Mahdoton yhtälö !

Persona non grata

Katselin näitä kirjoituksia ja niiden sisällöistä löysin katkelmia omasta elämästäni. Olen päättänässä nyt melkein kaksikymmentä vuotta jatkuneen avosuhteen vaimoni narsismin ja väkivaltaisuuden vuoksi. Meillä on kasksi alaikäistä lasta jotka ovat viime kuukaudet seuranneet useaan otteeseen vaimoni raivoamista ja vanhempi lapsista on usein tullut itkien väliinkin. Minä miehenä olen ollut se joka on melkein aina joutunut väistämään ja yöpymään milloin missäkin koska kotona olisi väkivalta ja kiusaaminen vain jatkunut enkä olisi siellä voinut levätä uutta työpäivää varten. Nyt kun viimein sitten rohkenin kutsua poliisit apuun ja sain tehtyä rikosilmoituksen lähisuhdeväkivallasta jota vaimoni säännönmukaan pienessä viinihuurussa harrastaa tilanne äityi niin mahdottomaksi että kotiin ei juuri olut asiaa. Perjantaina kun tulin kotiin talomme oli tyhjennetty huonekaluista ja vaimo lastemme kanssa on muuttanut vuokraasuntoon lähikaupunkiin. Nyt sitten istun täällä tyhjässä kodissa ja katselen tavaroita mitkä eivät hänelle kelvanneet mukaan. Yritin soittaa hänelle mutta hän ilmoittaa että pienet poikani ovat omasta tahdostaan hänen kanssa muuttaneet. Enään en juuri tiedä mitä tekisin, talon me omistamme yhdessä ja varmaan tästäkin joudun luopuimaan kun tunnen puolisoni mielenliikkeet, sellaista rahaa tusikin on millä tämän saisin itselleni hankittua. Eniten minua kauhistuttaa lasteni kohtalo, olen ollut lastensuojeluun yhteydessä ja meillä on tapaaminen muutaman päivän kuluttua, menetänköhän vielä mahdollisuuden isyyteenkin kun en jaksanut elää suhteessa jossa olin lopulta vain sylkykuppi?

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

kyllä, olet siinä oikeassa että jatkossa tuo sekopää yrittää hallita elämääsi lasten kautta.

ja arvaappa kenen puolella sosiaali-väki on?

jaksamisia.

• Hei!

Voimia sinulle vaikeaan elämäntilanteeseen.

Oletkin jo hakenut apua lastensuojelusta, joka valvoo lasten oikeuksia, joihin kuuluu mm. oikeus molempaan vanhempaan. Toivottavasti sitä kautta lasten asumis-, huoltajuus- ja toisen vanhemman tapaamisasiat järjestyvät. Rikosilmoituksenkin olet jo tehnyt. Jos rikosasia etenee kuulusteluihin ja oikeudenkäyntiin, voit kysyä Rikosuhripäivystyksen tukihenkilöä avuksesi. Tukihenkilöitä toimii ympäri Suomea. Osoitteesta www.riku.fi löydät lähimmän palvelupisteen, josta voit tukihenkilöä tiedustella. Monilla paikkakunnilla on myös Ensi- ja turvakotienliiton avopalveluyksiköitä, joista voit kysyä mahdollisuutta keskustella ammattilaisen kanssa väkivallasta, jonka kohteeksi olet joutunut www.ensijaturvakotienliitto.fi .

Ystävällisin terveisin

Tuija

Rikosuhripäivystys

• nemitääntee

P*skat tuo lastensuojelu, vaikka on todisteita väkivallasta jne. äidille ne lapset jää, kunnes jotain sattuu tai lapset oireilee jo niin paljon, että toivo on mennyttä. Se on fakta. Isä on ihan toissijainen jos vastassa on äiti. Ja sanon tämän naisena ja äitinä, olen nähnyt liian paljon samanlaisia tilanteita.

• jos joku yrittää hallita elämääsi hänet täytyy eliminoida

• sun vaimos on autistinen kannattaa lyödä turpaan ens kerralla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe