Miten on miehet, onko normaalia miehen käytöstä että miehen pitää rakastella kanssani 4 kertaa päivässä, aamulla, aamu- ja iltapäivällä ja illalla.
Hoh hoijaa, minusta tuntuu että hän erittäin riippuvainen seksistä...
4 x pv
9
1672
Vastaukset
- w-b
Jos todella miehesi haluaa seksiä noin harvoin, on sillä varmaan toinen nainen. Valitettavasti.
- heti tänne
Vaihdetaan, saat tuon minun soffaperunan
- wroclaw
haluaisin kans 4xpäivässä tai ees kerran neljässä päivässä, mutta näillä näkymin tahti on joka toinen kuukausi.....
nauti kun voit! - Jomppe
Kyllähä se nuorempana oli melkoista shouta useasti päivässä, nyt muistelen kiikkustuolissa.
Jos se tuntuu ihanalle niin ei kai se ole liikaa?
Olen aktiivinen jos kaverikin on mutta pitäähän sitä pitää taukoa vaikka puoli päivää, ettei alvariinsa.
Ex sanoi ettei ole saanut niin paljon orkkuja muiden kannsa kuin minun. - ukkomies
varmaan se olisi hyvä tahti muillekkin...Kun nuo työt vaan tahtoo vähän rajoittaa tuota aamu- ja iltapäivä peuhaamista :):)
- jaa-a
Oletteko työttömiä vai miten ehditte 4 kertaa päivässä (aamu, aamu- ja iltapäivällä sekä illalla)? Me istumme työpaikalla aamulla, aamu- ja iltapäivällä..
- [Li'oN]
niin. Good point.
- [Li'oN] - sitä
olemassa lomat ja viikonloput. Itse olen yleensä suhteen alussa todella aktiivinen seksin suhteen. Haluaisin rakastella useita kertoja päivässä, ja vieläpä oikein pitkän kaavan mukaan. Mutta suhteen kehittyessä sitä tottuu toiseen ja hommasta katoaa uutuudenviehätys. Valitettavasti.
- eläkeläinen
OLEMME ELÄKELÄISIÄ JA SIKSI MEILLÄ ON AIKAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3156148Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483626Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482817"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671202
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145973Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10938Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884