Järjissään oleva mies etsii ikäistään tai vanhempaa naista

Miesten Logiikkaa :D

Jo tilastoja katsomalla luulisi miesten tämän tajuavan. Niin, Luulisi.

Miehet kuolevat keskimäärin 72- vuotiaina. Kun taas naiset keskimäärin 81- vuotiaina. Joten samanikäinen mies on naista raihnaisempi.
Miesten seksuaaliset kyvyt heikkenevät ja loppuvat varhaisemmassa iässä kuin naisten.
Miehet ovat käytökseltään ja ajatuksenjuoksultaan jämähtäneempiä, kiukuttelevampia kuin saman ikäluokan naiset. Naiset ovat joustavia ja oppimiskykyisiä pitempään kuin miehet.

Vaan ei miehet tajua Tätäkään.
Katsokaahan treffi-miesten profiilien hakukriteerejä ja hämmästykää miesten suuria katteettomia luuloja itsestään :DDD
Ihan järjestään etsivät itseään nuorempia naisia, huomattavastikin nuorempia :D
Buaaah :DDD

12

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx jotain

      Heips !

      Olen nainen 50 ja en elo kokeinut katkeruutta, mutta minä vietin hyvän yhteisen
      elämän, joka päättyi mieheni hautausmaalle, ja sitähään kukkaan ei toivo

    • Dude5

      Hanki itsellesi elämä.

    • ap.

      Osuikos pahaan paikkaan miehillä tämä totuus :DDD

    • komsiikomsaa

      Miehet on aika itsekkäitä toiveissaan. Yksikin mies treffeillä toivoi jopa yli 20 v. nuorempaa seuraa ja selitti, että mistä sitä elämää koskaan tietää, päivä kerrallaan. Tuolla logiikalla on hyvä edetä vastuuttomasti. Mutta ymmärrän kyllä tilanteita, joissa hyvin eri-ikäiset mies ja nainen kohtaavat ja todella kolahtaa. Ei sellaista rakkautta voi heittää menemään ikäeron takia. Myönnän myös, että vanhempi mies voi tuntua hirveän turvalliselta ja se on paljon se naisen kannalta. Siis vanhempi mies voi olla ihanakin valinta.

      • ap.

        "komsiikomsaa"
        "vanhempi mies voi olla ihanakin valinta!´"

        Voi toki.
        Mutta vanhempi nainen voi olla ihana valinta myös!

        Itse olen korviani myöten rakastunut 8 vuotta nuorempaan mieheen. Päivä kerrallaan etenen. Kovin olen skeptinen sen suhteen, kauanko hän haluaa olla kanssani. ja sekin arveluttaa, että tykkääkö hän oikeasti minusta. Mutta, kuten kirjoitin, päivä kerrallaan elän ja olen onnellinen onnestani nyt. En kuole. vaikka suhteemme loppuisi. Olen realisti.


      • Vanha nainen
        ap. kirjoitti:

        "komsiikomsaa"
        "vanhempi mies voi olla ihanakin valinta!´"

        Voi toki.
        Mutta vanhempi nainen voi olla ihana valinta myös!

        Itse olen korviani myöten rakastunut 8 vuotta nuorempaan mieheen. Päivä kerrallaan etenen. Kovin olen skeptinen sen suhteen, kauanko hän haluaa olla kanssani. ja sekin arveluttaa, että tykkääkö hän oikeasti minusta. Mutta, kuten kirjoitin, päivä kerrallaan elän ja olen onnellinen onnestani nyt. En kuole. vaikka suhteemme loppuisi. Olen realisti.

        Ei voi koskaan olla parempi valinta kuivine limakalvoineen.


      • ap.
        Vanha nainen kirjoitti:

        Ei voi koskaan olla parempi valinta kuivine limakalvoineen.

        Vanhempi mies ei ole parempi valinta lerppuineen.


      • Miesten värkit
        ap. kirjoitti:

        Vanhempi mies ei ole parempi valinta lerppuineen.

        Pelaa yleensä kuolemaan saakka,ja tämä sanonta "mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa" pitää tässä asiassa paikkansa.
        Ehkä olet vielä kaikesta tietämätön teini


      • ap.
        Miesten värkit kirjoitti:

        Pelaa yleensä kuolemaan saakka,ja tämä sanonta "mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa" pitää tässä asiassa paikkansa.
        Ehkä olet vielä kaikesta tietämätön teini

        Kova voip olla mutta kestävyydessä kuulemma puutteita ilman viagraa. Viagran kanssa taas on keinotekoista. luonnotonta ja tunteetonta äheltämistä. On yli 6-kymppinen savolaismies - ja savolaisethan on viisaita - neuvonut minulle, että vanhan miehen touhu on hetken pihahdus, kannattaa ennemmin hankkia hieromasauva.
        En ole teini. En olisi näin fiksu ilman ikävuosiani.


      • Ei kukaan
        ap. kirjoitti:

        Kova voip olla mutta kestävyydessä kuulemma puutteita ilman viagraa. Viagran kanssa taas on keinotekoista. luonnotonta ja tunteetonta äheltämistä. On yli 6-kymppinen savolaismies - ja savolaisethan on viisaita - neuvonut minulle, että vanhan miehen touhu on hetken pihahdus, kannattaa ennemmin hankkia hieromasauva.
        En ole teini. En olisi näin fiksu ilman ikävuosiani.

        7kymppinen mummo haluakkaan enää tuntien jyystöä.


    • Todellakin vanhempi nainen voi olla ihana valinta. Näin 40 miehen kannalta pieni haaste on, että vain noin yksi tuhannesta vanhemmasta, vapaista naisesta ei ole tätimäinen. Tunnen kyllä poikkeuksia, mutta ovat jostain kumman syystä kaikki parisuhteissa :D -> One in a million :(

      • ap.

        Mä olen "One in a million" :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe