Genio.Mente.
He-hee! :-)
Palstan suurin naistenkaataja
12
77
Vastaukset
- Polvet ruvella
Se mitään kaada vaan kampittaa ja juoksee karkuun kuin mikäkin räkänokka. Ei sitä kande ainakaan kadehtia.
- dazu puskista
Juoksit kuitenkin perässä? Raiskasiko ensin ja sitten itkit perään? :(
- kokoomus rules
Ei täälä kummoisia "kaatajia" sit oo, jos gänä on suurin:D
Oleks jääny sen alle, vai mistä tiiät?- Polvet ruvella
No prkle! Kato nyt, sukkahousut ihan rikki polvista! Arvaa **tuttaako!
***tanan tohelo. Nostais nyt edes housupersuuksensa oikeelle korkeudelle että sen erottais mieheksi poikien joukosta. Miestä kehtaa vetää laukulla päähän, poikia en henno.
- MMies
MITEN PALSTALLA KAADETAAN NAISIA!
NIIN!
HAHA! :D- Naisia kaatuu:.!1%#?
.
*muks*
taas kaatui yksi!
Har!
.
Minä ainakin katson jalkapallon mestareiden liigaa neloselta ja siellä kaadetaan vain miehiä. Keskittykää tekin olennaiseen.
En usko että dazu ja genio tarvitsevat naisia mihinkään. Onhan heillä toisensa.
Minä taas luulen, että ne ei ole mitään veljeksiä kuin ilveksiä. Sitä paitsi homo ei nolaa itseään missään itkemällä naisen perään.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä taas luulen, että ne ei ole mitään veljeksiä kuin ilveksiä. Sitä paitsi homo ei nolaa itseään missään itkemällä naisen perään.
Ei sitä tiedä jos projektorinen idefixaatio vaivaa.
bravo.bravi kirjoitti:
Ei sitä tiedä jos projektorinen idefixaatio vaivaa.
Vaikka projektifikaatinen identifikaatio on kauhea tauti, niin en minä silti siitä kovin montaa palstalaista syyttäisi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Vaikka projektifikaatinen identifikaatio on kauhea tauti, niin en minä silti siitä kovin montaa palstalaista syyttäisi.
Infantilismi on varmaan yleisin palstakansantauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905117
- 514032
- 252149
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271747- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271197Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970