Matalavyötäröiset farkut isoilla tytöillä

plussa1

Olisi mukava tietää mitä ihmiset siitä ajattelee? Olen isomman kokoinen 100kg tyttö ja pidän oikeastaan aina farkkuja, eri mallisia. Olen tykästynyt matalalantiomallisiin farkkuihin ja ongelmana on vatsa, joka tulee housujen yli. Olen aikaisemmin pitänyt korkeavyötäröisempiä farkkuja, jotka tukevat vatsaa ja myös kokeillut vatsaa tukevia alushousuja. Nyt olen kuitenkin uskaltautunut pitämään muutaman kerran ulkonakin. Ongelmana on tietysti se, että pitää olla hyvät alushousut alla, koska farkut jäävät alas vyötärössä. Onko jollain kokemuksia vastaavasta ja mitä suosittelisitte farkkujen kanssa?

2

641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieluummin korkeat

Olen käyttänyt suosiolla korkeavyötäröisiä farkkuja, onneksi nuo matalavyötäröiset ovat jo pois muodista. En halua että alushousuni näkyy, joten mieluummin tarpeeksi korkeavyötäröiset farkut. Koska matalavyötäröisten farkkujen vyötärö osuu vatsan kohdalle, joutuisi ostamaan tavanomaista suurempaa kokoa. Jos vyötärö on liian kireä, vatsa pullahtaa herkästi vyötärönauhan yli. Korkeavyötäröiset pysyy liikkuessa hyvin kohdallaan, ei tarvitse olla kiskomassa ylös kyykistymisen jälkeen.

• Gurl93

Mä kanssa käytän korkeavyötäröisiä farkkuja, koska ne tukee vatsaa ja 130kg:na lantiofarkut on huonoja jos käyttää hieman niukempi kankaisia alusvaatteita. Mut tuli itsekin joskus niitä käytettyä ja todettua etteivät ne ole isompien tyttöjen housuja. Tietty lantiofarkut on ok, jos käyttää esim. shortsimallisia alushousuja, tarkoitan nyt enemmän sellaisia jotka voivatkin näkyä. Korkeavyötäröisissäkin on huonot puolensa, esim. itse käytän takataskuttomia housumalleja, joista kuulemma näkyy stringien ja tavallisten alushousujen rajat läpi, mutta ainakaan ne ei tule housujen yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1776
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      965
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      907
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe