Otanko riskin?

klmjlk

Tapasin 16 vuotiaana ensimmäisen poikaystäväni, johon rakastuin. Suhteemme oli alusta asti myrskyisä ja tappelimme paljon. Seurustelimme puoli vuotta, jonka aikana hänellä oli paljon muitakin naisia, joita hän iski. Ennen minua hän petti tyttöystäväänsä minun kanssani. Hän kuitenki vannoin aina rakastavansa minua, eikä koskaan pettäisin minua. Myöhemmin hän alkoi viikonloppuisin olemaan ties missä ja sain tietää että suhteemme aikana hänellä oli paljon ollut naisia eli hän oli pettänyt minua. Välimme menivät poikki ja hän uhkaili minua useasti, että jos näkee minut niin hän tekee jotakin. Noin vuoden ajan oli ihan maassa hänen takiaan ja en voinut olla kenenkään kanssa, koska hän oli haukkumisillaan musertanut itsetuntoni. Pääsin hänestä vihdoin kuitenkin yli ja ajattelin etten koskaan enää puhuisi hänelle. Parin vuoden päästä törmäsinne ja hän alkoi taas ottamaan yhteyttä ja olemme nähneet pari kertaa ja hän sanonut ettei halua että olen muiden kanssa tai tapahtuu ikäviä. Vanhat tunteet ovat palanneet pintaan ja olen taas rakastunut häneen. Hän haluaisi alottaa alusta mutta en tiedä kannattaako enää vaikka sisimmissään haluaisin mutta en tiedä kannattaako aloittaa kaikkea taas alusta. Tarvisin todella paljon apua! Haluaisin tietää voinko enää rakastua kehenkään yhtä paljon, vai onko hän minulle se oikea, sillä en haluaisi menettää "sitä oikeaa".

14

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

ei millään hyvällä, mutta oletko täysi idiootti?

• empatiaa?

Oletpa rohkaiseva!

• 60+

"lifemocker", ei uskoisi, ellei näkisi, että aikuinen mies tuntee tarvetta lyödä lisää nuorta tyttöä, jota on jo lyöty enemmän kuin on kohtuullista. Oletko täysi idiootti vai luonnevikainen?

• rpokgfdl

Kaipaan asiaan mielipiteitä, kiitos!

• lifemocker

sait jo

• hunajapupu4

lifemocker
        Toisaalla puhuit "intterneetin kiehtovasta maailmasta". Tarkoitatko, että on kiva olla kova kovassa maailmassa?

• nainen 40v

Uhkaileva pettäjä? No, ei taatusti ole se oikea sinulle. Käsittääkseni olet vielä nuori, Paljon elämää ja uusia ihmissuhteita vasta edessä päin. Uskon, että voit rakastua johonkuhun vielä paljon enemmän.

• järki käteen

Ja nyt pakoon niin kiireesti kuin pystyt! Ei enää samaa kierrettä. Et kai halua sellaiseen elämään, jossa joudut ensinnäkin pelkäämään koko ajan ja joudut petetyksi, etkä myöskään saa koskaan oikeaa perhettä, tai ainakaan lapsillesi turvallista lapsuutta? Mukavia, uskollisia ja kilttejä miehiä on myös olemassa.

• aloittajaklmklkl

kiitos paljon hyvistä vastauksia. olette varmasti oikeassa mutta pelkään etten voi enää rakastua kehenkään, kun hän osaa puhua minut pyörryksiin ja vaikuttaa muuttuneelta. :(
      Kaipaisin vielä lisää neuvoja tai samanlaisia kokemuksia

• Itsesuojelua

Päästä irti vaikka pahalta tuntuu!
        Jos jatkat hänen kanssaan, niin pian itsetuntoasi ei ole ja sallit tosi huonoa kohtelua, jossain vaiheessa tulee myös väkivalta kuvioon, vaikka et sitä vielä uskoisikaan.
        Älä pilaa elämääsi moiseen pettäjään ja uhkailijaan.
        Opettele olemaan kova häntä kohtaan ja sano EI, en halua olla kanssasi tekemisissä, koska et tee minulle hyvää.
        Lopulta kyllä uskoo ja löytää muita naisia ja olet tyytyväinen itseesi, kun pidit puolesi ja saat mukavamman elämän.

• Eli oikeasti kaipaisit, että joku sanoisi että "kyllä hän on varmasti muuttunut, jatka ihmeessä hänen kanssaan". Sitten olisit tyytyväinen.

Et sinä tarvitse ventovieraiden keskustelupalstalaisten mielipiteitä. Jos haluat tuhlata elämäsi uhkailevaan petturiin niin anna palaa.

• jätä se heti

Miten hän muka on muuttunut jos nyt uudestaan tavattuanne uhkaili että tapahtuu ikäviä jos olet muiden kanssa!?!?!?
      Usko pois, löydät kyllä paremmankin. Vaikka nyt ehkä tuntuukin että hän on ainut kenestä voit välittää niin tosiasiassa se on vain pelkoa yksin jäämisestä. Jollain tasolla et vain ole osannut päästää hänestä irti vaikka hän onkin täysi kusipää.
      Itselleni kävi aivan sama juttu nuorempana, meni vuosia ennen kuin uskalsin päästää uuden elämääni. Nyt minulla kuitenkin on mies joka oikeasti rakastaa minua ja kohtelee hyvin.

Mene ulos ja etsi itsellesi joku parempi, niitä kyllä löytyy aivan varmasti.

• dmkfl

tiedän että on tyhmää kysellä täällä keskustelu palstalla, mutta olen vain itse niin sekaisin ja sokea että tarvitsin muiden mielipiteitä, kun en ole kavereitakaan kuunnellut. On totta että pelkään varmaan jääväni yksin ja etten löydä ketään muuta samanlaista, mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja unohdan tyypin vaikka vaikeaa se tulee olemaan..

• seurakuntapastori2

dmkfl

Rakastumissidettä on vaikea katkaista, ennenkuin tulee uusi. Silloin se on kuin poispyyhitty. Joskus se on kuitenkin katkaistava jo ennen uuden ilmaantumista. Sinun on katkaistava. Vaikka nyt joudutkin odottelemaan, on aivan varma, että löydät rakastavan miehen. Minäkin pelkäsin aikanani, ettei rakastavaa naista tule. Kyllä se silti tuli. Siunausta sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe