Miksi suurin osa naisista lusahtaa jo ensimmäisen synnyksen jälkeen, eikä sitten edes yritetä päästä takaisin, kenties hieman inhimillisempiin mittoihin?
Esim. perse leviää niin, että sen varjoon parkkeeraisi vaikkapa bussin!
Miehiä kyllä jaksetaan haukkua laiskoiksi kaljamahoiksi etc., mutta itse kartetaan vaa`alla käymistä kuin ruttoa ja femmarin raivolla hommataan hoikentavia peilejä talo täyteen ja hoetaan mantran lailla "oonko mä susta lihava"- soopaa!
Naisen "lusahtamisesta"...
8
575
Vastaukset
- Maria
tyttönä olen kanssa joskus pohtinut samaa ja tullut tulokseen että naiseus päättyy äitiyteen...suurella osalla naisista.
- Isä
säälittävä kommentti.
- isoisä
Isä kirjoitti:
säälittävä kommentti.
surkea kommentti, huaraton!
- akka
Suomalaismiehistä 1/3 on lihavia. Naisista vain 1/4. Miehet eivät ole synnyttäneet, eli mikäs on heidän tekosyynsä?
Lihavuus on terveysongelma, eikä vain naisten ongelma. - hertha
Tunnetpa laajasti naisia, kun tiedät, ketkä kaikki ovat synnyttäneet ja kuinka monta kertaa. Teepä tutkimus, kun sinulla on jo niin paljon aineistoa. Vaan miten on hypoteesien laita, olisiko niissä rukkaamista?
- Feministi
Vai femmarin raivolla hommataan peilejä. Kaikkea sitä kuulee.
Vielä kun joku selittäsi mitä tekemistä tällakin oli feminismin kanssa. Mikset kirjoittele tuonne ulkonäkö-palstalle?
Hauska sana tuo lusahdus muuten. Mitä murretta se on?- Maria
yhtä paljon on tekemistä feminismin kanssa kuin Linnanmäen vedenneidoillakin, joka lienee suomalaisen nykyfeminismin suurin ja näkyvin saavutus!
;)) - Feministi
Maria kirjoitti:
yhtä paljon on tekemistä feminismin kanssa kuin Linnanmäen vedenneidoillakin, joka lienee suomalaisen nykyfeminismin suurin ja näkyvin saavutus!
;))En tiedä Linnanmäen vedenneidoista mitään, vaikka olen elämäni Helsingissä asunut. Ehkäpä ei tarvisekaan tietää? Tuntuu että tämä palsta menee niin "yli hilseen" tätänykyää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203