Mahdoton yhtälö !

Persona non grata

Katselin näitä kirjoituksia ja niiden sisällöistä löysin katkelmia omasta elämästäni. Olen päättänässä nyt melkein kaksikymmentä vuotta jatkuneen avosuhteen vaimoni narsismin ja väkivaltaisuuden vuoksi. Meillä on kasksi alaikäistä lasta jotka ovat viime kuukaudet seuranneet useaan otteeseen vaimoni raivoamista ja vanhempi lapsista on usein tullut itkien väliinkin. Minä miehenä olen ollut se joka on melkein aina joutunut väistämään ja yöpymään milloin missäkin koska kotona olisi väkivalta ja kiusaaminen vain jatkunut enkä olisi siellä voinut levätä uutta työpäivää varten. Nyt kun viimein sitten rohkenin kutsua poliisit apuun ja sain tehtyä rikosilmoituksen lähisuhdeväkivallasta jota vaimoni säännönmukaan pienessä viinihuurussa harrastaa tilanne äityi niin mahdottomaksi että kotiin ei juuri olut asiaa. Perjantaina kun tulin kotiin talomme oli tyhjennetty huonekaluista ja vaimo lastemme kanssa on muuttanut vuokraasuntoon lähikaupunkiin. Nyt sitten istun täällä tyhjässä kodissa ja katselen tavaroita mitkä eivät hänelle kelvanneet mukaan. Yritin soittaa hänelle mutta hän ilmoittaa että pienet poikani ovat omasta tahdostaan hänen kanssa muuttaneet. Enään en juuri tiedä mitä tekisin, talon me omistamme yhdessä ja varmaan tästäkin joudun luopuimaan kun tunnen puolisoni mielenliikkeet, sellaista rahaa tusikin on millä tämän saisin itselleni hankittua. Eniten minua kauhistuttaa lasteni kohtalo, olen ollut lastensuojeluun yhteydessä ja meillä on tapaaminen muutaman päivän kuluttua, menetänköhän vielä mahdollisuuden isyyteenkin kun en jaksanut elää suhteessa jossa olin lopulta vain sylkykuppi?

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      kyllä, olet siinä oikeassa että jatkossa tuo sekopää yrittää hallita elämääsi lasten kautta.

      ja arvaappa kenen puolella sosiaali-väki on?

      jaksamisia.

      • Hei!

        Voimia sinulle vaikeaan elämäntilanteeseen.

        Oletkin jo hakenut apua lastensuojelusta, joka valvoo lasten oikeuksia, joihin kuuluu mm. oikeus molempaan vanhempaan. Toivottavasti sitä kautta lasten asumis-, huoltajuus- ja toisen vanhemman tapaamisasiat järjestyvät. Rikosilmoituksenkin olet jo tehnyt. Jos rikosasia etenee kuulusteluihin ja oikeudenkäyntiin, voit kysyä Rikosuhripäivystyksen tukihenkilöä avuksesi. Tukihenkilöitä toimii ympäri Suomea. Osoitteesta www.riku.fi löydät lähimmän palvelupisteen, josta voit tukihenkilöä tiedustella. Monilla paikkakunnilla on myös Ensi- ja turvakotienliiton avopalveluyksiköitä, joista voit kysyä mahdollisuutta keskustella ammattilaisen kanssa väkivallasta, jonka kohteeksi olet joutunut www.ensijaturvakotienliitto.fi .



        Ystävällisin terveisin

        Tuija

        Rikosuhripäivystys


      • nemitääntee

        P*skat tuo lastensuojelu, vaikka on todisteita väkivallasta jne. äidille ne lapset jää, kunnes jotain sattuu tai lapset oireilee jo niin paljon, että toivo on mennyttä. Se on fakta. Isä on ihan toissijainen jos vastassa on äiti. Ja sanon tämän naisena ja äitinä, olen nähnyt liian paljon samanlaisia tilanteita.


      • jos joku yrittää hallita elämääsi hänet täytyy eliminoida


    • sun vaimos on autistinen kannattaa lyödä turpaan ens kerralla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe