NIIN kertokaas jotain hyviä metallibändejä jossa olisi nainen murinalaulajana?
itse tiedän vaan:
ARCH ENEMY
THE AGONIST
iwrestledabearonce
NII KERTOKAAS VAA LISÄÄ BÄNDEJÄ
NAINEN MURINALAULAJANA?
8
267
Vastaukset
- WarPig
Holy Moses
Darkened Nocturn Slaughtercult
Derkéta
Gallhammer
Mythic - Myös Nainen
Siis MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH ????? Yksikään AKKA EI osaa MURINAA....Niinkuin MIEHET .
Amorphis Tomi Joutsen PARAS :D :D - zewelle
Vai ei osaa nainen murista!?! Tässä sulle yksi laulajatar, joka todellakin osaa!
http://www.youtube.com/watch?v=YJ1d6CR-xCo&feature=related
Täytyy myöntää, että tää bändi on kyl muutenkin ihan huippu :D - MUSICLOL
kiitti vastauksista!
hyvii bändejä laitoitte,lisää kommauksii vaa!
t.MUSICLOLMitä nyt itse olen viime aikoina kuunnellu joidenkin edellä mainittujen lisäksi:
Light this city
Bloodshoteye
Orphan hate
Belligerence http://bandzone.cz/belligerence
Lisää löytyy jos pistät youtubeen haun best "female singers in extreme metal" pitäis löytyy joidenkin kokoamia listoja, voi olla että löydät jotain mikä kiinnostaa itseäs.
- Sit on viel
Sit on viel näistä uudemmista sellanen kun Cerebral Bore jossa visiin on naismurisija vokalistina
- Alter Mann
Murinalaulaja..? Puhutteko te screamosta?:DD
- Fartandshite
Vulvarine mesmerize, Gehenna ultimatum, Antiholes ja Marchantaloh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741