Jättäisitkö työsi naisen takia?

tiukka kysymys

Jos tapaisit mielettömän ihanan ja unelmiesi naisen ja se asuis jossain 300 kilsan päässä eikä vois muuttaa sieltä pois. Sulla olis vaki työ ja nainen haluaisi alkaa seurustelemaan sun kanssa niin ottaisitko loparit työstäsi ja muuttaisit naisen luokse?

12

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain jos unelmieni nainen olisi rikas periätär ja minä voisin heittäytyä kotivävyksi. Saattaisi näet kestää hetken, että löytäisin mieleiseni ja tarpeeksi hyväpalkkaisen homman sieltä.

• HE-HEE:-)

"sYÖPIKÖ VÄVY, KUN KISSALLE EI KELPAA"

• Olen ollut niin kauan samassa työpaikassa, että en.

• 1 ei riitä

Ehkäpä, jos noita unelmien naisia olisi useampia.

Tosin en ole toistaiseksi muuttanut, vaikka unelmanaisia asuu tuhansittain noin 10 000 kilsan päässä =)

• lifemocker

tuskinpa jättäisin elämääni ja muuttaisin naisen perään tuntemattomaan paikkaan. mitään takeita kun ei ole että homma toimisi!

• S Etämies

hmm....................unelmieni nainen asuu Bangokissa-aikaero 5h Suomeen.....
      hän myös haluaisi Suomen kansalaisuudenkin ja tietää kyllä, etten ole rikas kuin Ratikka...........kesät Suomessa ja talvet Thaimaassa sopii yhteiseen suunnitelaamme.............mutkun.........hän etssi nyt minua ja minä häntä
      BKK:ssa on 10 miljoonaa asukasta....kehä 3 on heille maasetutaajamaa vain ja BKK ei edes mahtuisikaan leuhkoille Kyröskosken junantuomille stadilaisille
      Yllätys vai ? :) jo Murmansk on suurstadia suurempi nää nää:D

Hän osaa englantia sujuvasti..........mutta on jo perännytkin minua, emmekä saa siltikään yhteyttä nyt...............................................:,,o{ byäääääääääääääääääh

• o.8

vain jos on neitsyt. muussa tapauksessa en edes juttelisi muiden nussimalle ettei synny väärinkäsityksiä kiinnostumisen suhteen. Muiden panema nainen on minulle yhtä kiehtova kuin oksennus.

• S Etämies

Halvksin tuollaisia puskapaskoja!!!111!!!

Mielikuvani mulkvistista----Raamattualueen udmurtti vanhoillis- lestadiolanen

arabi kulttuurissa neitsyyden vaatimin on johtanut naisille kuolemaam johtaneita
        julmallisilla sukuelinten silpomisilla jo 10-miljoonille kaunottarille ja lisäksi vielä naiset, joilta on poistettu elimet, jotka antavat orgasmin nautinnon

En voisi ottaa muijakseni muuten täydellist äämää, jolle seksi on vain tuskallista

Kehtaan kyllä mainita senkin, että olin nuorena ihanan ilotytön turvamies ja samalla pimp.........about 4 months--kuullosta paradoksilta sellainekin, että oli
        100% lojaali minuun rakastuneena....ja teki seksikeikkoja osittai minun ylläpitoon, kun olin vailla rahaa ja taas kun itse sain tienestiä hyvinkin, elätin häntä eikä tarvinnut tehdä seksityötä.........mustasukkaissuteni?
        Olin hyvilläni keikasta, jossa norski seilorilla oli kasvoissa jokin epämuodostuma ja kammottavan ruma, eikä Suomiäämältä seksiä saisi sympatialla......tunsin vain mielihyvää siitä, että Notre Oslon kellonsoittaja sai
        kauniilta naiselta seksiä varsin edullisella hinnalla...........

Vieläkin näen painjaisia, joissa etsin sitä naista tutuista maisemista enkä löydä
        erosimme ajolähdössä kun pakenin minua etsivää sotapoliisia
        tytö postiosoite on vieläkin tallessa ..mutkun en saa kirjeisiin mitään vastausta
        on syytä uskoa sotapoliisin teloittamista ;,,o { RIP

• .. ..

Erittäin hyvä kysymys. Nainen on perinteisti mukisematta saanut jättää (Suomessa) kaiken ja muuttaa miehen paikkakunnalle.

Mies ei lähde naisen paikkakunnalle, eikä seuraa naista edes opintojen tai työkomennusten mukana. Ero tulee.

• .. ..

Samasta syystä te mussukat, ette edes tajua Arajärven ja Halosen järjestelyä. Eikä Arajärvi edes luopunut urastaan. He tekivät kompromissin ja se takasi molemmille työtä.

Tästä syystä suomalaiset haukkuu näitä ....rumilla nimillä. Suomalaisittainkin aika moderni järjestely.

• 1+9

työtön mies voi muuttaa naisen ja työn perässä naisen paikkakunnalle.

• Työni voisin jättää, mutta lastani en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe