Jättäisitkö työsi naisen takia?

tiukka kysymys

Jos tapaisit mielettömän ihanan ja unelmiesi naisen ja se asuis jossain 300 kilsan päässä eikä vois muuttaa sieltä pois. Sulla olis vaki työ ja nainen haluaisi alkaa seurustelemaan sun kanssa niin ottaisitko loparit työstäsi ja muuttaisit naisen luokse?

12

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain jos unelmieni nainen olisi rikas periätär ja minä voisin heittäytyä kotivävyksi. Saattaisi näet kestää hetken, että löytäisin mieleiseni ja tarpeeksi hyväpalkkaisen homman sieltä.

      • HE-HEE:-)

        "sYÖPIKÖ VÄVY, KUN KISSALLE EI KELPAA"


    • Olen ollut niin kauan samassa työpaikassa, että en.

    • 1 ei riitä

      Ehkäpä, jos noita unelmien naisia olisi useampia.

      Tosin en ole toistaiseksi muuttanut, vaikka unelmanaisia asuu tuhansittain noin 10 000 kilsan päässä =)

    • lifemocker

      tuskinpa jättäisin elämääni ja muuttaisin naisen perään tuntemattomaan paikkaan. mitään takeita kun ei ole että homma toimisi!

    • S Etämies

      hmm....................unelmieni nainen asuu Bangokissa-aikaero 5h Suomeen.....
      hän myös haluaisi Suomen kansalaisuudenkin ja tietää kyllä, etten ole rikas kuin Ratikka...........kesät Suomessa ja talvet Thaimaassa sopii yhteiseen suunnitelaamme.............mutkun.........hän etssi nyt minua ja minä häntä
      BKK:ssa on 10 miljoonaa asukasta....kehä 3 on heille maasetutaajamaa vain ja BKK ei edes mahtuisikaan leuhkoille Kyröskosken junantuomille stadilaisille
      Yllätys vai ? :) jo Murmansk on suurstadia suurempi nää nää:D

      Hän osaa englantia sujuvasti..........mutta on jo perännytkin minua, emmekä saa siltikään yhteyttä nyt...............................................:,,o{ byäääääääääääääääääh

    • o.8

      vain jos on neitsyt. muussa tapauksessa en edes juttelisi muiden nussimalle ettei synny väärinkäsityksiä kiinnostumisen suhteen. Muiden panema nainen on minulle yhtä kiehtova kuin oksennus.

      • S Etämies

        Halvksin tuollaisia puskapaskoja!!!111!!!

        Mielikuvani mulkvistista----Raamattualueen udmurtti vanhoillis- lestadiolanen

        arabi kulttuurissa neitsyyden vaatimin on johtanut naisille kuolemaam johtaneita
        julmallisilla sukuelinten silpomisilla jo 10-miljoonille kaunottarille ja lisäksi vielä naiset, joilta on poistettu elimet, jotka antavat orgasmin nautinnon

        En voisi ottaa muijakseni muuten täydellist äämää, jolle seksi on vain tuskallista

        Kehtaan kyllä mainita senkin, että olin nuorena ihanan ilotytön turvamies ja samalla pimp.........about 4 months--kuullosta paradoksilta sellainekin, että oli
        100% lojaali minuun rakastuneena....ja teki seksikeikkoja osittai minun ylläpitoon, kun olin vailla rahaa ja taas kun itse sain tienestiä hyvinkin, elätin häntä eikä tarvinnut tehdä seksityötä.........mustasukkaissuteni?
        Olin hyvilläni keikasta, jossa norski seilorilla oli kasvoissa jokin epämuodostuma ja kammottavan ruma, eikä Suomiäämältä seksiä saisi sympatialla......tunsin vain mielihyvää siitä, että Notre Oslon kellonsoittaja sai
        kauniilta naiselta seksiä varsin edullisella hinnalla...........

        Vieläkin näen painjaisia, joissa etsin sitä naista tutuista maisemista enkä löydä
        erosimme ajolähdössä kun pakenin minua etsivää sotapoliisia
        tytö postiosoite on vieläkin tallessa ..mutkun en saa kirjeisiin mitään vastausta
        on syytä uskoa sotapoliisin teloittamista ;,,o { RIP


    • .. ..

      Erittäin hyvä kysymys. Nainen on perinteisti mukisematta saanut jättää (Suomessa) kaiken ja muuttaa miehen paikkakunnalle.

      Mies ei lähde naisen paikkakunnalle, eikä seuraa naista edes opintojen tai työkomennusten mukana. Ero tulee.

      • .. ..

        Samasta syystä te mussukat, ette edes tajua Arajärven ja Halosen järjestelyä. Eikä Arajärvi edes luopunut urastaan. He tekivät kompromissin ja se takasi molemmille työtä.

        Tästä syystä suomalaiset haukkuu näitä ....rumilla nimillä. Suomalaisittainkin aika moderni järjestely.


      • 1+9

        työtön mies voi muuttaa naisen ja työn perässä naisen paikkakunnalle.


    • Työni voisin jättää, mutta lastani en.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe