Pitääkö rotarykoneella "toimia nopeammin" kuin coililla? Eli jos kuvaa tekee rotarylla, niin meneekö iho helpommin pilalle, jos tatskaaja ei tee tarpeeksi nopeasti työtä? Ihmetyttää muutenkin tää rotary vs.coil kädenvääntö. Molempien koneiden sekä linjanveto, että väritysominaisuuksille löytyy niin haukkujia kuin kehujiakin. Menee ihan pää pyörälle kun ei tiedä ketä uskoa :(
Vastaukset 3
Rotaryt ovat hankalia ja kömpelöitä, ammattilaiset viihtyvät coilien kanssa.
- Anonyymi
Rotaryillä varmasti osaaja saa aikaan hyvää viivaa ja kynäkoneilla. Coil koneilla kuitenkin vankka edustus ja Luulen että näillä saa nopeampaa ,tietenkin tekijästä kiinni kuka käyttää ja miten .itse tehnyt coil koneilla ja nyt Ostin avan kynän mallisen ,ei itellä kestä hermot tehdä jälki on hyvää mut hidasta ainakin Mulla ,eli coil koneet pärisee jatkossakin Täällä .
- Anonyymi
Se on yhdentekevää tökitäänkö töhryt ihoon sillä vai tällä koneella. Lopputuloksena iho menee joka tapauksessa pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561