Liian vanha "erinlaiseksi nuoreksi"

sonjanam

Olen 19 vuotias naisen alku, jolle on jäänyt "erinlaisen nuoren" tyyli, ajatusmaailma, harrastukset ja musiikkimaku. Tiedän sen, että olen aikuistunut puolen vuoden sisään paljon, mutta tyyli ei ole siitä yhtään muuttunut, olen lävistetty, tatuoitu, käytän tekorastoja ja tyylini erottuu muista ikäisistäni hyvinkin paljon. Monet ovat sanoneet, että näytän 15 vuotiaalle tyylini takia, etten tule pärjäämään, jos näytän tältä..

Onko teistä sopivaa, että nuoret aikuiset erottuvat radikaalisti joukosta?
vai onko se hyvä asia, että nuoret aikuiset erottuvat joukosta?

7

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuroku

Erotu joukosta! On hyvä ettei kaikki ole vain massoja ^^ itse olen ernu ja vähän emokin :3

• utelias9

Mikä on ernu? Nimesi? Emon tiedän, eläimen "äiti", joka imettää, hautoo yms. Mutta vaikka olet äiti, tyylisi voi olla minkälainen tahansa.

• oo Oma ittes <3

Totta kai on sopivaa! Musta on itseasiassa ihanaa kun joillakin ihmisillä on ihan oma tyylinsä :) Ja oot säki ny vasta aika nuori, sinuna alkaisin aikasintaan 29 vuotiaan miettii tota seuraavan kerran ellet löydä ennen sitä jotai sellasta "aikuismaista" tyylii mistä oikeesti tykkäät.

Ja ei pukeutuminen kerro siitä miten tulee pärjäämään. Vain työhaastatteluun kannattaa varata tosi asiallisen näköset vaatteet, et alkuvaikutelma on sellanen, että työnataja näkee, että hakija oli tarpeeks halukas saamaan työn, että on haastattelupäivänä uskottavan näkönen.

• theytl

Siitäs vaan erotut! 19 ei ole vielä ikä eikä mitään ;)

(mutta kyllä siinä iässä pitää jo osata kirjoittaa erilainen oikein)

• it's just a number

Hah! Ei ikä ole mikään este! Mieti nyt vaikka jotain kuuluisia altrock/punk/glam-bändejä. Suurin osa niiden jäsenistä on reilusti yli 20-v ja näyttää ihan hyvältä. Ei sitä kannata ottaa iästä paineita, se on vain numero!

• never too old

oo Oma ittes

• ei ikää444

sofi oksanen on yli 30v ja on edelleen tommone gootti... Jyrki 69 on 40v, eikä myöskään näytä mitenkään nololta, vaikka tuommoisiin niitteihin ja pääkalloihin pukeutuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2674
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2653
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2003
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe