Mies. Olet treffeillä. Ne sujuvat oikein hyvin. Jossain vaiheessa mukavatkin treffit loppuvat. Puhelet naiselle, että mennään jatkossa elokuviin tms. ja soitellaan ja kirjoitellaan.
Onko sinulla tapana tehdä näin, vaikka et ole missään aikeissa ottaa enää yhteyttä? Vai oletko kenties aikeissa pitää yhteyttä, mutta tulet seuraavana päivänä katumapäälle? Vai onko niin, että et vain keksi tuossa tilanteessa muuta sanottavaa?
Puhuuko miehet lämpimikseen?
8
1995
Vastaukset
- erimies
Minä ainakin pidän suorasukaista ja rehellistä linjaa. On elämäntapa:D, sillä uskon siihen, että rehellisyys maan perii, vaikka kartanoa en vielä(kään) omista:) Ottaisin kyllä kuitenkin yhteyttä, vaikka vain tyyliin "mitä kuuluu?", jos näin olen luvannut. Enkä rupea keksimään mitään sanottavaa, joskus voi olla ihan hiljaakin. Mutta meitä on moneen laivaan ja jotkut soutaa perässä.
- - läpsis -
Oisko parempi sanoa että kiitti mulle tää kerta riitti?
Saa pian käsveskasta piähän...- Ariel
Rehellisyys maan perii. Jos mies on jatkosta puhunut, sitä kuitenkin alitajuisesti ajattelee ja odottaa... kunnes lopulta pettyy. Vai pitäisikö naisen tehdä se aloite?
- OOO
Ariel kirjoitti:
Rehellisyys maan perii. Jos mies on jatkosta puhunut, sitä kuitenkin alitajuisesti ajattelee ja odottaa... kunnes lopulta pettyy. Vai pitäisikö naisen tehdä se aloite?
itse ehdottelen että, eikös sitä vielä uudemmankin kerran nähtäis jne. Jos kyllä -vastaus on laimeahko, en itse enää ala tekemään asian eteen töitä... jos olen itse kerran ilmaissut kiinnostukseni jatkosta ensiksi, on naisen vuoro tehdä seuraava siirto ja yhteydenotto. Jos haluavat sitten leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, ei kiinnosta minua..
- Juntti
OOO kirjoitti:
itse ehdottelen että, eikös sitä vielä uudemmankin kerran nähtäis jne. Jos kyllä -vastaus on laimeahko, en itse enää ala tekemään asian eteen töitä... jos olen itse kerran ilmaissut kiinnostukseni jatkosta ensiksi, on naisen vuoro tehdä seuraava siirto ja yhteydenotto. Jos haluavat sitten leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, ei kiinnosta minua..
Oikein hyvä vaihtoehto. Hatunnosto tuolle. Itse olen samoilla linjoilla, mutta eri sanoilla.
Jos satun jossakin vaiheessa sortumaan yrittämään liikaa matalan kiinnostuksen omaavien tai muuten vain hankalien naisten kanssa, pyyhkäisen varan vuoksi hänen puhelinnumeron kännykästä, ettei tule kiusausta heikkona hetkenä. Näin kävi viimeksi eilen.
- mooses
Juuri näin.ei sitä viitsi oikein suoraankaan sanoa et ei kiinnosta koska esim.naama ei miellytä.
- rehellinen
mä en pettäs hänen luottamustaan.mä en valehtele.ja häpeän niitä miehiä jotka pettää tai valehtelee.
- Minä
Jos en aio soittaa tai epäilen sitä, sanon todennäköisesti vain "nähdään". Muussa tapauksessa "soitellaan" tai sovin jostakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022