Miehenä olemisen hyvät puolet

-Ei ole kuukautisia

-Ei tarvitse meikata

-Ei tarvitse välittää vaatteista

-Ei tarvitse kammata hiuksia

-Voi olla oma ruma itsensä jos vaan on rahaa

30

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvi naisenakaan noista kärsiä. :)

      • Mutta etkö sinä ole nainen?


      • Nasdaq

        Olin juuri sanomassa jotain terävää kun huomasin tämän sun nokkelan vastauksen.

        Huolimatta siitä että vastauksesi oli ylen nokkela, minä silti ajattelin sanoa jotain.

        Nyt pitää vain odottaa, että se putkahtaa mieleen.



        (Putkosen naurua)


      • ex-kirpela kirjoitti:

        Mutta etkö sinä ole nainen?

        Miten se asiaan liittyy? :)


      • Nasdaq kirjoitti:

        Olin juuri sanomassa jotain terävää kun huomasin tämän sun nokkelan vastauksen.

        Huolimatta siitä että vastauksesi oli ylen nokkela, minä silti ajattelin sanoa jotain.

        Nyt pitää vain odottaa, että se putkahtaa mieleen.



        (Putkosen naurua)

        Tuli vaan mieleen, etteihän naisenkaan ole mikään pakko mitään noista. Kuukautisista pääsee eroon muutamalla tavalla, vanhana viimeistään. Meikkiä ei ole mikään pakko käyttää, en käytä minäkään. Vaatteistakaan ei tarvi välittää, kunhan jotain rättiä yllä on. Hiuksiakaan ei tarvihe kammata, voihan vaikka olla siilitukka nainenkin. Ja oikein hyvin voi olla ruma ittensä vaikkei olis rahaakaan. :)

        Been there done that. ;)


      • Lestaadiolaispimuja lukuunottamatta kaikki ei ole koko aikuuselämäänsä raskaana...


    • Mikäs kuva sulla muuten on tossa profiilissa? Onkohan ihan luvallinen?

      • Siinä on näköjään

        enrique_listerille taidokkaasti piirretty parta ja kulmakarvat :) Ehkä tämä on tätä dazu-berberimies läppää


    • _FT62_

      No, sä oletkin vielä nuori kundi, sun sukupolvesi elää yhä muotioikkujen mukaan. Siksi sä voit lompsia julkisellakin paikalla tukka silmillä ja housunpuntit polvissa ja misut tykkää, että sä oot seksikäs.

      Toista se on sitten kun tulet tähän miehen ikään ja sua arvioivat aikuiset naiset.
      Eturauhanen vaivaa eikä tahdo ottaa eteen vaikka sininen pillerikin on keksitty.

      Mutta muuten, kyllä, hyvä kun ei sentään ole menkkoja tai tartte heterona meikata.

    • no ensimmäistä lukuunottamatta samoilla mennään,
      nii no ei mul kyl oo rahaakaan..

      mur

      • kylä näi o

        .

        "Ei oo rattiakaan"

        Har!

        Mur

        .


    • Parta pitää ajaa vähintään jokatoinen päivä. Sekään ei ole pakko.

    • lifemocker

      krhm, kyllä mun tarvii harjata aina hiuksia ;)

    • Nasdaq

      Musta miehenä olemisen parhaimpia puolia on se että siitä ei tarvitse välittää. Se ei niin kuin näyttele mitään osaa elämässä. Se niin kuin vain on olematta juuri mitään. Miehuus syvimmillään tuntuu siltä kuin se olisi jollain ihmeen tavalla ulkoistettu.

      Nämä isyys- sun muut jutskat tulee sitten perässä, mutta ne eivät suoranaisesti liity miehenä olemiseen - jos käsitin kyssän oikein - vaan ovat enemmänkin perhetason asioita ja ongelmia.


      (miehekästä naurua)

      • Nasdaq

        Tasapuolisuuden vuoksi haluan myös mainita, että minulla ei ole aavistustakaan siitä miten nainen tuntee oman naiseutensa. Ehkä heilläkin on tuo ihmeellinen ulkoistetun junnaava tunne sisimmässään.

        Mene ja tiedä.


        (naurua)


    • lässyti lää.

      Lässsyti lässyti,vainoharhainen suomi24 luuseriakka.

      • Olet vai

        Olet myös sekakäyttäjä


    • virtsa väärään

      Niin. Poikalasten kasvu mieheksi näkyy olevan tuskallinen prosessi... Olisit ottanut profiilikuvaksi mieluummin vaikka äitisi kuvan.

    • gaugama

      Kaikki on paljon vakaampaa ja tasaisempaa. Mielipiteet ja tunnelmat vaihtuvat mukavan rauhallisesti. Biologinen kello ei tikitä. Hillopurkit ja pyörän mutterit aukeavat helposti.

    • mitä muuta?

      No miehenä on mukavampi elää miesten maailmassa.

    • sänkypetomies

      Seksikin on paljon helpompaa ja orgasmin saa joka kerta.

      • Siemensyöksy=orgasmi?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Siemensyöksy=orgasmi?

        Ylensä, vai oletko tantra-miehiä?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ylensä, vai oletko tantra-miehiä?

        En ole. Mulle vaan runkkaaminen on eri asia kuin kunnon suihinotto ta pimpin saanti.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        En ole. Mulle vaan runkkaaminen on eri asia kuin kunnon suihinotto ta pimpin saanti.

        Niin minullekin, kunhan vain ihmettelin kommenttiasi. Orkun voi saada ilman siemensyöksyä, mutta päinvastaisesata ei ole kokemusta. Onko sinulla?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin minullekin, kunhan vain ihmettelin kommenttiasi. Orkun voi saada ilman siemensyöksyä, mutta päinvastaisesata ei ole kokemusta. Onko sinulla?

        Koitapa runkata vaikka muutaman kerran tunnin sisällä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Koitapa runkata vaikka muutaman kerran tunnin sisällä.

        Jätän väliin.


    • tasa-arviomies

      Saan 20% parempaa liksaa kuin naiset täysin identtisestä työstä.

    • sxth

      Mitkä sun olemisen hyvät puolet on? :)

      • Turhaan kyselet, ellei turhautuminen elämään ole hyvä puoli. ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe