Miten auton maalautus vaikuttaa museorekisteröintiin? Tuleeko aina vaalia alkuperäistä väriä vai sallitaanko pieniä poikkeuksia? Oletteko maalauttaneet vanhempaa/erikoisempaa autoanne, paljonko se tuli maksamaan?
Harkinnassa
1
182
Vastaukset
- B-body 1966
Ainakin minun tapauksessa ei senkummemmin syynätty mitään koodeja tai-karttoja maaleista vaan mopar auto sai päälleen alkuperäistä lähellä olevan Opel värisävyn.
Mitään hylkimisreaktioita ei konserien välille tullut=)
Eikä MR-katsastuksessa edes huomattu koko asiaa,liekö kiinnostanutkaan kun oli lähes oikea ehjä maalipinta.
Halvalla vaan teetin aikoinaan(köyhä) ja vaatisi hionnan kun ei tasainen kädelle.
Pohjatöille ei mahda enää mitään eli valoa vasten katottuna peilaa ja paljon pientä lommoa yhä.
3 tonnin juttu muistaakseni ite listat ym hilut riisuen/kiinnittäen n 10v sitten.
Terve California kori,ei ruostetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746