ääääh

........

Nappasin miehen baarista mukaani ja nyt hän haluaisi tutustua kunnolla. Tein pelisäännöt selväksi ennen lähtöä. Salakavalasti nappasi puhelinnumeroni ja nyt viestiä pukkaa. Koitin ystävällisesti sanoa, ettei nyt vakavampi kiinnosta. Pitää kait sanoa rumasti kohta.

6

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      miksi annat vääriä signaaleja sitten?

      • ........

        Mitähän signaaleja mahdat tarkoittaa? Jos olen tehnyt pelisäännöt selväksi. Kaipasin vain yhden yön juttua ja se oli ihan sovittu.


      • lifemocker
        ........ kirjoitti:

        Mitähän signaaleja mahdat tarkoittaa? Jos olen tehnyt pelisäännöt selväksi. Kaipasin vain yhden yön juttua ja se oli ihan sovittu.

        jos oli hyvä niin mikä estää lisäpanot?


      • .........
        lifemocker kirjoitti:

        jos oli hyvä niin mikä estää lisäpanot?

        se mies haluaa muutakin kuin panoa. Minä taas en.


    • Miksi,.

      Annat vaginaa jos et halua vaginaista?
      Kärsi tyhmästä päästä tollo.

      • Sä se tollo olet

        Miksi sä käyt koeajaa autoja, joita sä et halua ostaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      270
      3812
    2. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      332
      3423
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      78
      2532
    4. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      305
      2408
    5. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      207
      2298
    6. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2227
    7. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      266
      2183
    8. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      414
      2178
    9. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      195
      2044
    10. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      69
      2018
    Aihe