ite tossa paastosin viikon ja aina kun puhutaan että pitäisi alottaa varovasti ja pikku hiljaa paluu kiinteään ruokaan?
niin ite tein silleen että söin aamulla omenan ja pari palaa leipää sitten pidin pari tuntia taukoa ja söin kunnon aterian eikä mitään oireita ei mennyt maha sekasin, vaikka porukka paljon puhuu että pitäisi alottaa varovasti mutta kai tämäkin on yksillöllistä?
itellä tuli semmonen juttu että puol päivää oli kitalaki kipeä kun söi sitten vasta meni ohi ja loppu päivästä ei enää sattunut yhtään.
mites teillä?
onko tämä normaalia paaston jälkeen?
ruokailun alottaminen
4
239
Vastaukset
- TyttiPaastolla
Aika erikoista! :D Eikä kiloakaan tullu takas? Mulla kahden viikon vesipaasto meneillään niin aion sitte paaston jälkeisen viikon juoda tuoremehuja ja syödä hedelmiä, marjoja ja kasviksia, ettei sitte tuu mitään yllätyksiä.
- ketjun alottaja
" Eikä kiloakaan tullu takas?"
en paastoa laihduttaakseni ja terveyden takia enkä ole lihava tai ylipainoinen, ei paasto ole mikään laihdutus keino ja terveys juttu, paastota ei saa koskaan laihtumisen tai terveyden puolesta!
olen uskova ja paastoan uskonasioiden ja Herran vuoksi en muuten.
terveys vaukutukset tulevat sivusta. eikä paastoon kuulu mikään suoli tyhjennys itse en tyhjennä suolta ollenkaan enkä ole ikinä tyhjentänyt.
ei Jumala halua että ihminen tunkee mitään sisäänsä peräpäähän vaan se on luotu ihan toista tarkoitusta varten, ei sitä varten että sinne tungetaan jotain.
menee homojuttuihin tommoset!
minusta on ihan naurettavaa se että ihmiset paastoa laihduttakseen tai terveytensä takia.
mitä järkeä siinä on?
miksi kieltäyä ruuasta jos ei ole pakko,tarvetta tai syytä?
ei Jumala ole tarkottanut että ihimen paastoaa laihduttaakseen ja terveytensä takia vaan sitä varten ihmiselle on suotu liikunta ja terveelliset elämän tavat eli syö vaan sen verran mitä tarvitsee.
eikä Jumala ole tarkottanut että ihmiset syö itsensä lihavaksi. - lrkfjdkdjhhh
ketjun alottaja kirjoitti:
" Eikä kiloakaan tullu takas?"
en paastoa laihduttaakseni ja terveyden takia enkä ole lihava tai ylipainoinen, ei paasto ole mikään laihdutus keino ja terveys juttu, paastota ei saa koskaan laihtumisen tai terveyden puolesta!
olen uskova ja paastoan uskonasioiden ja Herran vuoksi en muuten.
terveys vaukutukset tulevat sivusta. eikä paastoon kuulu mikään suoli tyhjennys itse en tyhjennä suolta ollenkaan enkä ole ikinä tyhjentänyt.
ei Jumala halua että ihminen tunkee mitään sisäänsä peräpäähän vaan se on luotu ihan toista tarkoitusta varten, ei sitä varten että sinne tungetaan jotain.
menee homojuttuihin tommoset!
minusta on ihan naurettavaa se että ihmiset paastoa laihduttakseen tai terveytensä takia.
mitä järkeä siinä on?
miksi kieltäyä ruuasta jos ei ole pakko,tarvetta tai syytä?
ei Jumala ole tarkottanut että ihimen paastoaa laihduttaakseen ja terveytensä takia vaan sitä varten ihmiselle on suotu liikunta ja terveelliset elämän tavat eli syö vaan sen verran mitä tarvitsee.
eikä Jumala ole tarkottanut että ihmiset syö itsensä lihavaksi.jep juu, kaikki eivät usko jumalaan!
No mun mielestä kaikilla on oikeus paastota omista syistään ei kukaan tuomitse sinun uskonpaastoa mutta ei ole reilua että sinä tuomitset muiden paastotarkoitukset. Hatunnosto kaikille ketä kiinnostaa oma terveys ja keho.
Itse en kyllä paaston jälkeen heti syö tuhtia annosta kun aineenvaihdunta pitäisi herätellä pikkuhiljaa ettei ala esim. ummettamaan vaikka kilot ei kiinnostakkaan. Mutta kukin tavallaan, jos se tapa sopii sinulle niin siitä vaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185