Liian vanha "erinlaiseksi nuoreksi"

sonjanam

Olen 19 vuotias naisen alku, jolle on jäänyt "erinlaisen nuoren" tyyli, ajatusmaailma, harrastukset ja musiikkimaku. Tiedän sen, että olen aikuistunut puolen vuoden sisään paljon, mutta tyyli ei ole siitä yhtään muuttunut, olen lävistetty, tatuoitu, käytän tekorastoja ja tyylini erottuu muista ikäisistäni hyvinkin paljon. Monet ovat sanoneet, että näytän 15 vuotiaalle tyylini takia, etten tule pärjäämään, jos näytän tältä..

Onko teistä sopivaa, että nuoret aikuiset erottuvat radikaalisti joukosta?
vai onko se hyvä asia, että nuoret aikuiset erottuvat joukosta?

7

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuroku

      Erotu joukosta! On hyvä ettei kaikki ole vain massoja ^^ itse olen ernu ja vähän emokin :3

      • utelias9

        Mikä on ernu? Nimesi? Emon tiedän, eläimen "äiti", joka imettää, hautoo yms. Mutta vaikka olet äiti, tyylisi voi olla minkälainen tahansa.


    • oo Oma ittes <3

      Totta kai on sopivaa! Musta on itseasiassa ihanaa kun joillakin ihmisillä on ihan oma tyylinsä :) Ja oot säki ny vasta aika nuori, sinuna alkaisin aikasintaan 29 vuotiaan miettii tota seuraavan kerran ellet löydä ennen sitä jotai sellasta "aikuismaista" tyylii mistä oikeesti tykkäät.

      Ja ei pukeutuminen kerro siitä miten tulee pärjäämään. Vain työhaastatteluun kannattaa varata tosi asiallisen näköset vaatteet, et alkuvaikutelma on sellanen, että työnataja näkee, että hakija oli tarpeeks halukas saamaan työn, että on haastattelupäivänä uskottavan näkönen.

    • theytl

      Siitäs vaan erotut! 19 ei ole vielä ikä eikä mitään ;)


      (mutta kyllä siinä iässä pitää jo osata kirjoittaa erilainen oikein)

    • it's just a number

      Hah! Ei ikä ole mikään este! Mieti nyt vaikka jotain kuuluisia altrock/punk/glam-bändejä. Suurin osa niiden jäsenistä on reilusti yli 20-v ja näyttää ihan hyvältä. Ei sitä kannata ottaa iästä paineita, se on vain numero!

    • never too old

      oo Oma ittes

    • ei ikää444

      sofi oksanen on yli 30v ja on edelleen tommone gootti... Jyrki 69 on 40v, eikä myöskään näytä mitenkään nololta, vaikka tuommoisiin niitteihin ja pääkalloihin pukeutuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe