Hassua....

pelkkä mies

Elikkäs näin se tarina menee:

Tapasin todella kivan tytön tämän vuoden talvella ja tavattiin sen jälkeen pari kertaa(2-4) ja nyt vähän aikaa sitten taas. Olin siis hyvinkin ihastunut tähän neitokaiseen ja nautin hänen seurastaan todella paljon.

No kuitenkin tämä viimeisin tapaaminen meni minun mielestäni aika hyvin, mutta hän ei vastaa viesteihini eikä soittoihini. Näinkö se homma sitten päättyy? Tiedän, että hänellä, niinkuin minullakin alkaa koulun käynti taas viikon päästä ja pitäisi siihen keskittyä. Mutta eikö voisi edes ilmoittaa olemassa olostaan? Voisin hyvinkin pistää homman tauolle JOS hän edes vastaisi viesteihini...Jos joku osaa lukea naisten ajatuksia niin voisitteko sanoa mitä tämän kyseisen neitokaisen päässä liikkuu?

PS. Ja jos ihmettelette harvaa tapaamis määräämme niin elämme aika kaukana toisistamme..

5

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hich

Kuulostaa, aika tavanomaiselta kaukosuhteelta... tapaamiselle asetetaan liian isot tavoitteet ja epäilen, että ne ei sitten tytön mielestä täyttyneet... kun on paljon erossa ehtii asiat muuttua vaikka sitä ei itse aina huomaisikaan.. Ei vain tytöllä ollut pokkaa, aiheuttaa sulle pettymystä face to face... Tämä on minun teoria, toivon, että olisin väärässä...

• bella

samaa mieltä olen, kyllä se tyttö taitaa nyt ajatella että teidän jutusta ei tule mitään sen enempää. Joko hän ei uskalla sanoa sitä sinulle suoraan (pelkää turhaan satuttavansa tai ei osaa valita oikeita sanoja tai pelkää että alkaisit inttämään häneltä syitä tai uutta mahdollisuutta), tai sitten hän ei ole varma tunteistaan eikä siksi vastaa kun ei tiedä mitä sanoa. Joten sinulle neuvoisin että jätä tyttö rauhaan ja anna hänen ottaa yhteyttä jos hän tulee siihen tulokseen että haluaa vielä tavata. Sillä välin yritä jatkaa elämääsi ja nauttia muiden tyttöjen seurasta, ehkä sieltä lähempääkin löytyy joku yhtä kiva.

• pelkkä mies

pitänee jättää rauhaan sitten...toivottavasti tämä nyt ei päättynyt näin.

• surullinen ja lohduton

mulla ihan prikulleen sama juttu. ei pidä muhu mitään yhteyttäe nää vaik meillä on mahtava suhde,asutaan 400 kilometrin päästä toisistamme.

• tyttö2

Tytöllä voi olla jotain muuta ajateltavaa tai hän on depiksessä tai sitten perääntynyt.Ehtis se silti pistään jonkun selityksen.Tieto ei lisää tuskaa,odotus on pahinta.Menee koko juttu sen takia pipariksi.Sun on alettava elään kuin se tyttö ei olisi enää elämässäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe