Moi!Mikä olisi teidän mielestä sopiva ikä meikata kouluun ja millonka kaupungille?Tartten apua jotta en ole hölmöläinen muitten koululaisten ohella=)
Jelpatkaa please!
sopiva ikä?
8
546
Vastaukset
- suvi..
eiköhän se oo sillon, ku itestä tuntuu siltä että vois alkaa jo käyttään..
mää ainaki alotin kunnolla seiskalla.. kuuennella käytin vaa huulikiiltoo ja semmosta ripsaria joka vaa taivutti ripsiä..
mutta ei kannata heti alottaa sillai että hirvee pakkeli kerros naamaan ja menoksi! ei missään nimessä! jotain kevyttä aluksi.. sitte iha vähä tummempaa ku on oppinu jo pikkasen meikkaamaan jne.. xD- mimmi
moi!kiitti suvi.mä meen nyt 6lk.ja ostin ittelle huulikiiltoa jaaijon pistää vähän ruskeeta luomiväriä joka vähä kiiltää?ok?
en mä varmaan viel tänäå vuonna osta ripsarii!
Mut kiitti vinkeistä ja lisää mielipiteitä kiitos!
=D - ...
mimmi kirjoitti:
moi!kiitti suvi.mä meen nyt 6lk.ja ostin ittelle huulikiiltoa jaaijon pistää vähän ruskeeta luomiväriä joka vähä kiiltää?ok?
=Dkannattaa laittaa ees jotai kevyttä ripsaria koska aika *uunon* näköinen jos on pelkkää ruskeeta luomivärii...
ja hei ei lapsilla oo vielä mitään kiirettä meikata..aloita vaikka seiskalla... - minä
mimmi kirjoitti:
=DKannattaa mun mielestä laittaa ennemmin ripsaria, kun luomiväriä. Niinku edellinenki sano, voi näyttää tyhmältä...Ja ei nuorten kannata laittaa sit mitään tumman ruskeeta, vaaleat värit näyttää nätimmiltä, vaik sit ihan joku vaalee beige tms.:)
- keiju
rippikoulu iässä! Sit on jo tarpeeks teini, et voi meikata. Seiskaluokkalaiset on niin lapsia, et ne ei tarvii meikkiä! Saati sit ala-asteikäset!
- mimmi
joo otin näistä vinkeistä vaarin kiitti avuista!!!!!!!!
- candy
mimmi kirjoitti:
joo otin näistä vinkeistä vaarin kiitti avuista!!!!!!!!
Onko mitään järkeä luokitella ihmisiä iän perusteella? tottakai on hassua jos 5. luokkalaisella on kauheet pakkelit naamassa mutta kaikki on niin suhteellista...
...on typerää sanoa seiskaluokkalaista lapseksi...se on ihan itsestä kiinni!Moni rippikoulun käynyt näyttää ja käyttäytyy paljon lapsellisemmin kuin seiska-luokkalainen...
mieti mikä sinussa on kaunista...suuret silmät?kokeile luonnollisen koostumuksen antavaa(ja sävyistä) ripsaria...kauniit huulet? testaa jotain nätinsävyisiä huulikiiltoja? Vain ripaus riittää eikä tarvi meikata joka päivä...
ite oon 17 ja oon meikannu 14 vuotiaast...aloita sillon kun siltä tuntuu ja harjoittele kotona... - mimmi
candy kirjoitti:
Onko mitään järkeä luokitella ihmisiä iän perusteella? tottakai on hassua jos 5. luokkalaisella on kauheet pakkelit naamassa mutta kaikki on niin suhteellista...
...on typerää sanoa seiskaluokkalaista lapseksi...se on ihan itsestä kiinni!Moni rippikoulun käynyt näyttää ja käyttäytyy paljon lapsellisemmin kuin seiska-luokkalainen...
mieti mikä sinussa on kaunista...suuret silmät?kokeile luonnollisen koostumuksen antavaa(ja sävyistä) ripsaria...kauniit huulet? testaa jotain nätinsävyisiä huulikiiltoja? Vain ripaus riittää eikä tarvi meikata joka päivä...
ite oon 17 ja oon meikannu 14 vuotiaast...aloita sillon kun siltä tuntuu ja harjoittele kotona...No kiitti vaan kaikille!
Mä ostin anytimen ripsarii joka on ruskeeta koska oon ruskee hiuksinen...Ja se on tosi hyvä...Ja oli ihan halpaakin.Muttta KIITTI vielä kaikille!!!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396326Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 55787
- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14681