Liian innokas ihailija ongelmana

A B C

Oletteko miehet koskaan joutuneet liian innokkaan naisen iskuyritysten kohteeksi ja kuinka olette tehneet hänelle selväksi, ettei kiinnosta?

18

1198

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttimies73

      kerro suoraan vaan, mutta nätisti.

    • frwfr

      Itse asiassa minuakin kiinnostaisi tietää milloin ihailija on liian innokas...
      Ja mistä tietää ettei miestä kiinnosta, eplkään olleeni itse liian innokas... tosin mehen kanssa on kyllä jo tapaaminen sovittu envain ole varma onko tämä vain ns. kaveri tapaaminen...

    • Höh!!!

      Itsellä on nyt ainakin sellainen ongelma, että mies oli itse alkuun liiankin innokas, tivasi asioita jne., kun viimein paljastin että itseäkin saattaa hieman kiinnostaa, niin ukko hävisi? Itsekunnioituksella varustettuna naisena toki vaadin selitystä tähän. Että olisitko itse ensin antanut ymmärtää tälle naiselle vääriä asioita?

    • Höh!!!

      ...Ja jos nainen ei ole täysi vässykkä vaan tietää mitä haluaa ja pitää projekteista, älä ainakaan vetoa siihen että on ollut huonoja kokemuksia tai muuten vaan vaikeata, lisäät vain vettä myllyyn. Mikäli naisella on saalistusviettiä, niin ottaa vain haasteena vaikka tietäisikin että kyseessä on tekosyy, ihan kiusallaankin vaikka. Ainakin itse toimin näin, se on ihan sama sitten häiriintyykö mies jos koen että on pelleillyt mun kanssa, oppiipahan olemaan jatkossa.

    • Mies

      Silloin on liian innokas, kun laittaa tekstaria tai soittelee, vaikka toinen ei juurikaan vastaa. Tai ilmoittaa ettei nyt oikein kiinnosta...
      Tai hakeutuu samoihin paikkoihin joissa tietää miehen liikkuvan. Lähinnä tarkoitan lounastus- ja harrastuspaikkoja.

    • Eipä oo ollu tollasta "ongelmaa" koskaan.

    • miesdflsdaf

      Kyllä. Muutaman kerran.
      Teininä pari, ratkaisin välttelemällä ja karkuun juoksemisella ihan kirjaimellisesti. Toimi yllättävän heikosti: ne yrittivät vain myöhemmin uudestaan.
      Parikymppisenä oli myös yksi tapaus, jätin vain tylysti huomiotta kaikki lähestymisyritykset vaikka ne huomasinkin.
      Kerran olen baarissa törmännyt känniseen naiseen, johon ei tehonnut tuo tyly huomiotta jättäminen, vaan se vain kävi kaulaan yhä uudelleen. Jos joku tietää mikä nyrkkiä pehmeämpi keino sellaisiin toimii, olen kiinnostunut kuulemaan.

      • Kokeilitko

        sanoa, ettei kiinnosta?


    • Höh!!!

      Sanoo vaan suoraan, ettet ole oikein tyyppiäni, siihen ei ole toisella mitään sanomista enää.

    • mie vaan

      Sano ettei kiinnosta. Ystävällisesti mutta napakasti. mut ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ sit itse ota yhteyttä, edes vaik baarista ei muita oliskaa mukaan tarttunu ja nro on kännyssä. Se antaa naisille ristiriitasta viestiä, eikä ne sillo lopeta. Totaalinen ei kiitos ja sillä selvä.

    • ikisinkku 87

      Valitettavasti kyllä! 10 kertaa ainakin kieltäytynyt yhen emännän yirtyksistä ja sanonut vaikka mitä, eikä vieläkään meinaa uskoa! Ei vaan kiinnosta. Hakusessa normaali ja nätti tyttö.

      • type1

        Osoitatteko näille riippakiville myös eleillä ja ilmeillä, ettei kiinnosta vai käyttäydyttekö
        muuten heidän seurassaan aivan normaalisti? Kaikki prinsessathan ei pakkeja kestä. Minulla työpaikalla riesana itseään täynnä oleva tyrkky fitness-pimu joka kuvittelee, olevansa maailman napa jota kaikki ihailee. Olen aika uusi yksikössä ja aluksi olin otettu saamastani huomiosta, mutta kun naisen todellinen kompleksiluonne vähitellen paljastui on alkanut harmittaa, että tuli flirttailtua.


    • lifemocker

      olen kyllä. piti esittää homoa että pääs eroon siitä korppikotkasta!

      • missityttösiä

        Olisit onnellinen, et joku kiinnostuu sinunnäköisestäsi... Kannattasi katsoa peiliin, ennenkuin muita arvostelee korppikotkaksi. Missit eivät oikein ulkoisesti ole sinun tasoasi. Sellaisenko sitten haluaisit?


    • sdgsgfdgdfgd

      eräs nainen keksi saada huomiota kertomalla olevansa "myöhässä",hän kertoi käyneensä kirpparilla vauvavaatteita katselemassa,lähettteli kirjeitä,teksti/seksiviestejä.Tosi rasittavaa.Kyllä se sitten rauhoittui kun löysin tulevan exäni.Saa nähdä mitä tämä nykyinen exä vielä kerkeää tekemään,tunnun aiheuttavan lievää katkeruutta naisissa.Harmi kun on yhteinen lapsi,joutuu väkisinkin olemaan tekemisissä.

    • lenune1

      Olen nainen, mutta haluan silti avautua miespuolisesta ihailijasta. Yksi yö,(se ainoa yhdenyönjuttuni ikinä) ei edes kunnon seksiä, kun miehellä ei seissyt, ja yksi päivä, kun mies kanto mun joululahjaostoksia perässä kaupungilla. Mies oli 24, mutta käytökseltään kuin ihastunut 13-vuotias, eikä oikein mtn osannut puhua oma-aloitteisesti. Ahdisteli näiden kahden tapaamisen jälkeen jatkuvasti sekä facebookissa piiloprofiilillaan, että puhelimella tekstiviestein.

      Löysin nykyisen avopuolison, ja jo ennen sitä sanoin suoraan, ettei kiinnosta. Aloin seurustella ja sain katkeria viestejä siitä, miten voin tehdä näin ja hylätä hänet antamatta edes kunnon mahdollisuutta... ilmiannoin facebookin feikkiprofiilinkin, mutta teki uuden xD noh... kohta vuosi yhdessä ollut avokin kanssa, tuon stalkkeri-ihailijan tapaamisesta yli vuosi ja tasaisin väliajoin tulee viestiä, kuinka ei pysty mua unohtamaan ja miettii mua päivittäin, kuulema nähhnytkin mut monesti kaupungilla... Viimeisin viesti tuli facebookissa viime kuun alussa... Alkoi mennä hermot ja avopuoliso sitten pisti viestiä tälle henkilölle, että loppuu tommonen stalkkaaminen... odottelen vaan, että mikä päivä se on kirveen kanssa etuovella oottamassa mua.

    • jarkko o

      Olen joo. Joskus nuorempana seurustelin yhen naisen kanssa ja sit yks toinen oli ihastunut muhun. Baarissa kun törmättiiin niin tä toinen tuli koko ajan iholle ja sanoi vievänsä mut kotiinsa. Järkkäsi sit itku kohtauksia ja huusi mun naiselle et tää on mun mies, tää on mun mies. Lakkasin sit käymästä baareissa kun se yks oli siel aina. Vaihdoin myös numeroo ja muutin muijani luokse. Vietin hiljaiseloa puoli vuotta ja sit se loppus.

    • Eipä ole moista tullut koskaan vastaan livenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1782
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      64
      1198
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      218
      1032
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      816
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Puola valmistautuu sotaan: "Meistä ei tule enää Venäjän siirtokuntaa"

      Puola käyttää puolustusmenoihinsa jo yli neljä prosenttia bruttokansantuotteestaan, mutta aikoo vielä lisätä summaa. –
      Maailman menoa
      179
      677
    Aihe