Illan viimeisillä hitailla kun nainen avaa vetskarin ja otta palleihin kiinni, niin minun on ainakin vaikea vastustaa.
Että näin se mies isketään : )
Kas näin
7
1841
Vastaukset
- IHASTUNUT
Kyllä minä olen sitä mieltä jos noin toimis ei antais hyvää kuvaa itsestään.Se vain täytyy kolahtaa,kaikissa on se jokin mihin ihastuu tai vihastuu.Eikö vain.
- cccccccc
Nih, eikä antais muuten hyvää kuvaa miehestäkään, jos noin alkeelliseen ja rahvaanomaiseen keinoon lankeaa. Yöks, ei mitään helppoja nakkeja ja kullista talutettavia.
- jepulis
Sellaiselle naiselle täytyy antaa kansalaisvelvollisuudesta. Sellaisesta epätoivosta täytyy ihminen päästää.
- cache
ainakaan uskaltaisi sanoa ei semmosessa tilanteessa. hän voi saada huonoja ideoita...
- Mies
Tapa millä mies tulee iskeä riippuu oleellisesti siitä minkälaista käyttöä olet miehelle suunnitellut. Jos aikomuksesi on rakentaa pysyvä ihmissuhde on sinulla edessäsi yhtä vaikea tehtävä kuin meillä miehillä naisia iskettäessä. Sinun pitää olla päätäväinen, tarmokas, sopivan näköinen ja sinulla pitää olla hyvää tuuria.
Jos tarkoituksenasi on saada luotua vain lyhytaikainen ns. seksisuhde on tehtävä eritäin yksinkertainen. 1. Valitse kohde huolella jotta se miellyttää. 2. Mene kertomaan kyseiselle miehelle tarpeistasi saada häneltä seksiä. 3. Jos mies vaikuttaa epäröivältä, tarjoa hänelle esimerkkinäytteitä kauppatavarasta. (Vilauta tissiä tai jotain muuta intiimiä ruuminosaa) Jos mies vieläkin sanoo ei hän on joko a) Homosexuaali b) Vakituisessa suhteessa c) kiinnostunut toisenlaisesta naistyypistä tai d) hullu tai joku muu pateettinen kaveri joka tarvitsee hoitoa. Jos mies on tyyppiä a, b tai c - tulee sinun pikaisesti vaihtaa himosi kohdetta tai voi olla tiedossa itkua ja hampaiden kiristystä. Jos mies on tyyppiä d tulee sinun pukeutua valkoiseen sairaanhoitajan asuun ja alkaa pakkohoitaa miestä. Hän on sen tarpeessa.
- cccccccc
Hö, eipä ole tullu kokeiltua. Tosin, minä en viimeisillä hitailla etsi enää mitään, valitsen parhaan päältä jo sisään baariin tullessani, jollei kelpaavaa ole, menen kotiin ja jääkaapille. Mikä muuten usein on huomattavan paljon mukavampaa.
- AnGel^
mitä jos se tyttö onki siinä vaiheessa sen näkönen,ettei se sulle kelpaa??? suoraan sanottuna hirveä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804