Viestittelyn äkillinen lopettaminen

mies234242

Aina kun kiinnostun jostain treffi palstalla niin laitan toki viestiä henkilölle.

Viestiini vastataan ja tuntuu oikein mukavalle ja useampi viestikin keritään laitella useamman päivän aikana. Eli hyvin tuntui tarinointi lähtevän liikkelle. Sitte kuitenki yhtääkkiä yhteyden pito loppuu. Todella turhauttavaa. Ei voi muuta sanoa kun että todella kylmiä ovat nyky ajan ihmiset. Voisi kait sitä ees sanoa että sori en nyt vaan ole niin paljon kiinnostunut sinusta tahi jottain. Todella nöyryyttävää vaan kytätä ja ootella josko se vastais josko se vastais mutta ihan turhaan... Ja tositarkoituksella kuitenkin liikenteessä.

28

5892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oola1

Naisena sanon että joskus on käynyt niin että miehen viestit muuttuu oudoiksi peruslöpinöitten jälkeen. Sitä jää miettimään että mikähän tuokin on miehiään ja ei huvita sitten enää vastata, olisiko se sitä että ei ihan samalla aaltopituudella olla. Joskus olen miettinyt pitkään että mitä vastaan ja jäänyt sitten miettimään ja miettimään..ja mies unohtunuu sitten :)

• mies234242

En kyllä koe että olisin muuttunut yhtääkkiä oudoksi kun kuitenkin tarinointi on sujunut puolin ja toisin.

Luulen vain että nainen on ollu niin haluttu että sieltä on vain löytynyt tilalle jotain parempaa . . .

• anne.maria

Myös miehissä löytyy näitä jotka lopettavat viestittelyn yhtäkkiä. Ensin leperrellään pitkät pätkät jne ja sitten viestittely loppuu kuin seinään.
      Kohteliasta olisi ilmoittaa ettei kiinnosta tai on jo löytänyt jonkun. Toinen on tämä ääripää että soitellaan keskellä yötä ilman mitään tärkeää asiaa. Musta voisi laittaa tekstiviestin ja kysyä voiko soittaa jos vastausta ei tule niin todennäköisesti toinen nukkuu.

• Naiset harrastavat

tätä kyllä usein. Välillä jopa niinkin, että ensin on käyty treffeilläkin ja oli muka mukavaa, mutta sitten ei kuulukaan enää mitään.

• nainen123451

Syyllinen.
      Perusteluina minä voi käyttää vain sitä, ettei se sairaalaan joutumine(ummpari) oikein varotellut. Kipeenä ei oikein nappaa muisti pelaan oikein.

Joten kyl se syy voi olla ihan oikee.

Täytynee lähettää viesti ja ainakin pyytää anteeks.

• sarana55

kokeilumielessä otin kerran tektikontaktin muutamille naisille. jokaiselle samat kehut ja imartelut ja kyläänkutsu ilmoitusiakin tuli. sekosin lähettäjien kanssa ja sain viestit: kiitos kohteliaiidesta, mutta nimeni ei ole sari, kitos paljon mutta en asu turussa.. kiitos kiitos mutta minulla ei ole pikimustaa corollaa. (kannattaa siis olla huolellinen)

• nainenlp

Joko nainen on löytänyt kiinnostavamman tai itselleen paremmin sopivan miehen tai on kyllästynyt tylsiin viesteihin (moni mies kirjoittaa kerta kerran jälkeen tympäiseviä lyhyitä viestejä, esim "Mitäs päivääsi tänään?". Sellaisiin ei vain jaksa vastata. Jos mies ei jaksa kirjoittaa mitään järkevämpää, niin kiinnostus lopaahtaa hyvin nopeasti.

• sekin1

Tai kyseessä on ukkomies joka "palaa" takaisin kiltisti vaimon luo...

• Varattuja ihmisiä on paljon palstoilla, ei aikomustakaan muuta kuin leikkiä toisten tunteilla. Aika tyhjää touhua.

• tutulta kuulostaa

Tunnistan itseni ap:n postauksesta. Monia mielenkiintoisia ja asiallisia keskusteluja käyty naisten kanssa, kunnes yhteydenpito loppuu kuin seinään (naisen puolelta). Tämä siitäkin huolimatta, että nainen on selvästi ollut ainakin jossain määrin kiinnostunut. Todella turhauttavaa. Itse olen ajatellut ottaa semmoisen asenteen tähän nettideittailuun, että ollaan puhtaasti vaan huumorilla liikenteessä ja jos jotain hieman vakavampaa jostain kumman syystä sattuu tapahtumaan, niin sitten tapahtuu. En ala odottamaan ihmeitä, antaa asioiden vaan mennä omalla painollaan.

• Tirppatirppa

Ja ihan sama juttu tosiaan miesten kanssa :) Vaikka kuinka vaikuttaisi täydelliseltä yhteensopivuudelta ja juttu kävisi hyvin - yks kaks total stop :( Ja näitten miesten profiilissa lukee "en tykkää välinpitämättömyydestä" tai " toisen huomioimatta jättämisestä" ynnä muuta. Kaikkien kanssa ei viestittey suju mutta jos se sujuu ja on kiinnostavaa niin mitä tää oikein tarkoittaa... Ihme miehiä.

• Kaipaileva

Kovia ja kylmiä ihmisiä on maailma täynnä. Ajattelehan kun kuukausia soitellaan ja pidetään yhteyttä. Kumpikin tietää että oltaisiin täydellisiä toisillemme, sitten nainen lopettaa yhteydenpidon kuin seinään. Ilman sen suurempia selityksiä, suurinpiirtein tyyliin "Minä päätin näin" ja muuttuu välinpitämättömäksi. Ei tunnu oikein mukavalta. Olisiko kyseessä sitten sitoutumisen pelko vai pelkkä toisen tunteilla ja elämällä leikittely? Kenpä tietäis sen!

• j......

Samaa mieltä kanssasi :) sillä erolla vaan et minä nainen, miehistä löytyy just samanlaisia ja paljon.. ärsyttävää!

• hmm vaikeeta

mielestäni tärkeintä on että on joku yhteinen juttu mistä alkaa jutella, sellaset turhanpäiväset löpinät, ei ne vaan nappaa... jos vaikka kiinnostunut matkailusta siitä sitte puhumaan ja tätä kautta tutustuu ..

ite oon miettiny et viestitteleeköhän miehet monien naisten kanssa samaan aikaan, tuntuu jotenki inhottavalta aatella ja sit jos keskustelu lopahtaa ni aattelen ainaki ite ekaks et jaahas siel on nyt löytyny kauniimpi ja mielenkiintoaempi...

• haittaakse?

Olen kuvitellut, että se tavallinen, hyväksytty ja kätevä tapa lopettaa kanssakäyminen. Kyllä toinen lakkaa niitä viestejä pian odottelemasta. Ja kun ei vielä tunneta, mitään suurempaa vahinkoa ei tapahdu. En kyllä pysty aina sanomaan, haluanko jatkaa kirjoittelua vai en. Ja suoraan sanominen tuntuu jotenkin vähän epäkohteliaalta. Toinen juttu on sitten se, jos jo oikeasti tunnetaan.

• Uuno kuutamolla

Siis täh?

Eli sun mielestä on ok, lopettaa vaan ja jättää toinen odottamaan. Voihan se olla, että odotteleen viikkotolkulla. Todella epäkohteliasta ja toista huomioimatonta käytöstä.

Jos et oot varma, niin kerro se, vaikka tyyliin, että pidän tässä pikkasen taukoa, älä odottele multa enää viestejä.

• jeba6

Joskus vastapuolen vastaaminen kestää viikon tai kaksi ja joskus kuukauden. Pisimmillään se on kestänyt neljä kuukautta. Aina sitä ei oikein tiedä, koska sen viestin odottelu pitäisi lopettaa. Omasta mielestäni se on ärsyttävää odottaa, ja miettiä, että ehkä se voi vielä vastata. Useimmissa tapauksissa ei parin päivän odottamisen jälkeen vastausta kyllä tule. Sanoisin, että se on aika itsekästä lopettaa jo kerran aloitettu viestittely mitään sanomatta. Okei, kyllä jokainen lopettaa viimeistään viikon jälkeen sen odottelun. Mutta vastapuoli voisi sanoa sen heti, jottei tarvitse edes sitä muutamaa päivää miettiä, että vastaako se. Ärsyttävintä kun on odottaa siltä kiinnostavalta henkilöltä viestiä, jota ei sitten lopulta koskaan kuulu.

• fesfsefsefsefse

Äh tällä palstalla on liikaa ihmisiä, joiden mielestä on ihan ok jättää yhtäkkiä vastaamatta, mutta odotas kun sattuu omalle kohdalle.

Kaksinaismoralismia, katoamisia, huijausta, pyöritystä.
      Älkää ihmiset tuhlatko aikaa täällä. Hus hus baareihin ja kirjastoihin juttelemaan.

• KuvaRumaMies:)

Helpoin konsti miten viestittely minun kanssani on lopetettu on se kun kuvattomana olen treffeillä ja kattavasta kirjoituksesta innostuu monikin nainen ja lepertelee kanssani päivätolkulla niitä näitä romaanien pituisilla viesteillä. No sitten kun tulee se aika että pyydetään kuvaa ja sen lähetän loppuu yleensä viestittely siihen paikkaan tai viesteistä kaivataan äkkiä joku sellainen asia yhteys että "niin sä sanoit siinä viestissä toiminees näin tai näin tai olet sen luontoinen" tai plaa plaa plaa muka ja en sittenkään ole kiinnostunut sinusta. Hah pelkkä kuva saa sen aikaan.

No teen sen oikeastaan tahallaan sillä olen kuulemma yleisesti ottaen komea. Olenhan pitkä, tumma, sinisilmäinen suomalainen ja baarissakin olisi vientiä joka kerta mutta se miksi treffailen mieluiten netissä johtuu siitä että näin 30 henkilönä arvostan jo sitä sisäistä kauneutta enemmän kuin ulkoista.
      Kun kuvaa pyydetään valehtelen että minusta ei ole kuin oikeastaan harraste rintamalta kuvia jossa touhuan hikipäässä jotain ja ilmeetkin on lähinnä myrtsistä tosikkoon.

Se miksi en lähettele huolliteltuja kuvia johtuu siitä että emmehän ole 24/7 komeita ja kauniita vaan just heränneitä ja väsyneitäkin joskus sekä perus arki mörköjä.
      Kuka säikähtää tätä luukkia niin ei tule sitten arki minuakaan pinnallisena kestämään. Toiset taas ovat ajatuksella lukeneet keskustelumme eivätkä kavahda pöllistyneitä kuviakaan kertoo se jo vastapuolesta sen että minut hyväksytään myös arkisesti eikä vaan juhlallisena aina täydellisenä hottiksena.
      Ne naiset ketkä jatkaa myös kuvan lähettämisen jälkeen ovat oikeasti tosissaan ja varsinkin tavatessaan hullaantuneet heti. Ikäryhmäkin löytyy pinnallisista helposti. Alle 27 naiset ovat järjestään pinnallisia. Alle 30v vielä ehkä osa mutta 30-40v jo elämää kokeneita ja asiallisesti ihmisiin suhtautuvia jotka enään harvoin disauttaa sua pelkän kuvan perusteella. Niin itsehän olen 30-35 väliltä.
      Itseasiassa vasta juttelin pitkät kirjoitukset kokeilu mielessä yhden 25v naisen kanssa ja tiesin viimeistään siinä vaiheessa kun kuvan lähetän (tänään) loppuu viestittely:) Tuli vastaus et "sä olet huippu tyyppi mut mainitsit edellä erään asian mikä ei mua miellyttäny" Heh no se ei silloin haitannut mutta kuvan kun lähetin niin haittas. Mukavempihan tuollainen valheellinen selitys on kun se että "tttu sä oot ihan dorkan näköinen hemmo"
      Eihän hän iältään edes ollut hakemaani 30-40 nainen mut se kunhan kirjoitti kun profiilini oli häntä miellyttäny.
      Että näin:))

• Ettet vaa

pippelis kuvaa näille naisille lähettele "no jormahan se siinä"

• 183

Minä kyllästyin tuohon kuvan jälkeen hilaisuuteen. Nykyään teen piruuttani niin, että koska tulen hyvin juttuun naisten kanssa lepertelen niiden kanssa mahdollisimman pitkään. Ja kuvapyynnön jälkeen katoan sanaakaan sanomatta.

• hohoi

Tositarkoituksella ei tarkoita, että "olen tilivelvollinen henkilöille, joiden kanssa ollaan vasta viestittelyvaiheessa"... Tositarkoituksella tarkoittaa "etsin rakkautta toivoen löytäväni joskus".

• 3plus20

Sama juttu mulla. Jostainsyystä naiset käyttäytyvät noin kylmästi näköjään kaikkia kohtaan.

• N_50

Toisinaan kun vastapuolen kanssa ei millään tunnu löytyvän yhteistä säveltä ja olen ilmoittanut miehelle "kiitos mutta tässä ei taida olla aineksia suhteeseen, hyvää jatkoa" -viestin tms., on mies saanut itkupotkuraivarin ja olen saanut vastaukseksi silmitöntä haukkumista ja järjetöntä syyttelyä. Voiko sen välttää muutoin kuin lopettamalla viestittelyn ilmoittamatta tai blokkaamalla? Tätä olen pohtinut, kun haluaisin olla kohtelias, mutta en halua haukkuryöppyä niskaani.
      Ja tosiaankin, myös miehet hyvin usein lopettavat viestittelyn kuin seinään, mutta käyvät silti profiilissa ja pitävät suosikkilistallaan. On kyllä outoa tämä kaikenkaikkiaan.
      Taitaa olla ainoa keino vaan poistua treffipalstoilta kokonaan.

• Minä en netistä hae seuraa enää ollenkaan, jos läheltäkään en ketään saa ni netti suuri ja toivoton paikka silloin :( meni nuoren halut ku torjuttiin joka kerta.

• ajomies123

erään naisen kanssa viestiteltiin tovi, sillä oli kuva ja maininta että ei seksinnälkäisille, no pari vklp meni ja näin saman naaman yökerhossa , iskin tanssiin sen ja lepertelin niitä näitä ja tarjosin parit oluet ja siitä taksilla meille, pienet drinkit ja kättä paidan alla ja isot bösat oli kuten arvasinkin ja karvainen pillu, panin pari kertaa yöllä kerran ja aamulla toisen kerran.
      laskin paljaalla tietty. tapasin vielä sen kerran pari ja samalla viestittelin sille treffipalstalla ja se vastaili niitä näitä eikä ollut käynyt treffeillä kenenkään kanssa mutta unohti kertoa että antoi kuitenkin pillua ilman sen suurempaa tuskaa... kiertoon meni sekin kun ei muistaakseni purrut munaa

• Onnenpekka. Minulla ei ole aina edes yhtä hyvä tuuri, kun jotkut vain käyvät profiilissani, mutta eivät vastaa viestiin. Mikä tietä oikein vaivaa? Vai ettekö yksinkertaisesti vain uskalla?

• tyuiopmn

no suorita lähempää trkastelua jos on kuva akasta sitten samaan kaupunkiin yökerhoon jossa sen ikäiset käy ja ala jallittaan huomat että vaikka irjoitellaan niitä näitä jalat ristissä niin aina löytyy kaveri jonk mukaan lähdetään. minä olen satoja kertoja kuullut aamulla lauseen en yleensä lähde kenenkään mukaan mutta
      vaikka kulunut fraasi niin mälli lentää kepeästi kuitenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4350
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      338
      2184
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2074
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1800
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1449
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      482
      1343
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe