tahansa elämän kumppaniksi, jos minä kelpaan hänelle.

        Siitä vääräuskoisuudesta....
        Voihan afrikkalainen nainen olla kääntynyt kristin uskoon, jolloin ei suomalainen mies ole vääräuskoinen.

        Mietin, että eivät varmaan afrikkalaiset naiset vapaa-aikana suuremmin liiku ulkosalla, jolloin heitä ei näe, kuin kaupassa ja joskus katukuvassa, kun he palaavat kotiin kaupasta, työpaikalta tai opiskelupaikasta.


      • No onko kirjoitti:

        turkuseest löytynyt miestä?

        Näin eilen todella kauniin somalinaisen, avan uskomattomat kasvot kuin jollain huippumallilla. Ilmeisesti oli naimaton kun katsoi takaisin minuun parikin kertaa vielä kaukaakin, Siis sillä tavalla kun nyt hunnutettu nainen katsoo eli nopeasti ja laskee sitten katseensa. Vääräuskoista miestä ei kai saa kovin pitkään tuijottaa.

        pötyä


    • Shoppailemassahan ne

      Helsingin Hämeentiellä, etenkin Sörnäisten puolella niitä on niin paljon, että meinaa kompastua ohi kulkiessaan. Ja erityisesti muita kuin Somaleja.

    • Rembrant IIV

      Taiteilijana kommentoisin, et kun kaipaa afrikkalaista, aasialaista tai muun maalaista naista, mutta oikeesti ei kuitenkaan saa, niin onneks on tää netti.
      Sieltä kun voi tulostaa kauniin näkösen afrikkalaisen naisen kuvan ja alkaa siitä sitten luonnostelemaan maalausta, niin se on vähän verrattavissa, kuin olisi sen naisen kanssa, kun muuten tuskin pääsisi kanssakäymisiin tämän kanssa.
      Uskokaapa vaan, niin naisen maalaamisesta ja piirtämisestä tulee erittäin hyvä olo.
      En tarkota, että oikean naisen päälle sitä maalia maalataan, vaan kankaalle.
      Se on pakko netistä katella malleja, kun ei oikeaa mallia ole mahdollista saada, mutta menee se niinkin.

    • Löytyyhän nuita

      Voivoi! Ei ole afriikkalaisen naisen lähestyminen sen vaikeampaa, kuin naisen ylipäätään. Useimmat Suomessa asuvat afrikkalaisnaiset myös puhuvat sen verran suomea, että juttun alkuun pääsee. Olen itse lähestynyt afrikkalaisia naisia aivan menestyksekkäästi ihan vaan tavallisesti avaamalla suuni ja puhumalla. Ja afrikkalaisen ei tarvitse olla mitenkään kääntynyt kristinuskoon. Suurin osa Saharan eteläpuoleisessa afrikasssa asuvista on kristittyjä. Suomalaisten käsitystä Afrikasta Islamilaisena maanosana hämää Somalialaisten suuri osuus Suomen afrikkalaisista. Islamin valta-alue rajoittuu Pohjois-Afrikkaan. Sekin on totta, mitä bookworm kirjoitti, että suurin osa Euroopassa asuvista afrikkalaisista naisista on moderneja itsenäisiä naisia. Ja kuten naisia yleensäkin, afrikkalaisia naisia kiinnostavat erilaiset asiat miehessä. Toisille on tärkeää raha ja ammatti, joillekin taas ulkonäkö. Mutta niitäkin on paljon, joille merkitsevät enemmän miehen käytöstavat, elämän katsomus yms. vähemmän pinnalliset seikat. Raha on toki varmin tapa saada nainen, mutta ei välttämättä parasta naista. Nimimerkille " Tulihan se sieltä", vaikka vastasit aivan asiattomaan komentiin lähes yhtä asiattomasti, niin kirjoita mieluummin solvaukset suomeksi se on huomattavasti reilumpaa, tällä suomenkielisellä foortumilla. Tai sitten voit vain opetella kirjoittamaan ne oikein vieraalla kielellä. Toki siinä on vaara, että moderaattori poistaa näinkin tärkeän asian. Mutta siltikin.

      • Ei se

        mitään vierasta kieltä minulle ollut. Solo italiano...


    • valkonenvaami

      HOH HOIJAA:D OPTIO:D Taitavasti yritit verhota puheesi. somaleihin. muista, että katuja kulkiessas tarjouksia antavat naiset/miehet, mustat ja valkoiset ovat tulleet tänne paremman elämän toivossa. heidän pitää myydä itsensä.

      Jospa matkustaisit AFRIKKAAN, ai minne siellä? Valitse noin. 85:stä valtiosta. USA;sta löytyy ns. afroamerikkalaisa myös.

      Mistä me "VALKOISET" olemme alunperin?

      Fiksu mies löytää rakkauden.

    • diipadaapa

      Vaasassa asuu useita Gambeja,miehiä kuin naisiakin.

    • 23vee

      Itse koin hurahduksen afromimmeihin ollessani Ranskassa vaihtarina - siellä kun synkistä historiallisista syistä on Afrikan suuntaan vähän syvemmät kontaktit kuin Suomessa. Ei haittaisi vaikka vapaalla jalalla olevia afrikkalaistaustaisia tyttöjä olisi täälläkin enemmän :)

    • suomessasyntynytafro

      Tehkää miehet ihan rohkeasti aloite ! :)

    • perhonen3

      Opiskelijapiireissä tuntuu pyörivän paljonkin, ainakin Helsingissä. Jos ikä ja kolmas kotimainen sujuu, niin sekaan vaan. Opiskelijajärjestöjen ja muiden aktiivipiirien toiminnan kautta on helppo hakeutua juttusille ja tavata muitakin kuin bilehileitä. Jotkut ovat täällä vain opiskelemassa ja tulevaisuus täysin auki: jos te löytävät täältä työn tai miehen, niin voivat jäädä tänne ihan mielelläänkin. Muista kuitenkin keskittyä ihmiseen, eikä tytön afrikkalaisuuteen. Pelkkä fetissinä oleminen tuskin kohottaa kenenkään mielialaa.

    • oodi-karibu!

      naimisissa olevia koska ovat saanet sen myötä oleskeluluvan suomeen ja perästä tulee kokonainen kylä "sukulaisineen" ja suomalainen mies maksaa viulut.Sukulaistytöt tekevät seksityötä maksakseen passi/viisumi/ylläpidon ym täällä
      Useimmat suomalaisen miehen kanssa avo/aviossa olevat afrikkalaiset naiset ovat ilolintuja paikallisista kapakoista kuten thaimaankin tapauksissa.
      Samanalinen kohtalo heilläkin-maksumiehenä suvulle ja portti eurooppaan

      Sanoit ettet halua saada veitsestä?oletko koskaan tutkinut afrikan historiaa-missä siellä ei sodittaisiin jopa tällä hetkelläkään ja mikä maa siellä olisi yhtä muun maailman kehityksen kanssa?
      Afrikka on edelleen se iso,pimeä villi maanosa jota se aina on ollut - vuosikymmeniä kestäneistä rahankeruista,hyväntekeväisyydestä ja kehitysyhteistyöstä huolimatta josta jokainen asukas haluasi päästä pois ja asumaan maailmaan jossa kaikki olisi valmista,hienoa ja ilmaista -kuten suomessa
      Mene ihmeessä hakemaan itsellesi morsian-niitä siellä riittää kunhan rahaa on jos monikulttuuria haluat!
      Vinkiksi vaan että parasta olla -ei vaan rahakas vaan hyvä hyvän sietokyvyn omaava jos oikeasti oikeaa afrikkaan aikoo kokea

    • UmpiUjo

      Täh.....???!!!????
      Jaa, no ainakin täällä Kokkolassa näkee välillä Afrikkalaisia naisia, ei niin kovin usein, mutta aina muutama katukuvassa.
      Lidlissä asioidessa näkee myös afrikkalaisia naisia, en tiiä milloin on suurin trafiikki, varmaan iltapäivästä, kun aamupäivisin harvemmin näkee, kun siihen aikaan Lidilissä tulee ostoksilla käytyä.
      On niitä tosi kauniita ja siroja afrikkalaisnaisia, voi sissus sentään.
      Lidlissä näkee aika monenlaista kansallisuutta pyörimässä.
      Seurakunnan tilaisuuksissa ainakin näkee afrikkalaisia naisia, kun seurankunta järjestää mm. arabiankieliset seurat ja kansainvälinen messu.
      Ei tunnu oikein luontevalta mennä johonkin arabiankielisiin seuroihin, jos siellä ei ole muita suomalaisia, niin olis vähän orpo olo, kun miettii, että mitähän arabiaa osaavat ajattelee, että siellä on joku suomalainen, joka ei arabiaa kyllä osaa.

      Taitaa jäädä afrikkailaiset naiset väliin, kun on senverran ujo luonteeltaan, ettei millään uskalla lähestyä naista, kun on totaalinen tuppisuu.
      Helppohan se on suupalttien lähestyä afrikkalaistakin naista, kun suupaltin on helppo keksiä puhumista.

      • Lompakko

        Sukupuolesta riippumatta afrikkalaiselle tärkein pointti on raha, joten no problem eikä tarvi olla mikään mijonääri edes.


    • Polkuhinta

      Niksuhorot joutuu useimmiten jäämään Italiaan hommiin matkaansa maksamaan. Muutamia on kyllä kulkeutunut näillekin leveleille.

    • Anonyymi

      Jos niksuista tykkää niin kannattaa opetella kommunikoimaan englanniksi huutamalla ja varaamaan rahnaa tarpeeksi. Sitä ne mustat haluaa

    • Anonyymi

      Huomattavasti vähemmän kuin mitä julkisuus esittää.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4120
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3982
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3855
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2627
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2445
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2042
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1900
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1569
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe