Laulaja tarjolla yllä mainitun kaltaisiin yhtyeisiin.
Olen kapakkaikäinen sälli Helsingistä ja soittokokemusta yhtyeissä on vyön alla viitisen vuotta. Olen äänialaltani baritoni.
Olisi mukavaa, jos treenit olisivat useammin, kuin kerran viikossa, mutta parempi se on toisaalta kertaviikkoon kuin ei lainkaan.
Olemassa oleva treenikämppä olisi plussaa, mutta jos sellaista ei löydy, pystyn ehkä järjestämään jotain. Jos treenis on maksullinen, olen valmis maksamaan oman osani vuokrasta.
Olisi ihanteellista, jos bändi löytyisi pääkaupunkiseudulta, mutta aikatauluni ja lompakkoni sallivat minun matkustaa riihimäelle, lahteen, tai ympäröiville alueille asti.
Oma "mukavuusalueeni" kattaa seuraavat genret:
Hard rock, alternative (rock ja metalli), grunge, doom, sludge, ja heavy metal.
Omiin vaikuttajiini laulun osalta lukeutuu muun muassa:
Eddie Vedder
Jim Morrison
Layne Staley
Kurt Cobain
Robert Plant
Andrew Wood
Chris Cornell
ja Serj Tankian.
Lista hyvistä yhtyeistä:
Pearl Jam, Alice in Chains, Nirvana, Corrosion of Conformity, The Doors, Mother Love Bone, Soundgarden, SOAD, Sex Pistols, Down, Amorphis, Kyuss, Acid Bath, Mastodon, Opeth, Reverend Bizarre, Black Sabbath, ja monta, MONTA muuta.
Oma "mukavuusalueeni" kattaa seuraavat genret:
Hard rock, alternative (rock ja metalli), grunge, doom, sludge, ja heavy metal.
Jos kiinnostus sattumalta nousi, minuun saa yhteyden vanhalla tutulla pikaviestillä, sähköpostitse, ja puhelimitse.
Olen enemmän kuin valmis vastaamaan lisäkysymyksiin :)
Ohessa yhteystiedot:
[email protected]
Puh: 046-5670079
Ps. Vastaanotan demoja :)
Rauhaa, mulkvistit! :))
-Gabriel.
Laulaja vapaana grunge/rock/metalli yhtyeeseen.
Aokigahara
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017363
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764830- 794769
- 1324188
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522589
- 402501
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161- 462156
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211790