Niin, olisin kysynyt raskausarvista. Jos jollakin vaikka on samanlaista ongelmaa, kun mulla.
Mulla siis on muutamia ihonalaisia raskausarpia reisien yläosassa. En tosin ole ikuna synnyttänyt, vaan ne tulivat kun pikkasen lihoin teinivuosina. Muuten olen aika hoikka ja olen ajatellut yrittää mallitoimistoihin, mutta en tiedä onko mitään järkeä, kun musta tuntuu, että ne näkyvät todella helposti.
Olen hankkinut itselleni kauniin rusketuksen, mutta sekään ei auta. Näkyvät rumasti, kun olen vaikka kyykyssä tai jalat muuten koukussa. Tykkään olla uimarannalla bikineissä, mutta tämä häiritsee minua ihan hirveästi.
En tahtoisi alkaa peittelemään arpia millään voiteilla, vaan haluaisin päästä niistä lopullisesti eroon.
Asia vaivaa mua todella paljon ja nyt siis tahdon vain tietää, että onko mulla mitään toivoa? En voi vain odottaa, että joskus ajan kanssa haalistuisivat? Onko mitään lääketieteellistä menetelmää tämän asian avuksi? Olen todella kiitollinen kaikille jotka mua voivat auttaa.
"raskaus"arvet
8
1080
Vastaukset
- me again
ei oo mitää lääketieteellist juttuu niihin, sul ei oo toivoo!
- much
Ei mikään hyvä ratkasu mut tatuointi arven päällä vois peittää sen.
- *haluaa malliksi*
Ootko nuorinkin? Kyllä ne arvet ajan myötä haalistuu ja jos susta nyt malli tulis nii ne peitettäis meikillä näkymättömiksi. Mullakin on pepussa ja hieman reisissä.. Oon kylläki vasta 14 mut uskon ja elän siinä toivossa että ne haalistuu ajan myötä!
- Tepa
Eivät ne ajan / vuosian / iän myötä mihinkään haalistu tai häviä. Arpi on arpi. Jos näin olisi että häviäisivät tms. niin leikkausarvetkin katoaisivat, vaan niinhän ei käy.
Joskus aikoinaan kuulin että tuoreisiin eli juuri tulleisiin arpiin auttaisi raaka aloe-vera mutta kokemusta asiasta itselläni ei ole. Aloe-verahan on lääkekasvi jota on käytetty mm. haavojen parantamiseen. - :-(
Minulle tuli reisiin ja käsivarsiin nämä ihanuudet 11-12 vuotiaana. Nyt, 20 vuotta myöhemmin, ne näkyvät edelleen.
- tyttö
Siis mullaki on reisissä niitä arpia.. oon 16v.
Ne alko tulemaan joskus vuos sitte ja ne oli aluks semmoset punertavat, mut nykyään ne on ihan mun ihoni väriset... mut ne on vähä ihmeellisesti kuitenki koholla..
- shade
..Ihan kuin oisin kuullut jostain että sinkkivoide/-pasta auttais. Ainakin arpiin esim finneistä tulleisiin. En sitten tiedä sen tehoa raskausarpiin. Kannattaa ehkä kokeilla kuitenkin, sitä saa ainakin apteekista ja marketeistakin, hinta kai jotain ~5e.
- Milla
Kaverini kertoi päässeensä eroon raskausarvista levittämällä kosteuttavaa voidetta päivittäin arpien kohdalle (hänellä arvet olivat reisissä ja lanteilla). Käsittääkseni hän käytti jotain ihan tavallista voidetta, ei mitään "ihmetuotetta". Kannattaa siis kokeilla, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648