nyt miehistä näkökulmaa tänne, kiitos....

sekavasti onnellinen

yritän selventää tilanteen lyhyesti..kyseessä mies,jostakin entuudestaan tuttu.homma alkoi jo kuukausia sitten pelkällä "panosuhteena", niissä merkeissä siis vain muutaman tapaaminen, kunnes mies osoitti kiinnostusta enemmänkin, kaikenlaisen yhdessäolon merkeissä.molemmat olemme jo tähän mennessä myöntäneet olevamme ankarasti ihastuneita.saan kauniita viestejä,mies ottaa minut mielellään vaikka koko vkonlopuksi luokseen, ja käy mielellään arkisin luonani.kaikki on hyvin.hellää,hyvää oloa ja naurua.puolin ja toisin.silti mies pitää tiettyä "etäisyyttä", eikä koskaan TÄYSIN lupaa mitään varmaa,suurimmaksi osaksi sellaista "katsellaan" linjaa
.tiedän,että on täysin vapaa.olen tavannut hänen ystäviään jne, ja tiedän,että muitakin naisia tulossa olisi,joten mua ei hänen tarvitsisi mukana roikottaa "paremman puutteessa" tai ylipäätään missään puutteessa.ei kuitenkaan halua olla nyt muiden kanssa tekemisissä, näin olen ymmärtänyt - ja tapaamistemme perusteella se tällä hetkellä olisi mahdotontakin, aika ei hänellä vaan moiseen riittäisi,sen verran tiivistä kuitenkin on nyt näkemisemme ja muu yhteydenpito.
sanoo useasti kuinka hyvä on hänellä mun kanssa olla, mutta välttää silti puhumasta seurustelusta tms.
on kyllä sanonut säikähtäneensä voimakkaita tunteitaan mua kohtaan...tarkoittaako tämä nyt sitä,että haluaa ihan oikeasti edetä hitaasti, vai olenko jonkin pelin nappula ?
tietysti asia pitää nostaa pöydälle, mutta onko liian aikaista esim.kahden/kolmen kuukauden jälkeen alkaa kyselemään, että mitä tämä meidän juttu nyt hänen mielestään on ?
Sekavasti selitetty, huomaan - mutta josko joku tajuaisi pointin :)

20

174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

ei ole liian aikaista. kysy jos siltä tuntuu... "mitä tämä oikein on, pitääkö alkaa katselemaan muita vaihtoehtoja suhteeseen vai mitä sinä haluat"

• Seurustelulta tuo näyttää ilman kysymystäkin.

• keep it simply

noin pitkä jaarittelu viittaa siihen, että sulla on vauvakuume. Mies ilmeisesti vaistoaa tämän ja pelkää vahinkoa...

• sekavasti onnellinen

okei, kiitos teille - näin nimittäin itse asian näen, että tämä on seurustelua, vapaampimielisempi "tapailuaste" on mielestäni jo ohitettu. aikaa kuluu, ja alkaa tuntumaan että roikkuisi ns.löysässä hirressä itsekseni ihmettelemässä missä mennään.eli eikun kysymään. Kiitos :)

• lifemocker

sillä ei ole mitään väliä miltä se SINUN silmissäsi näyttää, sillä jos ei olla sovittu asiasta ihan sillälailla että MOLEMMAT sen ymmärtävät ja tietävät ettei vieraissa juoksennella niin........ aina kun jättää asioita oletuksen varaan, asiat menevät päin helvettiä

• mm13

Mies ei halua helppoa Iorttoa vakavaan suhteeseen.

• NaisenKanta

Tuttua, tuttua. Olet ikävä kyllä yksi pelin nappuloista.

• sekavasti onnellinen
        NaisenKanta kirjoitti:

Tuttua, tuttua. Olet ikävä kyllä yksi pelin nappuloista.

hei sinä : naisenkanta...

avaisitko ajatustasi/mielipidettäsi mulle hieman enemmän ? miksi näin ? tai oliko "tarinassani" jotakin sinulle tuttua, jossa olisi ollut pelimiehen toiminnasta kyse ?

• sekavasti onnellinen

niin...totesinkin tuossa kirjoitukseni lopussa, että eikun kysymään...kysehän ei ollut siitä,että asiat roikkuvat MINUN tai ylipäätään minkäänlaisten oletusten varassa.
      tämä tänne kirjoittamani oli vain OMAA pähkäilyä asian tiimoilta.
      Lähinnä alunperin olikin kyse siitä onko mahdollisesti LIIAN aikaista...mutta se asia tuossa jo tulikin aiemmin selvitettyä ;)

ja sulle joka tuosta helposta lortosta mainitsit, kiitos vaan - ei varmasti haluakaan, ja sellainen en takuuvarmasti olekkaan.

• Näin on.

olet jos suhde on alkanut panemisella

• sekavasti onnellinen
        Näin on. kirjoitti:

olet jos suhde on alkanut panemisella

voi hyvää päivää...juu, ja kyseessä tuttu muista asioista yli 20v.takaa...ja minä en ollut aloitteen tekijä tähän vakavampaan kuvioon.

nyt puhutaan yli 40v.ihmisistä , joilla seksi on hyvinkin oleellinen osa kanssakäymistä. KOKO suhde alunalkaen, jos puhutaan siitä kun olemme tutustuneet EI ole alkanut panemisella.
        tästä asiasta en edes jaksa rautalankaa vääntää.jos sulla ei ole oikeasti mitään mielipidettä kuvion kokonaisuudesta, niin voi jättää myös kommentoimatta.
        en tee mitään sillä tiedolla, pidätkö mua lorttona vai et :D

• lifemocker

lähtökohtaisesti jos annat miehelle heti kättelyssä niin menetät tiesi parisuhteeseen ja sinusta tulee vain "hoito" kun osoitit helppoutesi

• ,,..,

Noinhan se on. Kumma miten jotkut naiset ei sitä tajua vaan itkevät kun mies ei oikeasti kiinnostukaan.

• höpö höpö... täälä kohtaa kukaa saa pillua ku jätkät höpisee aivan päättömiä

• ,,.., kirjoitti:

Noinhan se on. Kumma miten jotkut naiset ei sitä tajua vaan itkevät kun mies ei oikeasti kiinnostukaan.

Kyllä ne on muut seikat jotka tekee naisesta kiinnostavan/epäkiinnostavan.

• lifemocker
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kyllä ne on muut seikat jotka tekee naisesta kiinnostavan/epäkiinnostavan.

mies kun haluaa sitoutuvan naisen ja heti sänkyyn hyppiminen ei kerro sitoutumistaidosta ;)

• lifemocker kirjoitti:

mies kun haluaa sitoutuvan naisen ja heti sänkyyn hyppiminen ei kerro sitoutumistaidosta ;)

Kyllä mies en ensinäkemältä sitoutuvaa naista(ellei sitten ole joku psykopaattiroikkuja).

• mees83

Eikä muutenkaan vaikuta että olisi tosissaan.. Luulen että kun sulta saa, niin samalla etsii toista, kun se löytyy niin jäät unholaan.

• sekavasti onnellinen

oi voi...ei tainnu nyt pointti aueta ollenkaan....siis, se joka enemmän haluaa tavata,viettää aikaa ulkoilun ja kaiken muun tekemisen parissa on se MIES.silloinkin kun ei pillua halua.
      Ainoastaan kyse oli siitä,ettei PUHU seurustelusta, ja kysyin milloin on liian aikaista asiasta häneltä kysyä.
      ohi aiheen meni siis osa vastauksista niin että paukkuu.
      ai niin...ja joo, mulla ei tod.ole vauvakuumetta, ei iän eikä minkään muunkaan puolesta.ja vielä kerran haen sitä rautalankaa....kyse ei siis ole siltä,että multa saa helpolla ja samalla etsii toista...ton alkuperäsen tekstin voi jokainen halutessaan lukea uudestaan.ehkä jopa ihan ajatuksen kanssa.Relaxed_eyes taitaa olla ainoa jolla taito ilmaista mielipiteitään fiksusti tässä keskustelussa !?
      joo,annetaan aiheen olla - tästä kehkeytyy lähinnä enemmänkin huvittava juupaseipäs-väittely kuin asiallinen keskustelu.hauskaa vkonloppua kaikille.Mä aion antaa sille epätoivoissani tänäänkin.ehkä siksi että se ei halunnut viettää vkonloppua muiden kanssa ;) sarkasmi kannattaa myös osata tästä lauseesta poimia,ennenkuin vaivautuu tarttumaan aiheeseen... ;)

• lifemocker

lyhytnäköisellä toiminnalla ei saa kuin lyhytkestoisia tuloksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe