Anoppini...

Pelkää harhaa?

Olen 35 kolmen lapsen isä ja naimisissa, no olen jo muutaman vuoden ollut anopin silmätikkuna. Usein kaksimielisiä vihjailuja, koskettelua, itsensä esittelyä intiimisti. Oon vähän äimänkäkenä, miten siihen piäisi suhtautua? Se tietää millainen seksiropotti olen, kiusaako se vai onko se todella kiinostunut vai mitä?
Kertokaapa anopit tai vävyt.
Tyttärien ei tarvitse vastata kun ei ne tiedä.

4

3709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen ilman anoppia

Mitä ihmeen merkitystä sillä on kiusaako se vai onko se todella kiinnostunut? Anoppi kuriin ja sillä selvä! Tuollaseen peliin ei kannata alkuunkaan lähteä mukaan. Leikkiä tai ei. Siitä ei tuu muuta kuin harmia. Nolaat sen muutaman kerran tai ilmoitat asiallisesti, ettei tuollainen peli vetele, niin eiköhän keikistely lopu!
      Suoraan sanottuna, pikkasen kipeää toimintaa anopiltasi. Minkälainen äiti vokottelee tyttärensä miestä?

• anna mennä

Vetelet anoppia koipeen niin rauhoittuu.

• vastaa

Kuule anoppisi on niin vanha, että tietää, mitä hyvä seksi on. Robotti on mekaanisesti samaa liikettä suorittava kone, ei huolisi sinua mistään hinnasta. Provo.

• neuvoksi

anopille jonkun hyvän kallonkutistajan yhteystiedot ja toivottele onnea ja menestystä.ei taida anopilla olla kaikki yläkerran kamarit lämpimänä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5893
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      41
      3441
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2667
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      223
      2121
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      133
      886
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      824
    Aihe