Olen käyttänyt kolmisen viikkoa Seronilia. Milloin vasteen pitäisi alkaa tuntua? Vielä ei ole mainittavaa vaikutusta havaittavissa. Mitä sivuoireita teillä on ollut?
Seronil
5
2073
Vastaukset
- aadsxa
Onko mulla esiintynyt suurentuneita pupilleja lääkityksen aikana. Itsellä on. 4 viikkoa syönyt ja vaikutus ei mitenkään hirveän suuri. Viime aikoina vaan alkanut häiritseen kun välillä silmät lautasina.
- aadsxa
Ja painoa on lähtenyt 4 viikon aikana 5 kiloa. Se on plussaa ainakin.
- koekaniini
Olen mies ja mulle tullu sellainen oire kyseistä lääkkeestä, etten saa enää orkkua lainkaan. Lisäksi ei seiso enää kunnolla. Näitä lääkkeitä kutsutaankin nimellä kemiallinen kastraatio. Vaikka lopettaakin lääkkeen käytön, niin sivuvaikutukset jäävät pysyviksi.
- Turha lääke minulle
Minulla ei ainakaan jäänyt pysyväksi tuo orgasmikyvyttömyys. Seronil-lääkityksen aikana en saanut lainkaan orgasmeja, enkä ollut edes juuri kiinnostunutkaan seksistä. Muutama viikko lääkityksen lopettamisen jälkeen ei mitään ongelmia sen suhteen. Yllätyin, koska olin jo unohtanut miltä kunnon orgasmi tuntuu :-)
Ko. lääkkeestä ei ollut minulle mitään hyötyä. Nostin annoksen lopulta omin päin maksimiin ja sain "serotoniinimyrkytyksen". Elimistö kävi ihan ylikierroksilla.
- Anonyymi
Fluoksetiinista fluoksetiinin ( Suomessa myyty kauppanimillä Fluoxetine Vitabalans, Seronil ja Seromex) on näköjään julkaistu mielenkiintoinen uusi tutkimus https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/00048674231218623 , jonka sisältöä on joiltain osin tiivistetty suomeksi tässä:
https://madinfinland.org/plasebo-vaikutus-ei-masennuslaakkeet-yhteydessa-masennuksen-paranemiseen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174196
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810