Heips!
Etsin kämppistä Espanjaan, Madridiin alkukesäksi 2013 Madridiiin. Ehkä touko-kesäkuu. aion olla ainakin kuukauden, kämppäkaveri tai useampikin. vuokraisin asunnon, aion olla siellä ihan lomalla. kierrellä kaupunkia, käydä yöelämässä, konserteissa, elokuvat/teatteri, nähtävyyksiä, shoppailua, mukava kämppäkaveri jolle alkoholi ei ole ongelma, itse en käytä mutta viihdyn silti yöelämässä :) Madridiin koska haluan nähdä aitoa espanjalaista elämää enkä vain suomalaisia espanjassa.
Iällä ei ole väliä mutta ehkä 20-35v. olisi ehkä lähinnä.... itse olen 30v.
Laita vaikka sähköpostia : [email protected]
Kämppis Espanjaaan kesä 2013!
espanjaan
2
307
Vastaukset
Toi kuulostaa kyl niin mahtavalta :)!!
- espanjaaaan
Shaner : laitatko mulle sähköpostia : [email protected]
niin voidaan kirjoitella lisää, jos olet oikeasti kiinnostunut. mulle ajankohta ei ole vielä varma, alustava suunnitelma. haluaisin löytää ihmisiä suomalaisia josta hyvällä tuurilla saisi kämppäkaverin. olen 30v. mutta olet sitten nuorempi tai vanhempi minua ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772