Anoppini...

Pelkää harhaa?

Olen 35 kolmen lapsen isä ja naimisissa, no olen jo muutaman vuoden ollut anopin silmätikkuna. Usein kaksimielisiä vihjailuja, koskettelua, itsensä esittelyä intiimisti. Oon vähän äimänkäkenä, miten siihen piäisi suhtautua? Se tietää millainen seksiropotti olen, kiusaako se vai onko se todella kiinostunut vai mitä?
Kertokaapa anopit tai vävyt.
Tyttärien ei tarvitse vastata kun ei ne tiedä.

4

3687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen ilman anoppia

Mitä ihmeen merkitystä sillä on kiusaako se vai onko se todella kiinnostunut? Anoppi kuriin ja sillä selvä! Tuollaseen peliin ei kannata alkuunkaan lähteä mukaan. Leikkiä tai ei. Siitä ei tuu muuta kuin harmia. Nolaat sen muutaman kerran tai ilmoitat asiallisesti, ettei tuollainen peli vetele, niin eiköhän keikistely lopu!
      Suoraan sanottuna, pikkasen kipeää toimintaa anopiltasi. Minkälainen äiti vokottelee tyttärensä miestä?

• anna mennä

Vetelet anoppia koipeen niin rauhoittuu.

• vastaa

Kuule anoppisi on niin vanha, että tietää, mitä hyvä seksi on. Robotti on mekaanisesti samaa liikettä suorittava kone, ei huolisi sinua mistään hinnasta. Provo.

• neuvoksi

anopille jonkun hyvän kallonkutistajan yhteystiedot ja toivottele onnea ja menestystä.ei taida anopilla olla kaikki yläkerran kamarit lämpimänä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2638
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82