Alkanut vaan jotenkin harmittaa, kun ne on niin huonolaatuisia ja tyylittömiä. OOn niin paljon joutunu pettymään. Siis hinta-laatu-suhde ei kyllä ole kohdillaan? mitä mieltä olette? Ostin t-paidan, eikä ollut ihan halpa, niin ekan kerran ku pesin, ni oli värit haalistunu ja kainalossa reikä. Näin on käyny ennenki, enää en kyllä siellä käy. kokemuksia?? vai onko mulla aina vaan ollut surkea tuuri...
Seppälän vaatteet...
rusettitop
2
254
Vastaukset
- kirpparikiertäjä
Kaikissa noissa massamuotiketjuissa on tunnetusti heikko laatu. Mitään muuta tuskin voi siihen ylläpidettyyn polkuhintaan edes kuvitella.
Halvalla ei vaan saa hyvää. Valitettava tosiasia elämässä.- Tuubihuivi
Ei välttämättä kaikissa massamuotiketjuissa ole aina heikko laatu.Kyllä saattaa
löytyä hyvälaatuista ja tyylikästäkin toisinaan.Viimeksi löysin seppälästä kaksi
hupparitakkia,mieluisia on ja käytössä on.Sattumaa milloin löytää hyvää,milloin
huonoa ja milloin ei mitään,riippuu kaiketi ostopaikastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911327
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793010