Mahdoton yhtälö !

Persona non grata

Katselin näitä kirjoituksia ja niiden sisällöistä löysin katkelmia omasta elämästäni. Olen päättänässä nyt melkein kaksikymmentä vuotta jatkuneen avosuhteen vaimoni narsismin ja väkivaltaisuuden vuoksi. Meillä on kasksi alaikäistä lasta jotka ovat viime kuukaudet seuranneet useaan otteeseen vaimoni raivoamista ja vanhempi lapsista on usein tullut itkien väliinkin. Minä miehenä olen ollut se joka on melkein aina joutunut väistämään ja yöpymään milloin missäkin koska kotona olisi väkivalta ja kiusaaminen vain jatkunut enkä olisi siellä voinut levätä uutta työpäivää varten. Nyt kun viimein sitten rohkenin kutsua poliisit apuun ja sain tehtyä rikosilmoituksen lähisuhdeväkivallasta jota vaimoni säännönmukaan pienessä viinihuurussa harrastaa tilanne äityi niin mahdottomaksi että kotiin ei juuri olut asiaa. Perjantaina kun tulin kotiin talomme oli tyhjennetty huonekaluista ja vaimo lastemme kanssa on muuttanut vuokraasuntoon lähikaupunkiin. Nyt sitten istun täällä tyhjässä kodissa ja katselen tavaroita mitkä eivät hänelle kelvanneet mukaan. Yritin soittaa hänelle mutta hän ilmoittaa että pienet poikani ovat omasta tahdostaan hänen kanssa muuttaneet. Enään en juuri tiedä mitä tekisin, talon me omistamme yhdessä ja varmaan tästäkin joudun luopuimaan kun tunnen puolisoni mielenliikkeet, sellaista rahaa tusikin on millä tämän saisin itselleni hankittua. Eniten minua kauhistuttaa lasteni kohtalo, olen ollut lastensuojeluun yhteydessä ja meillä on tapaaminen muutaman päivän kuluttua, menetänköhän vielä mahdollisuuden isyyteenkin kun en jaksanut elää suhteessa jossa olin lopulta vain sylkykuppi?

5

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      kyllä, olet siinä oikeassa että jatkossa tuo sekopää yrittää hallita elämääsi lasten kautta.

      ja arvaappa kenen puolella sosiaali-väki on?

      jaksamisia.

      • Hei!

        Voimia sinulle vaikeaan elämäntilanteeseen.

        Oletkin jo hakenut apua lastensuojelusta, joka valvoo lasten oikeuksia, joihin kuuluu mm. oikeus molempaan vanhempaan. Toivottavasti sitä kautta lasten asumis-, huoltajuus- ja toisen vanhemman tapaamisasiat järjestyvät. Rikosilmoituksenkin olet jo tehnyt. Jos rikosasia etenee kuulusteluihin ja oikeudenkäyntiin, voit kysyä Rikosuhripäivystyksen tukihenkilöä avuksesi. Tukihenkilöitä toimii ympäri Suomea. Osoitteesta www.riku.fi löydät lähimmän palvelupisteen, josta voit tukihenkilöä tiedustella. Monilla paikkakunnilla on myös Ensi- ja turvakotienliiton avopalveluyksiköitä, joista voit kysyä mahdollisuutta keskustella ammattilaisen kanssa väkivallasta, jonka kohteeksi olet joutunut www.ensijaturvakotienliitto.fi .



        Ystävällisin terveisin

        Tuija

        Rikosuhripäivystys


      • nemitääntee

        P*skat tuo lastensuojelu, vaikka on todisteita väkivallasta jne. äidille ne lapset jää, kunnes jotain sattuu tai lapset oireilee jo niin paljon, että toivo on mennyttä. Se on fakta. Isä on ihan toissijainen jos vastassa on äiti. Ja sanon tämän naisena ja äitinä, olen nähnyt liian paljon samanlaisia tilanteita.


      • jos joku yrittää hallita elämääsi hänet täytyy eliminoida


    • sun vaimos on autistinen kannattaa lyödä turpaan ens kerralla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe