Haluaisin testata pettääkö mies

Stalkkeri3

Ennenkuin aloitan vakavamman suhteen kiinnostaisi tietää mitä poikaystäväni tekee ollessaan kavereidensa kanssa baarissa. Asumme eri paikkakunnilla ja hän viettää aikaansa usein baarissa ilman minua. Kyseessä ulkomaalainen mies ja asuu Tampereella. Salapoliisi olisi tietysti vaihtoehto, mutta luulen että maksaa maltaita, eikä ole oikein kavereita joita hän ei tunne niin en saa selville mitä hän touhuaa ollessaan "vapaalla" Onko muita samassa tilanteessa?

30

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      meilläpäin yleensä juodaan vain viinaa ja jauhetaan paskaa

      • Stalkkeri3

        No hän ei juo viinaa että kiinnostaisi senkin takia mitä sielä tekee!


      • raitis baarissa?
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        No hän ei juo viinaa että kiinnostaisi senkin takia mitä sielä tekee!

        Jos ei juo, niin todennäköisesti metsästää baarissa bimboja suomalaisnaisia, jotka kostuu heti karvaiset ranteet ja tuuheat mustat kulmakarvat nähtyään. Mies on todennäköisesti kurdi/turkkilainen tai muu karvakäsi Lähi-idästä tai Pohjois-Afrikasta?


    • ???

      Eikös hän saa tehdä siellä ihan mitä haluaa, ennen kuin aloitatte sen "vakavamman suhteen"?

    • vakooja :)

      Mä olen tamperelainen ja mulla on ulkomaalainen miesystävä joka tuntee aika paljon näitä muita mamuja.....Mitäs me keksitään näiden pään menoksi?

    • voi pyhä vittu en paremmin sano. älkää ikinä seurustelko jos ette voi edes ennen suhteen alkamista luottaa toiseen.

      • Stalkkeri3

        No totta vitussa luotan, eikai ihminen voi muuta tehdä kuin luottaa toisen sanaan, mutta täältähän näitä saa lukea miten käy kun liikaa luottaa. Ja tosiaan saa tehdä mitä haluaa enkä ole ikinä kieltänyt käymästä baarissa, mutta vakavammalla suhteella tarkoitan naimisiinmenoa ja yhteen muuttamista mistä on puhuttu, ettei sitten tule ikäviä "yllätyksiä" Kuitenkin aina kun ollaan baarissa yhdessä, naiset tuntuu olevan hänestä kiinnostuneita. Haluaisin vaan tietää mitä tapahtuu kun en ole paikalla. Vakooja; niin mitä me keksitään? :) Onko sulla joku sähköpostiosoite niin voidaan keskustella asiasta?


      • ???
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        No totta vitussa luotan, eikai ihminen voi muuta tehdä kuin luottaa toisen sanaan, mutta täältähän näitä saa lukea miten käy kun liikaa luottaa. Ja tosiaan saa tehdä mitä haluaa enkä ole ikinä kieltänyt käymästä baarissa, mutta vakavammalla suhteella tarkoitan naimisiinmenoa ja yhteen muuttamista mistä on puhuttu, ettei sitten tule ikäviä "yllätyksiä" Kuitenkin aina kun ollaan baarissa yhdessä, naiset tuntuu olevan hänestä kiinnostuneita. Haluaisin vaan tietää mitä tapahtuu kun en ole paikalla. Vakooja; niin mitä me keksitään? :) Onko sulla joku sähköpostiosoite niin voidaan keskustella asiasta?

        No ei tuokaan terveeltä pohjalta suhteelle kuulosta. Mitäpä jos vaikka juttelisit miehen kanssa näistä asioista? Vai meinaatko sitten avioliiton aikanakin keskustelun sijaan vakoilla jne.? Itsesi hajotat sellaisella.


      • Stalkkeri3
        ??? kirjoitti:

        No ei tuokaan terveeltä pohjalta suhteelle kuulosta. Mitäpä jos vaikka juttelisit miehen kanssa näistä asioista? Vai meinaatko sitten avioliiton aikanakin keskustelun sijaan vakoilla jne.? Itsesi hajotat sellaisella.

        Keskustelisimme kyllä, mutta hän ei puhu vielä niin hyvin Suomea että voisimme keskustella asiasta niin että ei tule väärinkäsityksiä.....alkaa varmaan kuulostamaan entistä sairaammalta suhteelta... :)


      • ???
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        Keskustelisimme kyllä, mutta hän ei puhu vielä niin hyvin Suomea että voisimme keskustella asiasta niin että ei tule väärinkäsityksiä.....alkaa varmaan kuulostamaan entistä sairaammalta suhteelta... :)

        No ei nyt sairaalta, mutta eikö teillä siis ole yhteistä kieltä, jota kumpikin osaisi kunnolla? Ja nämä kysyn nyt ihan vaan sillä, että tunnut itsekin spekuloivan suhdettanne: miten kauan olette tunteneet & onko miehellä oleskelulupa Suomeen?


      • Stalkkeri3
        ??? kirjoitti:

        No ei nyt sairaalta, mutta eikö teillä siis ole yhteistä kieltä, jota kumpikin osaisi kunnolla? Ja nämä kysyn nyt ihan vaan sillä, että tunnut itsekin spekuloivan suhdettanne: miten kauan olette tunteneet & onko miehellä oleskelulupa Suomeen?

        Meillä ei ole yhteistä kieltä, aika paljon on jo oppinut, aluksi ei osannut yhtään! 5 kk ollaan tapailtu, oleskelulupa on. Ja on totta että todella pelottaa vakavampi suhde, koska kulttuuri ja kaikki on niin erilaista. Haluan edetä hitaasti ja miettiä todella ennenkuin teen isoja pääyöksiä.


      • hohhoijakkaa23323
        ??? kirjoitti:

        No ei tuokaan terveeltä pohjalta suhteelle kuulosta. Mitäpä jos vaikka juttelisit miehen kanssa näistä asioista? Vai meinaatko sitten avioliiton aikanakin keskustelun sijaan vakoilla jne.? Itsesi hajotat sellaisella.

        "Mitäpä jos vaikka juttelisit miehen kanssa näistä asioista?"

        Meinaatko että jos sillä vaikka pyörii siinä pari panoa, niin se menis sanomaan että mun mielestä avioliittoon kuuluu myös seksi muiden naisten kanssa?

        Ei tuosta keskustelusta ole mitään hyötyä, koska harvemmin petturi menee tunnustamaan jos ei ole jo jäänyt kiinni.


      • ???
        hohhoijakkaa23323 kirjoitti:

        "Mitäpä jos vaikka juttelisit miehen kanssa näistä asioista?"

        Meinaatko että jos sillä vaikka pyörii siinä pari panoa, niin se menis sanomaan että mun mielestä avioliittoon kuuluu myös seksi muiden naisten kanssa?

        Ei tuosta keskustelusta ole mitään hyötyä, koska harvemmin petturi menee tunnustamaan jos ei ole jo jäänyt kiinni.

        Jep. Itse nyt ajattelin tätä hommaa silleen niinku aikuisesti, että parisuhteen alussa sovitaan pelisäännöistä. Mutta ehkä tosiaan on terveempää, että aletaan kaikki vakoilla toisiamme eikä koskaan luoteta keneenkään. Se on varmasti avain onnelliseen parisuhteeseen ja elämään.


      • lifemocker
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        Meillä ei ole yhteistä kieltä, aika paljon on jo oppinut, aluksi ei osannut yhtään! 5 kk ollaan tapailtu, oleskelulupa on. Ja on totta että todella pelottaa vakavampi suhde, koska kulttuuri ja kaikki on niin erilaista. Haluan edetä hitaasti ja miettiä todella ennenkuin teen isoja pääyöksiä.

        vittu teillä on loistava tulevaisuus! :D:D


      • ???
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        Meillä ei ole yhteistä kieltä, aika paljon on jo oppinut, aluksi ei osannut yhtään! 5 kk ollaan tapailtu, oleskelulupa on. Ja on totta että todella pelottaa vakavampi suhde, koska kulttuuri ja kaikki on niin erilaista. Haluan edetä hitaasti ja miettiä todella ennenkuin teen isoja pääyöksiä.

        Ehkä kannattaisi vaan edetä suhteessa rauhallisesti ja tutustua toisiinne kunnolla ennen kuin naimisiin menette tms. Siinä se kielitaitokin pikkuhiljaa paranee, pystytte sitten paremmin puhumaankin odotuksistanne toisen suhteen. Ja eiköhän sekin ajan kanssa selviä, onko mies tosissaan sun kanssa vai pelimiehiä. Sanokaa kaikki naiviksi, mut kyllä ihmiseen lähtökohtaisesti on luotettava, kunnes toisin todistetaan - riskihän me otetaan jokaisessa ihmissuhteessa. Ota ihmeessä myös selvää miehen kulttuurista, erityisesti miesten ja naisten rooleista siinä. Mitä mies muuten tekee Suomessa?


      • ählyt on ihanii
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        Meillä ei ole yhteistä kieltä, aika paljon on jo oppinut, aluksi ei osannut yhtään! 5 kk ollaan tapailtu, oleskelulupa on. Ja on totta että todella pelottaa vakavampi suhde, koska kulttuuri ja kaikki on niin erilaista. Haluan edetä hitaasti ja miettiä todella ennenkuin teen isoja pääyöksiä.

        Tän on pakko olla jotain pilaa tai satiiria suomalaisista naisista. Vai voiko joku oikeasti olla noin tyhmä? Ei yhteistä kieltä ja "erilainen" kulttuuri (eli miehen kulttuurissa nainen on miehen omistamaa karjaa, jonka arvo on jossain kamelin ja vuohen välimaastossa) ja kovasti yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan. Juu onnea vaan, sitä tarvitaan.

        :-D

        Maailma on onneksi siinä mielessä oikeudenmukainen paikka, että tyhmyydestä sakotetaan.


    • äläalasuhteeseen

      Jos sä ihan oikeasti mietit jo ennen suhteen aloittamista, että joudutko petetyksi, niin älä aloita koko suhdetta. Mustasukkaisuus syö suhteen kuin suhteen kuoliaaksi. Väität että luotat. Et luota. Muutoin et tuollaista edes ajattelisi.

      Meillä päin maahanmuuttajat saa kyllä olla ihan keskenään baarissa. Sä vaan luulet, että olisivat kuumaa kamaa naisten keskuudessa. Mä luulen, että sua pelottaa miehen vieras kulttuuri enemmän kuin se, pettääkö hän. Miten hänen kulttuurissaan miehet yleensä toimii? Siitä voit saada osviittaa.

    • luottamuspula

      kyllä haluaisin minäkin mieheni "testata" vähän vain eri syistä. on pettämiset tunnustanut (vapaaehtoisesti) itkee ja katuu, mutta onko humalassa kuitenkin jälleen niin heikko että lankeaa. eron otan heti jos saan varmuuden ettei kykene vieläkään uskollisuuteen,

      • Stalkkeri3

        En usko että sillä on merkitystä, mistä maasta ihminen on, jokaiseen kansalaisuuteen mahtuu pettäjiä. Mustasukkaisuus/ luottamuspula on inhottava tunne. Se vaikuttaa tietenkin, että emme voi keskustella asiasta, koska ei ole yhteistä kieltä. Ja ei tarvitse sanoa, että pitihän se tietää suhteen alussa että vaikeuksia tulee, koska ei ole yhteistä kieltä ja eri kulttuurit, sen tiesin itsekin. Mutta en haluaisi olla liian sinisilmäinen. Siihen kommetoisin, että onko ulkomaalaiset miehet kuumaa kamaa Tampereella, että ainakin tietyissä baareissa liian humalassa olevat naiset käyvät suorastaan kimppuun!! En tiedä onko se normaalia muualla, mutta olen itse nähnyt että näin tapahtuu.


      • Blondi -88
        Stalkkeri3 kirjoitti:

        En usko että sillä on merkitystä, mistä maasta ihminen on, jokaiseen kansalaisuuteen mahtuu pettäjiä. Mustasukkaisuus/ luottamuspula on inhottava tunne. Se vaikuttaa tietenkin, että emme voi keskustella asiasta, koska ei ole yhteistä kieltä. Ja ei tarvitse sanoa, että pitihän se tietää suhteen alussa että vaikeuksia tulee, koska ei ole yhteistä kieltä ja eri kulttuurit, sen tiesin itsekin. Mutta en haluaisi olla liian sinisilmäinen. Siihen kommetoisin, että onko ulkomaalaiset miehet kuumaa kamaa Tampereella, että ainakin tietyissä baareissa liian humalassa olevat naiset käyvät suorastaan kimppuun!! En tiedä onko se normaalia muualla, mutta olen itse nähnyt että näin tapahtuu.

        Meillä päin taas nämä maahanmuuttajat pyrkivät iholle, vaikka olisit oman miehesi kanssa. Eivät millään usko etteivät kaikki halua heitä. (Kai heitä sitten on niin paljon haluttu). Ja lopulta kun on sanottava rumasti, jotta painostus ja käpälöinti loppuisi, niin alkaa haukkuminen rasistiksi. Olemme mieheni kanssa lähes lopettaneet viihteellä käynnin näiden vuoksi.


    • juu-

      Otapa selvää sitten mitä puuhaa.

      • Stalkkeri3

        No auttakaa sitten :) kuka lähtee vakoilemaan, mistä sen muuten tietää? Kerron sitten kuinka kävi.


    • Näin.,.,.

      Laita blondi ystäväs täydessä tällingissä samaan baariin joramaan ja katto miten käy.

    • Tuntosarvet-koholla

      Tuollainen testaus kiinnostaisi täälläkin päässä ja mieheni on siis suomalainen, jos sillä nyt merkitystä. Ollaan oltu yhdessä muutama vuosi ja hänen luonteessaan ja käytöksessään on sellaisia piirteitä, jotka pistää miettimään mitä tapahtuu kun en ole paikalla...Näistä on hänen kanssaan puhuttu kyllästymiseen asti ja terapiassa oltu myös, luottamuspulaa selvitelty...tietysti:/ Mies on hyvä suustaan ja kirkkain silmin vakuuttelee kunnollisuuttaan, mutta mutta...sieltä käytöksestä vaan aina silloin tällöin välkähtää jotain sellasta, mikä pistää hälytyskellot soimaan. Hän on fiksu ja aika itseriittoinen ja voisin hyvin kuvitella, että häneltä onnistuisi salasuhteen pito jos niin haluaa. Minulla ei vain ole mahdollisuuksia tietää siitä!! Fantasioinkin nyt palkkaavani jonkun sirpsakan narauttaja-neitosen ottamaan selvää asiasta. Nyt siis huomio: onko tietoa, tarjotaanko pääkaupunkiseudulla tällaisia palveluja??

      • se syö naista

        Miksi ihmeessä pitäisi saada jotain todisteita siitä, miten toinen käyttäytyy, kun on päässyt yksinään esim. baariin? Aivan sairasta, jos ette yhtään pysty luottamaan toiseen. Aiheeton mustasukkaisuus syö liiton kuoliaaksi. Ei siinä auta toisen todistella ja vakuutella uskollisuuttaan, kun se vika on epäilijän omassa päässä. Terapiakaan tuskin auttaa, koska se ketä epäillään, kokee sen nöyryyttäväksi.

        Mä olin vuosikymmeniä suhteessa, jossa muhun ei luotettu yhtään. Kertaakaan en pettänyt miestäni. Jos joskus baariin pääsin kavereitten kanssa, niin ahdistus oli koko ajan päällä koska tiesin, että tenttaus alkaa kotona. Millä sen todistat, ettet ole mitään pahaa baarissa tehnyt, kun toinen on päättänyt, että petti se? Tilanne meni lopulta siihen, ettei vessaankaan päässyt rauhassa, mies kohta koputteli oven taakse että mitä sä siellä teet ja miksi viivyt noin kauan. Ystäviä en saanut tavata kun he olivat epäluotettavia hänen mielestään. Itsellään hänellä toki oli oikeus pitää vieraita naisia hyvinä ystävinään. Mua se ei haitannut, kun itse en pettänyt, niin luotin siihen, ettei hänkään sänkyyn asti kavereitten kanssa mene.

        Erohan siitä lopulta tuli. Teillä monella on ongelma oman itsetuntonne kanssa, jos toiseen ette pysty luottamaan. Mulle jäi itselleni ongelmaksi, että pakenen heti paikalta, kun joku alkaa asettaa mulle aiheettomasti rajoja ja ilmaisee, ettei luota muhun yhtään.

        Joten katsokaa välillä peiliin. Jos ette luota heti suhteen alussa, niin jatkakaa unelmienne prinssin etsintää ja päästäkää toinen vapaaksi.


    • Yhden kokemus

      Teillä jotka olettte vasta suhteen alussa, ja luottamuspula puolisoon on jo noin suurta. Miten luulette, etttä suhde, jossa ette luota, voisi kestää? Miten luulette, että ihminen, johon ette voi luottaa, tekisi teidät onnelliseksi?

      Itsetutkiskelun paikka, Jos kyse on omasta mustasukkaisuudestasi, joudut tekemään itsesi kanssa töitä. Mutta jos olet aivan varma, että et voi luottaa, kannattaa vakavasti harkita sitoutumista.

      Minä tein virheen. Päätin väärin. Päätin, että olen itse mustasukkainen, päätin luottaa ihmiseen, joka alusta alkaen vaikutti epäluotettavalta. 12vuoden kuluttua sain todisteet, minua oli kusetettu linssiin vuosikausia, Jälkiviisaana, olisi pitänyt jo vuosia sitten selvittää kenen kanssa menin naimisiin. Se olisi ollut mahdollista, jos olisin vakavasti ryhtynyt toimenpiteisiin. Etsivä olisi paras.

    • luottamus3

      Ei se etsivän palkkaaminen kallista ole. ota yhteyttä niin sovitaan. Jos en pääse vastaamaan laita tekstiviesti niin otan yhteyttä : 0458569885

      100% luotto.

    • Ei tule toimimaan

      Alottajan tapauksessa suhde on vasta alkutekijöissään ja jo nyt ollaan noin epävakaalla pohjalla. Suosittelen lopettamaan koko suhteenpoikasen saman tien, ei tuo tuosta kauniimmaksi muutu. Luottamus on suhteen peruspilari, ei kyrpä vaikka niin moni nuori luuleekin ja jos se luottamus puuttuu, ei suhde tule olemaan ikinä onnellinen, vaikka senttejä olis kyynärän verran!

    • Anonyymi

      Kaikki pettää.

      • Anonyymi

        Tavalla tai toisella tuo totta näiden viestittely, nimen vaihdot puhelimeen, menot, käytös, väsymys
        Paljon merkkejä uskottomuudesta ja naurettavinta kuvittelevat että ei edellä mainittuja ole huomattu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe