Heips!
Etsin kämppistä Espanjaan, Madridiin alkukesäksi 2013 Madridiiin. Ehkä touko-kesäkuu. aion olla ainakin kuukauden, kämppäkaveri tai useampikin. vuokraisin asunnon, aion olla siellä ihan lomalla. kierrellä kaupunkia, käydä yöelämässä, konserteissa, elokuvat/teatteri, nähtävyyksiä, shoppailua, mukava kämppäkaveri jolle alkoholi ei ole ongelma, itse en käytä mutta viihdyn silti yöelämässä :) Madridiin koska haluan nähdä aitoa espanjalaista elämää enkä vain suomalaisia espanjassa.
Iällä ei ole väliä mutta ehkä 20-35v. olisi ehkä lähinnä.... itse olen 30v.
Laita vaikka sähköpostia : [email protected]
Kämppis Espanjaaan kesä 2013!
espanjaan
2
380
Vastaukset 2
Toi kuulostaa kyl niin mahtavalta :)!!
- espanjaaaan
Shaner : laitatko mulle sähköpostia : [email protected]
niin voidaan kirjoitella lisää, jos olet oikeasti kiinnostunut. mulle ajankohta ei ole vielä varma, alustava suunnitelma. haluaisin löytää ihmisiä suomalaisia josta hyvällä tuurilla saisi kämppäkaverin. olen 30v. mutta olet sitten nuorempi tai vanhempi minua ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493