Hammastulehdus ja huono olo

poistoaika valmiina

Mulla on paha hammastulehdus. Eilen(maanantaina) kävin hammaslääkärissä ja sain kaksi lääkekuuria, penisiliiniä sekä antibioottia.

Sunnuntai aamuna oli todella etova ja huono olo ja edelleen sitä on näin tiistai-aamunakin. Lämpöä on hiukan.

Onko muilla ollut oksettavaa oloa hammastulehduksen yhteydessä?

Johtuukohan itse tulehduksesta vai särkylääkkeistä joita jouduin runsaasti viikonlopun aikana syömään.

Huono olo vaivaa eniten aamuisin, lievenee päivän mittaan. Toivottavasti noi lääkekuurit helpottaa myös tähän pahaan oloon, ellei niistä sitten tule omat vatsaoireensa vielä tähän päälle :(

7

8095

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii-ii-iin

Hammastulehduksenkin yhteydessä voi olla lievää huonovointisuutta, mutta todennäköisimmin se sinulla johtuu siitä, että antibiootit ärsyttävät vatsaa. Siihen viittaa ennen muuta se, että olosi on huonoimmillaan aamuisin, jolloin vatsa on tyhjä.

• aloittajaap

Tämä huonovointisuus alkoi ennen lääkkeitä. Lääkkeet sain maanantaina ja huonovointisus alkoi sunnuntaina. Joten varmaan sitten johtuu tuosta tulehduksesta.

Toivon että antibiootit vievät senkin pois, inhottavaa herätä kuvotukseen.

• ? ?
        aloittajaap kirjoitti:

Tämä huonovointisuus alkoi ennen lääkkeitä. Lääkkeet sain maanantaina ja huonovointisus alkoi sunnuntaina. Joten varmaan sitten johtuu tuosta tulehduksesta.

Toivon että antibiootit vievät senkin pois, inhottavaa herätä kuvotukseen.

Oletko raskaana?

• aloittajaap
        ? ? kirjoitti:

Oletko raskaana?

En ole :) Se olis selvä syy pahoinvointiin, mutta en ole :)

• 2+2

Veikkaisin silti et huonovointisuus johtuu lääkkeistä. Kuumetta voi tulla liittyen viisuritulehdukseen, hampaan poiston jälkioireisiin sekä missä hampaassa tahansa olevaan tulehdukseen mikä on jo levinnyt juurtenkärkien alueille ja jossa lisäksi myös turvotusta ja/tai fistelli.
      Mutta en ole koskaan kuullut että hampaiden tulehdus itsessään aiheuttais huonoa oloa/oksentamista.

Mutta neuvoisin soittaamaan huomenna ajanvaraukseen ja kertomaan oireesi, ellei ne ole helpottaneet. He kyllä osaavat arvioida tilanteesi paremmin kuin me täällä keskusteluissa :)

• aloittajaap

Nyt olis sitten hammas poistettu ja toipuminen voi alkaa. Eilen poistettiin ja nyt sitten jännään ton hyytymän kanssa ettei vaan irtoa.

Varovasti syön puuroa ja jogurttia toisella puolella ja corsodyl-liuosta käytän pari kertaa päivässä.

Hyytä on tullut ja sen päällä on jotain keltaista, varmaan suuvesi on sen sitten värjännyt koska jos se mätää olisi niin kai toi poistoaukko särkisi. Se aukko ei siis särje yhtään.

• aloittajaap

Hyytymä siis on tullut jonka päällä jotain kellertävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe